بررسی شرکت دانش آفرین روشن در زمینه پرورش قارچ خوراکی

بررسی شرکت دانش آفرین روشن در زمینه پرورش قارچ خوراکی


پروژه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی


بررسی شرکت دانش آفرین روشن در زمینه پرورش قارچ خوراکی


پروژه حاضر تحقیقات بازار استاد خویه است که در مورد پرورش قارچ خوراکی تهیه و تدوین شده است .

همچنین این پروژه بسیار کاربردی و واقعی می باشد . نمره این پروژه توسط استاد 20 در نظر گرفته شده است و بسیار کامل می باشد .


قسمتی از متن: قارچ‌ها موجوداتی هستند که از گذشته‌های دور با انسان بوده‌اند. سوابق فسیلی آنها به دوران پر کامبرین و دونین برمی‌گردد. تاریخ مصرف قارچ‌های خوراکی به عنوان غذا و دارو به زمانی بسیار دور برمی‌گردد و حتی انسان‌های نخستین از خواص ویژه قارچ‌ها اطلاع داشتند. آزتک‌ها از قارچ‌ها به عنوان مواد توهم‌زا در فال‌گیری استفاده می‌کردند و قارچ را گوشت خدا می‌نامیدند. نوشابه مستی‌آور سوما نیز چیزی جز عصاره آمانیتا موسکاریای سمی نبوده که از گروه قارچ‌های کلاهک‌دار است. اگر تاریخچه تولید قارچ‌های خوراکی به دقت مورد بررسی قرار گیرد، تاریخی چند هزار ساله را می‌توان برای آن قایل شد. پرورش قارچ‌های خوراکی به حدود 20 قرن پیش در ژاپن و چین برمی‌گردد. کاشت قارچ در گلخانه اولین بار در سوئد در سال 1754 میلادی ابداع شد. کشور‌های گوناگون جهان با توجه به فرهنگ غذایی طی سا‌ل‌های گذشته به نوعی از این محصول ارزشمندبرخوردار بوده‌اند و در حال حاضر، بیشتر قریب به اتفاق کشورهای دنیا آن را به عنوان محصولی کشاورزی و باغی قلمداد می‌کنند و حتی به منظور توسعه هرچه بیشتر تولید و مصرف آن، برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت آن اجرا می‌کنند و سالانه هزینه‌های بسیاری را به تحقیقات مربوط به آن اختصاص می‌دهند. در این میان، کشورهای آمریکایی، اروپایی، آسیایی و آفریقایی هرکدام به صورتی نسبت به توسعه همه‌جانبه آن اقدام می‌کنند. در بعضی کشورها با توجه به فرهنگ غذایی، میزان مصرف برخی از قارچ‌ها بر دیگران پیشی گرفته و تولید آن ‌گونه خاص، بیشتر است.


فهرست مطالب:

  • نحوه بوجود آمدن قارچ
  • قارچ‌ چیست ؟
  • قارچ‌های‌ بسیار مرغوب‌ کدام‌اند؟
  • چه تجهیزات‌ ویژه‌‌‌ای برای‌ پرورش‌ قارچ‌ مورد نظر است؟
  • قارچ‌ها چگونه‌ رشد داده‌ می‌شوند؟
  • انواع قارچ
  • موارد پرهیز
  • روش مصرف قارچ
  • قارچ و تغذیه دوستدار سلامت
  • روش نگهداری قارچ
  • تاریخچه فعالیت شرکت
  • عناصر اصلی بازاریابی
  • چشم انداز، ماموریت، اهداف و استراتژی شرکت
  • چشم انداز شرکت
  • ماموریت شرکت
  • اهداف شرکت
  • استراتژی شرکت
  • فعالیتها ی انجام شده در زمینه بازاریابی
  • برنامه بازاریابی
  • تحقیقات بازار
  • تجزیه و تحلیل بازار
  • اندازه گیری و پیش بینی تقاضا
  • شناخت مشتریان
  • مشتریان شرکت چه کسانی هستند؟
  • تقسیم بندی مشتریان
  • جایگاه شرکت در ماتریس BCG
  • تجزیه و تحلیل رقبا
  • مزایای رقابتی
  • فرصتها، تهدیدها، نقاط قوت و ضعف ) تجزیه و تحلیل SWOT)
  • عوامل بررسی از نظر نگارنده
  • تجزیه و تحلیل نقاط ضعف
  • عناصر بازاریابی
  • محصول
  • قیمت
  • استراتژی های قیمت گذاری
  • انتخاب استراتژی قیمت گذاری
  • کانال توزیع
  • برنامه تبلیغات پیشبرد فروش
  • نتیجه گیری
  • منابع و ماخذ
...

فرمت فایل: DOCX word (قابل ویرایش) تعداد صفحات: 18


برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید




پس از خرید فایل، در قسمت نظرات ، درخواست خود را درمورد امضای درخواستی ثبت کنید.

بیاد داشته باشید که ثبت شماره تراکنش خرید فایل و آدرس ایمیل خود، الزامی می‌باشد.

پس از بررسی و تایید خرید شما، امضای هدیه طی چهار روز، به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد