فرمت فایل: PDF (قابل ویرایش با نرم افزار )
مقدمه :
مطالعات امکان سنجی، مطالعات کارشناسی است که قبل از اجرای طرح های سرمایه گذاری اقتصادی انجام می گیرد. در این مطالعات از نگاه بازار، فنی و مالی و اقتصادی طرح مورد بررسی و آنالیز قرار گرفته و نتایج حاصل از آن به عنوان مبنایی برای تصمیم گیری سرمای ه گذ اران مورد استفاده قرار می گیرد.
گزارش حاضر مطالعات امکان سنجی مقدما تی تولید بستنی رژ یمی می باشد. این مطالعات در قالب متدولوژی مطالعات امکان سنجی تهیه گردیده است و مطابق متدولوژی فوق ، ابتدا محصول مورد مطالعه به طور دقیق معرفی شده و سپس بررس ی های لازم روی با زار آن صورت خواهد گرفت و در ادامه مطالعات فنی در خصوص چگونگی تولید و امکانات سخت و نرم افزاری مورد نیاز نیز شناسایی شده و در نهایت ظرفیت های اقتصادی و حجم سرمایه گذاری مورد نیاز برای اجرای طرح برآورد و ارائه خواهد شد تا با استفاده از آن سرمایه گذران و علا قه مندان محترم بتوانند کلیه اطلاعات مورد نیاز را کسب و در جهت انجام سرمایه گذاری اقتصادی با دید باز و مسیر شفاف اقدام نمایند. امید است این مطالعات کمکی هرچند کوچک در راستای توسعه صنعتی کشورمان بعمل بیاورد.
کد درس : 1217067_1070
نمونه سوال امتحانی نیمسال اول ۹۱-۹2 با جواب
نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم ۹۱-۹۰ با جواب تستی |
نمونه سوال امتحانن مشاوره ی نیمسال اول ۹۱-۹۰ |
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
توزیع گسترده جمعیت در مناطق شهری تهران در چند دهه اخیر پدیده ای است خود بخودی و هدایت نشده که با توان تجهیز فضاهای شهری و گسترش زیر ساخت ها متناسب نبوده و مشکلات ناشی از آن ابعاد پیچیده ای یافته است، در نتیجه مشکلاتی نظیر تورم، گرانی مسکن، بیکاری، اسکان غیررسمی و ... به شدید ترین شکل ممکن در آن ظاهر شده است. در میان معضلات کالبدی، اقتصادی، اجتماعی مسئله آسیب های اجتماعی، از اهمیت شایان توجهی برخوردار می باشد و یکی از اساسی ترین چالش ها به شمار می رود. طی قرن بیستم به دنبال افزایش جمعیت و تغییر در نظام فرهنگی – ارزشی و نظام هنجاری در بسیاری از نقاط جهان بویژه در جوامع صنعتی و کلان شهرها میزان آسیب های اجتماعی روندی افزایشی به خود گرفته است. ادامه مطلب ...
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
چکیده:
اقتصاد نوین پدیده جدیدی است که درجریان شکل گیری روند جهانی شدن اقتصاد و همگرایی آن با توسعه کاربردی فناوری اطلاعات و ارتباطات در اقتصاد شکل گرفت. در جریان شکل گیری این پدیده ، شاهد ظهور ابعاد گوناگونی از پدیده اقتصاد الکترونیکی یا حتی زندگی الکترونیکی هستیم. بهداشت الکترونیکی، بانکداری الکترونیک و بیمه الکترونیکی مثالهایی از تجارت الکترونیک در زندگی روزمره انسانها هستند. از مزیتهای تجارت الکترونیک می توان به کمک موثر به جهانی شدن تجارت، رفع محدودیت های زمانی و مکانی، تسریع در فرایند مبادله، دسترسی سریع و آسان به اطلاعات و تخصیص بهینه منابع اقتصادی اشاره کرد. بنابراین برای توسعه و گسترش مناسب تجارت الکترونیک در بنگاههای اقتصادی باید نسبت به ایجاد زیر ساخت های مناسب مخابراتی، امنیت در تبادل اطلاعات، تدوین قوانین و مقررات حقوقی مناسب، بسترسازی فرهنگی و آشنا نمودن مردم و بنگاههای اقتصادی با مزایای تجارت الکترونیکی و پرداخت الکترونیک،ایجاد پهنای باند،اینترنت باسرعت بالاو کاهش هزینه آن و همچنین استفاده آن برای عموم مردم اقدام نمود.
در تحقیق حاضر، چالشها و راهکارهای توسعه تجارت الکترونیکی در بنگاههای اقتصادی بررسی میشود. و سعی شده است تا با مرور مستند ادبیات موضوعی مربوط به بنگاههای اقتصادی و تجارت الکترونیکی و پیش نیازهای استقرار آن ضمن بیان مختصر تعاریف، اهمیت، ابعاد و موضوعات مرتبط، مدل مفهومی بمنظور توسعه بکارگیری تجارت الکترونیکی در بنگاههای اقتصادی اراﺋه گردد تا بعنوان مبنایی برای بررسی ومطالعات بیشتر مربوط به موضوع در دنیای واقعی باشد . در پایان ضمن اشاره مجدد به هدف از نگارش تحقیق در قالب جمع بندی نتایج و اراﺋه پیشنهادات جهت تحقیقات آینده مربوط به موضوع بمنظور ادامه و پیگیری کار توسط دیگر محققان علاقمند اراﺋه شده است.
فهرست مطالب:
چکیده
فصل 1- بنگاههای اقتصادی
1-1- مقدمه
1-2- تعریف اقتصاد
1-3- فعالیت اقتصادی
1-4- تعریف بنگاه
1-5- بنگاه اقتصادی
1-6- تعریف بنگاههای کوچک و متوسط
1-7- اهمیت و نقش بنگاههای اقتصادی
1-8- ویژگی بنگاههای اقتصادی
1-9- خوشه سازی بنگاههای اقتصادی
1-9-1- خوشه های صنعتی
1-9-2- خصوصیات خوشه های صنعتی
1-9-3- سامان دهی خوشه های صنعتی در فعالیت های اقتصادی
1-10- مشکلات بنگاههای اقتصادی
فصل 2- توسعه بنگاههای اقتصادی
2-1- اهمیت و ضرورت توسعه بنگاههای اقتصادی
2-2- نظریههای موجود درباره بنگاههای اقتصادی
2-3- شکلگیری بنگاه های اقتصادی در درازمدت
2-4- تاثیر بنگاه ها در توسعه اقتصاد جهانی
2-5- عوامل تسریع روند حرکت از بنگاه های بزرگ به سمت بنگاه های کوچک
2-5-1- شدت یافتن رقابت جهانی
2-5-2- افزایش بی اطمینانی
2-5-3- تقاضای فزاینده برای محصولات متنوع
2-5-4- مزیتها و منافع صنایع بزرگ
2-5-5- مزیتها و منافع صنایع کوچک
2-6- موردکاوی نقش بنگاهها در توسعه اقتصادی
2-6-1- صنایع کوچک و متوسط در کشور ایتالیا
2-6-2- صنایع کوچک و متوسط در کشور اندونزی
2-7- نقش بنگاه های اقتصادی در توسعه فعالیت های اقتصادی کشور
2-8- بررسی جایگاه بنگاههای اقتصادی در ایران
2-9- بررسی وتبیین جایگاه بنگاه های اقتصادی در توسعه اقتصادی کشور ایران
2-9-1- وضعیت بنگاههای کوچک و متوسط در ایران
2-9-2- راهبردهای توسعه و بهبود وضعیت صنایع کوچک و متوسط در ایران
2-10- تاثیر تعداد بنگاههای اقتصادی و توانمندی بنگاهها در توسعه اقتصادی
فصل 3- تجارت الکترونیک
3-1- فناوریاطلاعاتوارتباطات
3-2- مفهوم تجارت الکترونیک
3-3- هدف تجارت الکترونیک
3-4- زیر شاخه های تجارت الکترونیک
3-5- تاریخچه تجارت الکترونیک
3-6- مدل های تجارت الکترونیک
3-7- تجارت الکترونیکی و روند رشد آتی آن
3-8- چارچوب نظری تجارت الکترونیک
3-9- زیر ساخت های تجارت الکترونیکی
3-10- پیشنیازهای استقرار و نهادینه شدن تجارت الکترونیک
3-11- بلوغ الکترونیکی در تجارت الکترونیک
3-12- تجارت الکترونیک در جهان امروز و مقایسه های آماری
3-13- تجارت الکترونیک در ایران
3-14- بستر های تجارت الکترونیک در ایران
فصل 4- توسعه تجارت الکترونیکی در بنگاههای اقتصادی
4-1- مزایای توسعه تجارت الکترونیک در بنگاه های اقتصادی
4-2- نقش بنگاه ها در اقتصاد دیجیتالی
4-3- زیر ساختهای مورد نیاز برای توسعه تجارت الکترونیکی در بنگاه های اقتصادی
4-3-1- تاثیر زیر ساختهای محیطی(بیرونی) بر توسعه تجارت الکترونیکی
4-3-2- تاثیر زیر ساختهای داخلی بنگاه تجاری در توسعه تجارت الکترونیکی
4-4- شاخص های آمادگی تجارت الکترونیکی در بنگاه های اقتصادی
4-5- شرایط لازم برای توسعه تجارت الکترونیک در بنگاه های اقتصادی
4-6- عوامل موثر بر توسعه تجارت الکترونیک در بنگاه های اقتصادی
4-7- مشکلات و موانع فراروی تجارت الکترونیک در اقتصاد ایران
4-8- چالشهای توسعه تجارت الکترونیکی در بنگاههای اقتصادی
4-9- راهکارهای رشد و توسعه تجارت الکترونیکی در بنگاههای اقتصادی
فصل 5- نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1- نتیجهگیری
5-2- پیشنهادات
فهرست منابع
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
مقدمه:
یکی از عواملی که در سرنوشت هر مؤسسه، گروه و فرد اهمیت و ارزش اساسی دارد و آنها را در نیلبه هدفها یاری میدهد، کیفیت رابطه آنها با افراد و مؤسساتی است که با آنها سروکار دارند و همچنینبا افکار عمومی جامعهای است که در آن به فعالیت مشعولند. هر اندازه این ارتباط بطور مفیدی مستقر وبه شکل مؤثری گسترش یافته باشد، به همان اندازه آن فرد، گروه و مؤسسه در دستیابی به اهداف خود موفقتر میباشد. اکنون به عنوان یک اصل اساسی در مدیریت پذیرفته شده که افراد و مؤسسات برایرسیدن هرچه بهتر و راحتتر به مقاصد خود نیازمند به حسن رابطه و درک متقابل و توسعه تفاهم بایکدیگر و عموم مردم میباشند. مدیران ادارات به دلایل فوق، در تشکیلات خود اقدام به تأسیس دفتر، واحد یا بخشی تحتعنوان روابط عمومی نمودهاند تا از طریق آن ارتباط مفید و مؤثر را با افراد داخل و خارج سازمان برقرارنمایند و با آگاه کردن، تشویق و ترغیب آنان، به اهداف مدیران، سریعتر، راحتتر و با هزینه کمتر جامهعمل بپوشانند. دست اندرکاران چنین اداراتی همه روزه در تلاشند تا با استفاده از تکنیکها وتخصصهای حرفه روابط عمومی، به گسترش تفاهم و ارتباط مؤثر بپردازند. توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است. آن چه در سال های گذشته متأسفانه به اشکال و صور گوناگونی باعث شده، روابط عمومی همچنان بی اثر و یا کم اثر جلوه کند، همانا اقتدارگرایی مدیران، رواج سیستم ارادت سالاری به جای شایسته سالاری، نگاه ابزاری به روابط عمومی، دانای کل جلوه دادن برخی مدیران، بیگانگی سازمانی و یا بیگانگی حرفه ای بسیاری از مسئولان، پایین بودن آگاهی بعضی از کارکنان و مدیران ارشد به اهمیت و نقش روابط عمومی بوده است. پایین بودن میزان مشارکت نیروهای متخصص در بخشهای مختلف روابط عمومی به ویژه تهیه چارت متناسب و شرح وظایف و نامشخص بودن جایگاه وظابف کارکنان روابط عمومی در تشکیلات سازمانی ،در برخی روابط عمومیها در جایگاه بالایی قرار گرفته اند ووظایف خود زیر نظر مدیریت ارشد انجام می دهند. برخی روابط عمومیها زیر نظر مدیر دفتر فعالیت میکنند و برخی روابطعمومیها زیر نظر معاونتها به کارشان ادامه میدهند. طبیعتا این نامشخص بودن جایگاه باعث میشود روابط عمومی از اعتبار و صلابت لازم در درون سیستم برخوردار نباشد و این باعث تضعیف جایگاه و نهایتا تضعیف عملکرد آنها میشود. نبود شناخت از فعالیتهای روابط عمومی در بسیاری از سازمانها وقتی وظایف روابط عمومی را از مدیران و کارکنان میپرسیم، وظایف را به یک سری کارها مثل برگزاری مراسم، توزیع روزنامه و پلاکارد تقسیم میکنند. حال آنکه وظایف روابط عمومی خیلی بالاتر از اینهاست و متولی اصلی ارتباطات در درون سازمان است. بنابراین چون شناخت نسبت به وظایف روابط عمومیها نیست . هدف از این تحقیق،مقایسه نگرش مدیران ارشد و کارکنان روابط عمومی ادارات در خصوص وظایف روابط عمومی می باشد و در آن ابتدا شرح وظایف عمومی وسپس جایگاه سازمانی آن مورد بررسی قرار می گیرد. در ادامه به روابط عمومی مطلوب پرداخته می شود.
فهرست مطالب:
فصل 1- کلیات تحقیق
1-1- مقدمه
1-2- بیان مسئله
1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق
1-4- اهداف تحقیق
1-5- سوالات تحقیق
1-6- فرضیات تحقیق
1-7- چارچوب نظری روابط عمومی
1-8- تعاریف واژه ها
فصل 2- ادبیات و مستندات تحقیق
2-1- روابط عمومی
2-2- تعاریف و مفاهیم روابط عمومی
2-3- ویژگی های روابط عمومی
2-4- اهمیت و ضرورت روابط عمومی در سازمان
2-5- اصول روابط عمومى
2-6- تاریخچه روابط عمومی در جهان و ایران
2-6-1- روابط عمومی در جهان
2-6-2- روابط عمومی در ایران
2-7- انواع روابط عمومی درسازمانها
2-7-1- انواع روابط عمومی درعصر امروز
2-8- جایگاه روابط عمومی در ایران
2-9- جایگاه روابط عمومی در سازمان ها
2-10- نقش های تعریف شده برای روابط عمومی
2-11- نقش روابط عمومی در سازمان ها
2-11-1- نقش آینده نگری
2-11-2- نقش تصمیمگیری روابط عمومی در سازمان
2-11-3- نقش بحران ستیزی
2-11-4- نقش اعتبارسازی برای سازمان
2-11-5- نقش فرهنگ سازی
2-11-6- نقش روابط عمومی در تبلیغات
2-11-7- نقش راهبردی و استراتژیک روابط عمومی در سازمان
2-11-8- نقش روابط عمومی در مشاوره به مدیران سازمان
2-11-9- نقش ارتباطی روابط عمومی در درون و برون سازمان
2-12- روابط عمومی و نفوذ در افکار عمومی
2-12-1- روابط عمومی و ارتباطات مردمی
2-12-2- روابط عمومی و ارتباط با رسانه ها
2-13- اصول وظایف روابط عمومی
2-14- وظایف روابط عمومی
2-14-1- وظایف روابط عمومی خارجی
2-14-2- وظایف روابط عمومی داخلی
2-15- معیارهای روابط عمومی مطلوب
2-16- ویژگیهای کارشناسان روابط عمومی
2-16-1- ویژگیهای خاص و اکتسابی (اصلی)
2-16-2- ویژگیهای عمومی و ذاتی (فرعی)
2-17- تاثیر رفتار مدیران ارشد بر روابط عمومی
2-18- عوامل موثر بر توسعه جایگاه روابط عمومی
2-19- آسیب های فعالیت های کارکنان روابط عمومی
2-20- چالشها و مشکلات روابط عمومی در ایران
2-20-1- فقدان تئوری مستقل
2-20-2- آمیختگی تشکیلاتی
2-20-3- جایگاه روابط عمومی در میان سازمان ها
2-20-4- روابط عمومی و تبلیغات
2-20-5- مدیریت روابط عمومی
2-20-6- کارکنان و کارشناسان روابط عمومی
2-20-7- عدم برنامه ریزی
2-20-8- ضعف ساختار سازمانی در روابط عمومی ها
2-21- راهکارها ی مناسب برای حل چالشهای روابط عمومی
2-22- عوامل مؤثر در ارتقاء روابط عمومی
2-23- تعامل و هم پوشانی وظایف روابط عمومی
2-24- راهکارهای توانمندسازی روابط عمومی ها
2-25- پژوهش های انجام شده
فصل 3- روش شناسی تحقیق
3-1- روش تحقیق
3-2- جامعه آماری
3-3- نمونه و روش نمونه گیری
3-4- روش گردآوری اطلاعات
3-5- ابزار گرد آوری اطلاعات
3-6- روش های تجزیه و تحلیل داده ها
فصل 4- تجزیه و تحلیل اطلاعات
4-1- یافته های توصیفی مربوط به متغیر های تحقیق
4-2- نحوه پاسخ گویی به سوالات
4-3- نحوه پاسخ گویی به سوالات
4-4- نحوه پاسخ گویی به سوالات
4-5- یافته های مربوط به فرضیه های تحقیق
فرضیات تحقیق
فصل 5- نتیجهگیری و پیشنهادات
5-1- نتیجه گیری
5-2- پیشنهادات
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)
توضیح :
پاورپوینت طرح درس هدفهای چندگانه . این پاورپوینت مصور است . در این پاورپوینت از تصاویر متحرک استفاده شده که زیبایی خاصی به آن داده است . فهم ساده ی مطالب و زیبایی آن باعث شده تا نظر استاد را به خود جلب کند .
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
قسمتی از پروپوزال:
در سال های اخیر توجه زیادی به برنامه های مدیریت سبز شده است . در این برنامه لازم است مجموعه سازمان های تابعه دولت هر یک به نوبه خود کلیه شرایط پایه یک سازمان سبز را دارا باشند. یک سازمان هنگامی می تواند در جامعه به عنوان "سازمان سبز" مطرح گردد که در راستای استفاده کارآمد و بهینه از منابع و مواد مصرفی و بدون اسراف بتواند به فعالیت خود به صورت پایدار ادامه دهد (لی و کیم، 2011).
بهره وری سبز راهبردی بمنظور تعیین دقیق وضعیت موجود، برآورد فاصله آن با وضعیت مطلوب و ارائه و اجرای پیشنهادات کارآمد جهت بهبود این وضعیت می باشد ( زو و همکاران، 2008). در این روند اساس فعالیت بر شناسایی وضعیت و مشکلات در حوزه های مصرف آب، مصرف مواد اولیه و انرژی و همچنین دفع ضایعات بصورت کیفی و کمی می باشد. سپس واحد صنعتی با به حداقل رسانیدن میزان آلودگی و ضایعات به استفاده موثر و بهینه از منابع خود می پردازد. این فعالیت به صنایع کمک می نماید تا عملکرد زیست محیطی خود را بهبود بخشیده و در عین حال بهره وری خود را افزایش دهند. استفاده از این ابزار بدون نگرش و توجه به فرآیند تولید غیرممکن است. در واقع بهره وری سبز نگرش پیشگیرانه ای را ترویج می کند که عکس العملی در قبال هزینه های اقتصادی گزاف روشهای کنترل آلودگی در انتهای خط است. بهره وری سبز رابطه مستحکمی بین بهبود محیط زیست و صرفه جویی اقتصادی را موجب می شود (چیو و همکاران، 2011). بنابراین این پژوهش در پی بررسی نقش بهروری سبز در مراکز درمانی و بیمارستانی است به منظور ارائه مدل مدیریتی سبز در بیمارستان......جهت بالا بردن عملکرد کارکنان از طریق مدیریت انرژی و پسماند می باشد.
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
فرمت فایل: PDF (قابل ویرایش با نرم افزار)
مقدمه:
مطالعات امکان سنجی، مطالعات کارشناسی است که قبل از اجرای طرح های سرمایه گذاری اقتصادی انجام می گیرد. در این مطالعات از نگاه بازار، فنی و مالی و اقتصادی طرح مورد بررسی و آنالیز قرار گرفته و نتایج حاصل از آن به عنوان مبنایی برای تصمیم گیری سرمایه گذاران مورد استفاده قرار می گیرد.
گزارش حاضر مطالعات امکان سنجی مقدماتی تولید کنتور برق الکترونیکی می باشد. این مطالعات در قالب متدولوژی مطالعات امکان سنجی تهیه گردیده است و مطابق متدولوژی فوق، ابتدا محصول مورد مطالعه به طور دقیق معرفی شده و سپس بررسی های لازم روی بازار آن صورت خواهد گرفت و در ادامه مطالعات فنی در خصوص چگونگی تولید و امکانات سخت و نرم افزاری مورد نیاز نیز شناسایی شده و در نهایت ظرفیت های اقتصادی و حجم سرمایه گذاری مورد نیاز برای اجرای طرح برآورد و ارائه خواهد شد تا با استفاده از آن سرمایه گذران و علاقه مندان محترم بتوانند کلیه اطلاعات مورد نیاز را کسب و در جهت انجام سرمایه گذاری اقتصادی با دید باز و مسیر شفاف اقدام نمایند. امید است این مطالعات کمکی هرچند کوچک در راستای توسعه صنعتی کشورمان بعمل بیاورد.
فهرست مطالب :
مقدمه
بخش اول : معرفی محصول
-۱ نام و کد محصولات
-۱-۲ شماره تعرفه گمرکی
-۱-۳ شرایط واردات محصول
-۱-۴ بررسی و ارائه استانداردهای موجود در محصول ( ملی یا بین المللی )
-۱-۵ بررسی و ارائه اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و جهانی محصول
-۱-۶ معرفی موارد مصرف و کاربرد
-۱-۷ بررسی کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول
-۱-۸ اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز
-۱-۹ کشورهای عمده تولیدکننده و مصرف کننده محصول
-۱-۱۰ شرایط صادرات
بخش دوم : بررسی وضعیت عرضه و تقاضا
-۲-۱ بررسی ظرفیت بهره برداری و روند تولید از آغاز برنامه سوم تاکنون
-۲-۲ بررسی وضعیت طرح های جدید و طرح های توسعه در دست اجرا
-۲-۳ بررسی روند واردات محصول از آغاز برنام ه سوم تا سال ۱۳۸۵
-۲-۴ بررسی روند مصرف از آغاز برنامه توسعه سوم تاکنون
-۲-۵ بررسی روند صادرات محصول از آغاز برنامه توسعه سوم تا سال ۱۳۸۵
-۲-۶ بررسی نیاز به محصول با اولویت صادرات تا پایان برنامه توسعه چهارم
بخش سوم : مطالعات فنی و تکنولوژیکی
-۳-۱ بررسی اجمالی تکنولوژی و روش های تولید و عرضه محصول در کشور
-۳-۲ تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژی های مرسوم در فرایند تولید محصول
-۳-۳ بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی به همراه برآورد حجم سرمایه ثابت
-۳-۴ برآورد مواد اولیه عمده مورد نیاز سالانه و منابع تامین آن
-۳-۵ پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح
-۳-۶ وضعیت تأمین نیروی انسانی و تعداد اشتغال
-۳-۷ بررسی و تعیین میزان آب، برق، سوخت، امکانات مخابراتی و ارتباطی
-۳-۸ وضعیت حمای تهای اقتصادی و بازرگانی
-۳-۹ تجزیه و تحلیل و ارائه جمع بندی و پیشنهاد نهایی در مورد احداث واحدهای جدید
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
پایان نامه رشته حسابداری
فرمت فایل: word (قابل ویرایش )
ارزیابی عملکرد بانکها (لیسانس سه فصل)
موضوع ارزیابی عملکرد در سازمان تا آن حد اهمیت یافته است که صاحب نظران دانش امروزه مدیران بانک ها « آنچه را که نتوان انداز ه گیری نمود، نمی توان مدیریت کرد » : مدیریت معتقدند جهت برنامه ریزی و اداره امور شعب خود نیاز به اندازه گیری و ارزیابی عملکرد شعب دارند تا بتوانند شعب خود را با یکدیگر مقایسه کرده و از نقاط ضعف و قوت آنان آگاه شوند. بنابراین، بانک ها، به خصوص بانک های دولتی که ازنظرساختاری حجیم هستند و بعضاً مسئولیت گردش وجوه دولت نیز بر عهده آنان است، ارتقاءحتی یک درصد در برنامه های بهبودشان،کمک شایان توجهی به امرخدمات رسانی به مردم و هم مدیریت بانک می نماید.
هدف از این تحقیق ارزیابی و رتبه بندی عملکرد بانکها و موسسات مالی و اعتباری با روش تصمیم گیری چند معیاره فازی است. در این تحقیق با استفاده از نظر خبرگان و مطالعات کتابخانه ای معیارهای ارزیابی عملکرد بانک ها در دو سطح مالی و غیرمالی برای سه بانک احصاء شد، سپس با استفاده از روش Fuzzy AHP معیارها وزن دهی و در نهایت بانک ها به روش TOPSIS رتبه بندی شدند.
فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات پژوهش
1-1- مقدمه
1-2- بیان مسئله
1-3- اهمیت و ضرورت مسئله
1-4- تحقیقات انجام شده
1-5- فرضیات تحقیق
1-6- اهداف تحقیق
فصل دوم: ادبیات پیشینه پژوهش
2-1- اندازه گیری عملکرد سازمان ها
2-2- رتبه بندی بانکها در سطح بین المللی
2-2-1- The Banker
2-2-2- شاخص CAMEL
2-2-2-1- کفایت سرمایه
2-2-2-2- کیفیت دارایی ها
2-2-2-3- کیفیت مدیریت
2-2-2-4- درآمدها
2-2-2-5- نقدینگی
2-2-3- درجه بندی توان مالی بانکها (BSFRs) توسط مودیز
2-3- روش سلسله مراتبی AHP
2-4- رتبه بندی بانکها در سطح کشور
2-4-1- سازمان مدیریت صنعتی ایران
2-4-2- معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی
فصل سوم: فرضیه ها و روش انجام کار
3-1- روش پژوهش
3-2- جامعه آماری
3-3- نمونه و روش نمونه گیری
3-4- ابزارهای پژوهش
3-5- تعریف متغیرها
تحلیل یافته ها
عملکرد مالی
عملکرد غیرمالی
عملکرد کلی
نتیجه گیری
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید