داده کاوی در بانکداری الکترونیکی

داده کاوی در بانکداری الکترونیکی


عنوان پایان نامه : داده کاوی در بانکداری الکترونیکی


چکیده: امروزه دادها قلب تپنده فرایند تجاری بیشتر شرکت ها تلقی می شوند،آن ها فارغ از خرد و کلان بودن نوع صنعت در تمامی صنایع نظیر ارتباطات ، تولید ،بیمه ،کارت اعتباری و بانکداری از طریق تعاملات در سیستم های عملیاتی شکل می گیرند.لذا نیازی به ابزاری است که بتوان داده های ذخیره شده را پردازش کرده و اطلاعات حاصل از آن را در اختیار کاربران قرار دهد.در این راستا سازمان های بسیاری در حال استفاده از داده کاوی برای کمک به مدیریت تمام فازهای ارتباط با مشتری هستند.این سازمان ها می تواند با برسی ویژگی ها و علت استفاده برخی از مشتریان از کالا ها و یا خدمات خود یا برسی علل عدم استقبال برخی از مشتریان از برخی کالاها نقاط قوت و ضعف خود را بیابند و در راستای بهبود کیفیت گام بردارند.امروزه به دلیل وجود بانکداری الکترنیکی ثبت اطلاعات تراکنشی راحت تر صورت می گیرد و همین امر موجب شده است روش های کمی جایگزین روش های کیفی شود.


فهرست مطالب:

  • فصل اول: مقدمه
  • مقدمه
  • تعریف مسائله و بیان سوال های اصلی تحقیق
  • سابقه و ضرورت انجام تحقیق
  • هدف
  • کاربرد
  • فصل دوم : مفاهیم واصطلاحات
  • مقدمه
  • تاریخچه ی داده کاوی
  • تعریف داده کاوی
  • روش های داده کاوی
  • خوشه بندی
  • روش تقسیم بندی
  • روش سلسه مراتبی
  • روش مبتنی بر چگالی
  • کشف قواعد وابستگی
  • طبقه بندی
  • مراحل داده کاوی
  • اندازه گیری نتایج
  • آمار و داده کاوی
  • بانکداری الکترونیک
  • تاریخچه بانکداری الکترونیک در ایران
  • سیستم های بانکداری الکترونیکی
  • شاخه های بانکداری الکترونیک برحسب نیازهای بازار بانکداری الکترونیک
  • مزایای بانکداری الکترونیک
  • پول الکترونیکی
  • انواع پول الکترونیکی
  • پول الکترونیکی شناسایی شده
  • پول الکترونیکی غیرقابل شناسایی (بی‌نام و نشان)
  • نتیجه گیری
  • فصل سوم : مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری الکترونیکی
  • مقدمه
  • مدیریت ارتباط با مشتری CRM
  • ارتباط
  • هرم ارزش مسشتری
  • خوشه بندی مشتریان بانک ملت با استفاده از داده کاوی
  • استخراج داده های مربوط به شاخص ها
  • بررسی وضعیت داده و آماده سازی آن
  • برسی عدم همبستگی فیلدها با استفاده از آنالیز واریانس
  • تقسیم بندی مشتریان در گروه به صورت غیر فازی
  • تقسیم بندی مشتریان به 5 گروه به صورت فازی
  • تحلیل خوشه ها
  • استخراج قواعد
  • ایجاد نرم افزار های داده کاوی برای مدیریت روابط مشتری
  • تقسیم بندی مشتری
  • پیش بینی رویگردانی
  • پیشنهادات
  • نتیجه گیری
  • فصل چهارم
  • .....
...

فرمت فایل: DOCX word (قابل ویرایش) تعداد صفحات: 95


برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید




پس از خرید فایل، در قسمت نظرات ، درخواست خود را درمورد امضای درخواستی ثبت کنید.

بیاد داشته باشید که ثبت شماره تراکنش خرید فایل و آدرس ایمیل خود، الزامی می‌باشد.

پس از بررسی و تایید خرید شما، امضای هدیه طی چهار روز، به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد