نمونه سوال تاریخ فرهنگ ایران 1 نیمسال اول 91-92 با جواب تستی
نمونه سوال تاریخ فرهنگ ایران 1 نیمسال دوم 91-90 با جواب تستی |
نمونه سوال تاریخ فرهنگ ایران 1 نیمسال اول 91-90 با جواب تستی |
نمونه سوال تاریخ فرهنگ ایران 1 نیمسال دوم 90-89 با جواب تستی |
نمونه سوال تاریخ فرهنگ ایران 1 نیمسال اول 90-89 با جواب تستی |
نمونه سوال تاریخ فرهنگ ایران 1 نیمسال دوم 89-88 با جواب تستی |
نمونه سوال تاریخ فرهنگ ایران 1 نیمسال اول 89-88 با جواب تستی |
نمونه سوال تاریخ فرهنگ ایران 1 نیمسال دوم 88-87 با جواب تستی |
نمونه سوال تاریخ فرهنگ ایران 1 نیمسال اول 88-87 |
ادامه مطلب ...
فهرست
پیشگفتار
مقدمه
فصل اول – بانک اطلاعاتی
چند تعریف مورد نیاز
چرا بانکهای اطلاعاتی
فصل دوم – بانک اطلاعاتی رابطه ای
2-1) ساختار رابطه ای
2-2) خصوصیات مدل رابطه ای
ادامه مطلب ...
فهرست
خلاصه:
پیشگفتار:
«فصل اول» طرح تحقیق (کلیات)
مقدمه:
بیان مسئله:
پیشینه تحقیق:
استفاده تشخیص آزمون ترسیم خانواده
توضیح در خصوص تست ترسیم خانواده
تأکید بر ترسیم نقاشی از خانواده (نه خانواده خودش)
اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق:
اهداف ویژه:
چهارچوب نظری تحقیق:
تعاریف واژه ها و تعریف عملیاتی:
متغیرهای مربوط به آزمون ترسیم خانواده:
ارتباط سازنده
ارتباط غیر سازنده
منابع این بحث شامل:
متغیرهای مربوط به ترسیم آزمون خانواده:
ارزنده سازی:
ناارزنده سازی
نزدیکی
رابطه با فاصله
مدل تحلیلی تحقیق:
فرض ها تحقیق (Hypothsis)
رابطه علی
روش تحقیق:
قلمرو مکانی تحقیق (جامعه آماری):
قلمرو زمانی تحقیق:
روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه
ابزارهای گردآوری داده ها (اطلاعات):
روش تجزیه و تحلیل داده ها
ادامه مطلب ...
فهرست
گذری بر تاریخچه کارخانه نیکو باف
محل استقرار کارخانه
چارت سازمانی کارخانه
تعداد پرسنل
ماشین آلات
واحد بافندگی
سالن چاپ
ادامه مطلب ...
موضوع پایان نامه رشته های علوم تربیتی و روان شناسی:
بررسی نقش خانواده در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دیر آموز شهرستان مینودشت
فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
چکیده:
عقب ماندگی ذهنی یا به اصطلاح دیگر نارسایی رشد قوای ذهنی موضوع تازه و جدیدی نیست بلکه در هر دوره و زمان افرادی در اجتماع وجود داشته اند که از نظر فعّالیت های ذهنی در حد طبیعی نبوده اند.
بخصوص از روزی که بشر زندگی اجتماعی را شروع کرده موضوع کسانی که به عللی قادر نبودند خود را با اجتماع هماهنگ سازند مطرح بوده است. اجتماع برای مصلحت، تعصب یا سالم سازی بعضی افراد را تحمل کرده، عده ای را محبوس می ساخت یا به مرگ محکوم می نمود.
از مجموعه مدارک به دست آمده چنین استنباط می شود که تا قرن هجدهم این افراد مورد توجه و لطف نبوده و حتی پزشکان از پذیرفتن درمان آنان خودداری می کردند. (میلانی نو، 7 ص 23) و زمانی تصور می شود بعضی بچه ها زرنگ و برخی تنبل هستند. همچنین تصور می شود که بچه های زرنگ پرتلاش هستند و دیگران چنین نیستند. هرچه آموزش و پرورش عمومی بیشتر گسترش می یابد این اشتباه مشخص تر می شود. صاحب نظران در آموزش و پرورش با سئوالاتی از این قبیل مواجه هستند که آیا افراد با توانایی های خاص متولد شده اند؟ آیا این توانائی ها را می توان در سال های اولیه زندگی سنجید تا شاید بتوان پیشرفت در آینده را قابل پیش بینی و برنامه ریزی کرد و یا آیا فقر در فرآیند رشد هوش تأثیر دارد؟ (فروغی 1373 ص 31)
تفاوت های فردی دانش آموزان، که حاکی از وجود قضاوت در توانایی های آنان است، از مهمترین اصول و مواردی است که همیشه باید در آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد. از جمله توانایی های متفاوت کودکان که موجب تفاوت عمده بین عملکرد آنان می شود، توانایی های شناختی و از جمله هوش است که میزان آن در همه افراد یکسان نیست، در نتیجه باید به آن توجه خاصی مبذول شود. زیرا نوع و سرعت آموزش باید با توانمندی های شناختی دانش آموزان هماهنگ شود.
فهرست:
1) تاریخچه فعالیت شرکت:
2) فعالیت اصلی شرکت:
3) وضعیت اشتغال:
2) مبنای تهیه صورتهای مالی:
3) خلاصه اهم رویه های حسابداری:
3-3 دارائیهای ثابت شهود:
روش و نرخ استهلاک:
مخارج تأمین مالی:
مزایای پایان خدمت کارکنان:
معافیت مالیاتی:
فهرست
فصل اول (معیار سازی تست نامیدن اسامی و افعال)
1-1 بیان مسئله 1
2-1 کاربردهای عمومی 1
3-1 تعریف مفاهیم 3
فصل دوم (مباحث نظری)
1-2 مقدمه 6
2-2 مدل پردازش واژگانی 11
3-2 مکانیسم های پردازش واژگان 13
- سطح بازشناسی 13
- پردازش معنایی 14
- برونداد واژگان 14
4-2 آسیب ها 15
- سطح بازشناسی 15
- درونداد واژگانی 18
- پردازش معنایی 19
- برونداد واژگانی 22
5-2 کاربردهای کلینیکی مدل واژگانی 24
- جدول ارزیابی تکالیف واژگانی 26
ادامه مطلب ...
فهرست
فصل اول: آشنایی با مکان کارآموزی 2
آشنایی با شرکت ژرف کام آسیا3
زمینه فعالیت های تخصصی شرکت 4
پروژه های اجرایی انجام شده توسط شرکت 5
زندگی بشر تحت تاثیر تغییرات وسیع صنعتی، اجتماعی، فرهنگی، دچار تحول شده است. شمار زیادی از افراد قادر نیستند بین محرکهای متنوع بیرونی ونیروهای متعارض درونی توازون ایجادکنند ودر فرایند رشد موزون و همه جانبه که همانا هدف اصلی تعالی انسان است، دچار مشکل می شوند. بدیهی است که کودکان ونوجوانان به سبب بی تجربگی و نا آگاهی از مهارتهای بازدارنده و تسهیل کننده، اصلاحی، بیشتر در معرض آسیبهای جدی درونی و اجتماعی هستند. دانش آموزانی که مهارتهای مقابله با موقعیتهای تنش زا را ندارند، به نوعی مقهور آنها خواهند شد و بدین ترتیب مستعد اختلالات روانی، عاطفی، افسردگی، اضطراب و احتمالاً مصرف مواد مخدر و رفتارهای ضد اجتماعی خواهند شد این دانش آموزان در فرایند تصمیم گیری نیز دچار مشکل می شوند.
کد درس: 1218020-1218264_1005
ادامه مطلب ...