ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
- انحراف حرارتی در حالت تعلیق: فرمول 1 –، 2- بی تعادلی گرمایی:فرمول 2
توزیع دما: فرمول 3 – بی تعادلی حرارتی
بی تعادلی مکانیکی اولیه:هر سیستم روتور توزیع وزنی، سفتی و تغییر شکل اولیه خودش را دارد. در نتیجه، مقدار و محل بی تعادلی مکانیکی جهت پیش بینی کردن در یک سیستم روتور اختیاری خیلی مشکل است. این بیتعادلی مکانیکی به عنوان بی تعادلی ایجاد شه از یک نیروی گریز از مرکز تا 10% از وزن کلی روتور ثابت تعریف میگردد. بی تعادلی مکانیکی زمانی اتفاق می افتد که روتور با سرعت عملکرد دائمی حد اکثر حرکت می کند و بر حسب ریاضیات به صورت فرمول 4 تعریف میگردد. با توجه به یک سیستم مختصات در روتور این بی تعادلی به عنوان یک زاویه از درجات صفر عمل می کندو در مرکز جاذبه توده آویزان قرار می گیرد.