پروژه آهنگری غلطکی (رول فورجینگ)

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات دینامیکی
عنوان کامل:  پروژه  آهنگری غلطکی (رول فورجینگ)
فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات پروژه: 60
_______________________________________________
مقدمه
رول فورجینگ یکی از فرآیندهای شکل دهی فلزات است که در آن کاهش سطح مقطع میله های گرم شده یا شمشالها به وسیله عبور دادن آنها از بین دو غلطک متحرک صورت می گیرد که روی هر غلطک یک یا چند شیار همانند وجود دارد و این غلطکها در خلاف جهت یکدیگر می چرخند.  
قاعده کلی به کار برده شده در کم کردن سطح مقطع فلز مورد نظر در رول فورجینگ ضرورتاً شبیه آنچه که در آسیابهای غلطکی برای کاهش شمشالها و میله ها به کار برده می شود، می باشد.  
هر فلزی که می تواند به وسیله روشهای دیگر فورج شود در رول فورجینگ هم می تواند به کار برده شود. زمان ها و دماه های گرم کردن هم شبیه آنچه که در آهنگری فلزات در قالبهای باز یا بسته به کار برده می شود، می باشند.   
ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله مدیریت روابط کارکنان - با استفاده از فناوری اطلاعات

عنوان انگلیسی مقاله: Employee relationship management- Realizing competitive advantage through information technology
عنوان فارسی مقاله: مدیریت روابط کارکنان - درک مزیت رقابتی با استفاده از فناوری اطلاعات
دسته: مدیریت 
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده
مدیریت روابط کارکنان (ERM)، روند نوظهوری را در رابطه با مدیریت منابع انسانی با ساخت و حفظ روابط فردی و متقابلاً روابط ارزشمند با کارکنان بر مبنای فناوری اطلاعات تشکیل می دهد. اگرچه این روند تازه تأسیس و رو به رشد است ولی با توجه به مدیریت روابط کارکنان، دانش و توافقات کمی در رابطه با مدیریت روابط کارکنان (ERM) موجود می باشد. بنابراین، مقاله پیش رو بر این تلاش استوار است تا مفاهیم و کاربرد این تحقیق را روشن و بیان سازد. اجزای تشکیل دهنده و استراتژیکی، موئلفه های فناوری و فرایندی در مدیریت روابط کارکنان، مشتق شده و بر اساس نظریه مدیریت ارتباط با ارباب رجوع مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. به عنوان نتیجه، یک طرح کلی از مفهوم جالب و قابل توجه ارائه می گردد. بر اساس طرح مذکور، پیامدهای عمده برای جزییات مفهومی بیشتر، اساس تئوری و ارزیابی تجربی از مدیریت روابط کارکنان به منظور ارائه دستورالعمل هایی برای تحقیقات آتی، بدست آمده است.   
ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله برسی ارتباطات درون سازمانی و رهبری از طریق رویکرد تعاملی

عنوان انگلیسی مقاله: Intra-organizational communication and leadership
عنوان فارسی مقاله: ارتباطات درون سازمانی و رهبری: رویکرد تعاملی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده
از آنجایی که ارتباطات درونی سازمان و رهبری دو عنصر کلیدی دستیابی به اهداف سازمانی هستند، عوامل تعیین کننده کلیدی به شمار می آیند و بر حسب موفقیت و کارایی کنونی سازمان و موقعیت آن در آینده از اهمیت حیاتی برخوردارند. تحقیق حاضر که رابطه میان ارتباطات درون سازمانی و رهبری را از طریق رویکرد تعاملی بررسی می نماید، تعامل موجود را از دیدگاه رهبر و ارتباطات درون سازمانی ارزیابی می نماید و درصدد است تا جهت، شکل و میزان تأثیر ارتباطات درون سازمانی و رهبری را بر یکدیگر را نشان دهد. به تعبیری، در عین حال که رهبر در رأس سازمان در موقعیت تأثیرگذاری مثبت یا منفی بر  سیستم ارتباطی سازمان بواسطه تصمیمات اتخاذ شده است، رفتارهای وی نیز نشان می شود. همچنین، سیستم ارتباطی سازمان در جایگاه تعیین کننده ارزیابی های رهبر و رهبری وی در موفقیت و شکست او قرار دارد. بنابراین، تأکید می شود که رهبر به ارتباط درون سازمانی توجه داشته باشد.      
ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله مسیر مدیریت آینده شرکت های صنعتی

عنوان انگلیسی مقاله: The Future directions of industrial Enterprises and their Management
عنوان فارسی مقاله: مسیر آینده شرکت های صنعتی و مدیریت آن ها
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده
رشد فزاینده تبادل اطلاعات تمام وقت بین شرکت ها، به همراه گروه های چند شرکتی و صنف های جهانی، کانون توجه تولیدکنندگان را تغییر داده است. تولیدکنندگان به عنوان یک نهاد عملیاتی مستقل بوده که محصولات را بین یکدیگر رد وبدل می کنند. تبادل تمام وقت اطلاعات، هم اکنون موقعیتی را به وجود آورده است که فرایندهای کاری در یک شرکت، شرکت های دیگر را فورا تحت تاثیر قرار می دهد.  محیط کسب و کار به سنتی که در آن هر شرکت به طور مجزا مدیریت می شد،، به شرایطی تبدیل شده است که تصمیمات گرفته شده توسط  یک فعالیت اقتصادی مستقیما تاثیری را در تصمیمات کسب و کارهای دیگر ایجاد دارد.  
ادامه مطلب ...

مقاله برسی کودک آزاری

دسته: تحقیقات اجتماعی
عنوان کامل:  کودک آزاری
فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات پروژه: 219
_______________________________________________
مقدمه
سوء رفتار با کودک:
سوء رفتار یا رفتار مسامحه گرانه و نادرست با کودک، یک مشکل جدی و رایج در کودکان زیر 18 سال است. به عبارتی سوء رفتار عبارتست از انجام یا مسامحه  در هر عملی که منجر به صدمه رساندن به کودک و ایجاد مشکلات بهداشتی گردد یا آسایش، سعادت و سلامت کودک را تهدید نماید. بنابراین این هر نوع سوء استفاده، سهل انگاری، بهره برداری، پرخاشگری، عمل خارج از نزاکت، بی احترامی یا هر عملی که منجر به جراحت صدمه یا فساد گردد، سوء رفتار اطلاق می شود.  
در سالهای اخیر معنا و مفهوم سوء رفتار آن چنان گسترش یافته که غفلت و مسامحه را نیز شامل میگردد. اگر چه اثبات سوء رفتار با استفاده از سند و  مدرک در دادگاه امر دشواری است، اما در برخی کشورها قوانینی درباره آن تدوین شده است. این قوانین بدرفتاری با کودک را چنین تعریف می کنند. «ایجاد آسیب جسمی یا روانی، سوء استفاده جنسی، رفتار احمال گرانه یا خشونت آمیز با کودک زیر 18 سال، توسط مراقبین و به مخاطره انداختن سلامت کودک».  
ادامه مطلب ...

طرح کارآفرینی تأسیس و راه اندازی کارگاه خیاطی

عنوان کامل:طرح کارآفرینی کارکاه خیاطی و طراحی لباس
فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات طرح: 43
_______________________________________________
مقدمه
خیاطی یکی از مشاغلی است که از دیر باز مورد توجه ایرانیان بوده است، تولید پوشاک در دوره های گوناگون شکل و شمایلی متفاوت داشته است، امروزه بازار خیاطی با استفاده از ماشین آلات مدرن و دستگاههای پیشرفته و کارخانه های عظیم بسیار متفاوت با گذشته است، ولی همچنان استفاده از پوشاک تولیدی کارگاهها در همه دنیا رواج دارد، کارگاه خیاطی در ایران تاریخچه ای بیش از 150 سال دارد، امروزه کارگاهها نیز مانند سایر بخش ها مدرن شده و با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا سعی در آموزش خیاطی به روش نوین می نمایند.  
ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله پشتیبانی سازمانی برای مدیریت و موفقیت اجرای پروژه

عنوان انگلیسی مقاله: Influence of different components of organizational support for project management on success of the project realization in institute of public health
عنوان فارسی مقاله: تاثیر مولفه های مختلف پشتیبانی سازمانی برای مدیریت پروژه در زمینه موفقیت اجرای پروژه در مؤسسات بهداشت عمومی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده
هدف مقاله کنونی، طرح اهمیت آموزش عملکرد پروژه، آموزش شغلی و انگیزش و ساختار سازمان پروژه در سازمان های غیر انتفاعی و ایجاد تاثیر آن بر تحقق موفقیت آمیز پروژه می باشد. بدین منظور، ما پرسشنامه ای را طراحی نمودیم. نمونه شامل 180 نفر پاسخگو می باشد که همه در موسسات بهداشت عمومی اسلوونی در سطح درجه دو فعالیت دارند. برای آزمون اهداف تحقیق، آمار توصیفی و مدل رگرسیون مورد استفاده قرار گرفت. نتایج نشان می دهند که متغیرهای مستقل در مدل رگرسیون مبین 75. 2% تغییر متغیر وابسته بودند که نشان دهنده تحقق موفقیت آمیز پروژه می باشد. سطوح آموزش و آموزش شغلی و انگیزش مجریان پروژه به لحاظ آماری تاثیر بسزایی بر موفقیت تحقق پروژه داشته است. ساختار سازمان پروژه و جو سازمانی بر پیاده سازی موفق پروژه در موسسات بهداشت عمومی در سطح درجه دو تاثیری ندارند. ویژگی های شناخته شده محیط حمایتی و تاثیرشان بر پیاده سازی موفق یک پروژه در موسسات بهداشت عمومی، نتایج نظری و عملی را بوجود می آورند. نتایج این تحقیق برحسب یک محیط حمایتی مدیریت پروژه، برای طراحان نوآوری های فرایند کاری سودمند خواهد بود.   
ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله تاثیرعوامل انسانی بر مدیریت بحران

عنوان انگلیسی مقاله: Human impact issues for crisis management in organizations
عنوان فارسی مقاله: تاثیرعوامل انسانی بر مدیریت بحران در سازمانها
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده
هدف این مقاله، توصیف انطباق مدل ارزیابی، سیستم ارزیابی پزشکی و خدمات درمانی   (TAS) است، که به هنگام رویارویی با بحران برای درک اثر عوامل انسانی یک بحران در داخل سازمان به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.
طرح/ روش شناسی/ رویکرد: پس از بررسی تحقیقات، مدل TAS تنظیم می شود تا برای سازمانها در مواجهه با بحران قابل استفاده باشد. 9 ویژگی مرتبط با اثر بحران بر کارکنان یک سازمان بحث می شود. یافته ها- پیشنهادات لازم در مورد روش هایی که سازمانها بتوانند از مدل TAS استفاده کنند تا آمادگی خودشان را برای فعالیت های بازسازی و نوسازی بعد از وقوع بحران بهبود بخشند، ارائه می شود. این پیشنهادات فهرست روش های استفاده از TAS و همینطور رویکردهایی که مشاوران هنگام فعالیت در سازمان ها بتوانند از آنها استفاده کنند را ارائه می کند. پیشنهادات همچنین برای تحقیقات بعدی می تواند در زمان کار با سازمان، بکار گرفته شود. اگرچه مفاهیم استفاده شده در مدل  TAS برای افراد توسعه داده شده اند، لیکن می توان بهنگام بحران در سازمان ها نیز از آن استفاده کرد.  
ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان

عنوان انگلیسی مقاله: Analyzing the Effects of e-CRM on customers Loyalty
عنوان فارسی مقاله: بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (e-CRM) بر روی وفاداری مشتریان
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده
هدف از این مطالعه ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در ایجاد وفاداری مشتریان در سایت پارس مدیرمی باشد. این مطالعه به روش توصیفی اندازه گیری انجام شده است. نمونه گیری با 170 مشتری انجام شد. برای انجام این مطالعه از دو پرسشنامه محقق ایجاد شده توسط استفاده شد که توسط محققان و آلفای کرونباخ مورد تایید قرار گرفته است. محاسبات انجام شده با روش آلفا کرونباخ برای پرسشنامه e-CRM برابر 709/0و برای پرسشنامه, و برای پرسشنامه وفاداری مشتری 832/0 به تأیید رسیده است. نتایج تحقیقات با استفاده از دو روش همبستگی و رگرسیون نشان دهنده آن است که کدام عوامل در جهت ارتقای e-CRM در موسسه خزر پارس مدیر موثر و کدام یک بی تاثیرمی باشند. تجزیه و تحلیل نتایج به دست آمده نشان دهنده آن است که پیاده سازی e-CRM از لحاظ آماری رابطه مثبت معنی داری با عوامل وفاداری مشتریان دارد. مدیر این شرکت میتواند برای اجرای بهینهe-CRM  از نتایج این تحقیق استفاده نماید ونیز می تواند آن را با فرهنگ ایرانی مطابقت داده و وفاداری بیشتر مشتریان رابه همراه داشته باشد.  
ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله حاکمیت شرکتی فناوری اطلاعات IT

عنوان انگلیسی مقاله: Corporate governance of information technology
عنوان فارسی مقاله: حاکمیت شرکتی فناوری اطلاعات
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده
هدف بین المللی استانداردسازی بین المللی ایجاد چارچوب اصولی برای استفاده توسط مدیران به منظور ارزیابی، مدیریت و نظارت استفاده از فناوری اطلاعات (IT) در سازمان هایشان می باشد.  
بیشتر سازمان ها از فناوری اطلاعات به عنوان ابزار کسب و کار بنیادین استفاده کرده و شرکت های کمی وجود دارد که بتوانند به صورت کارآندی بدون آن فعالیت کنند. فناوری اطلاعات همچنین به عنوان فاکتور مهمی در طرح های کسب و کار آینده بسیاری از سازمان ها می باشد.   
ادامه مطلب ...