نرم افزارDreamweaver MX یکی از قوی ترین و ساده ترین و گسترده ترین نرم افزار های طراحی صفحات وب می باشد که توسط شرکت Macromedia تولید شده که در سال 1997 اولین نگارش این نرم افزار را با امکانات بسیار جزئی به بازار عرضه کرد و در سال 2002 نگارش ششم یا MX که آخرین نگارش موجود در ایران می باشد را به بازار عرضه کرد.
مقدمه:
استفاده از شبکه های کامپیوتری در چندین سال اخیر رشد فراوانی کرده وسازمانها وموسسات اقدام به برپایی شبکه نموده اند. هر شبکه کامپیوتری باید با توجه به شرایط وسیاست های هر سازمان، طراحی وپیاده سازی گردد. در واقع شبکه های کامپیوتری زیر ساخت های لازم را برای به اشتراک گذاشتن منابع در سازمان فراهم می آورند؛ در صورتیکه این زیر ساختها به درستی طراحی نشوند، در زمان استفاده از شبکه مشکلات متفاوتی پیش آمده و باید هزینه های زیادی به منظور نگهداری شبکه وتطبیق آن با خواسته های مورد نظر صرف شود.
در زمان طراحی یک شبکه سوالات متعددی مطرح می شود:
-برای طراحی یک شبکه باید از کجا شروع کرد؟
-چه پارامترهایی را باید در نظر گرفت؟
-هدف از برپاسازی شبکه چیست؟
– انتظار کاربران از شبکه چیست؟
– آیا شبکه موجود ارتقاء می باید ویا یک شبکه از ابتدا طراحی می شود؟
-چه سرویس ها و خدماتی برروی شبکه ارائه خواهد شد؟
تاریخ فلسفه، تاریخ سیرآراء و افکار فلسفی در طول زمان یا به عبارتی دیگر، تاریخ بحث و تفکر نظری در حوزه مسائل فلسفی است. در طول تاریخ، فلاسفه مختلف ومکاتب فلسفی متعددی ظهور کرده اند. تاریخفلسفه به مطالعه افکار این مکاتب و نظامهای فلسفی، روابط آن ها با یکدیگر، روابط آن ها با محیط زمانخود، و کشف دلیل ظهور این مکاتب می پردازد.
چکیده ترجمه
این مطالعه به بررسی استفاده از نظریه حسابداری در توضیح رفتار شفاف سازی اجتماعی شرکت می پردازد. تحقیقات مختلفی از شفاف سازی اصول حسابداری و تحقیقات مربوطه به مسئولیت های اجتماعی شرکت مورد بررسی قرار می گیرد. به طور مشخص، استفاده از نظریه حسابداری اثباتی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته، و بررسی های مهمی بر روی کاربرد این نظریه انجام شده است. همچنین نظریه مشروعیت در گذشته به عنوان مبنای نظری برای شفاف سازی اجتماعی شرکتی به کار گرفته می شد، که مزایای ان مورد بحث می باشد. تحقیقات شفاف سازی اصول حسابداری داوطلبانه که برای توضیح شفاف سازی اجتماعی در گذشته مورد استفاده قرار نمی گرفت، در ارتباط با کاربرد آن مورد بررسی قرار می گیرد. به نظر می رسد، پیوند رفتار شفاف سازی اجتماعی و شفاف سازی اصول حسابداری داوطلبانه به عنوان رشته جدیدی از تحقیقات باشد.
با پیشرفت علم وصنعت کارهایى مورد استفاده قرارگرفت که همه براى انسان مفید بوده است.
ماشین هاى چاپ یکى ازاین پیشرفت ها بوده است که زحمت انسان را براى نوشتن بادست کمتروامکانات زیادى به انسان عرضه کرده.
این ماشینهاانواع مختلفى داشتند که یک نمونه ازانهامیتوان بهماشین تایپ کهبسیارکارایى ساده اى داشته است، اشاره کردوهمچنین بسیار پر صداوامکان اشتباه وعدم امکان براى پاکسازى واصراف درکاغذ بوده است، ازعیوب این دستگاه بشمار مى رود؛ اماامروزه باپیشرفت هر چه بیشتر علموصنعت وباکمک کامپیوترها بیشترمشکلات ازاین قبیل حل شده است وامکانات بیشترى به مردم عرضه شده است.
مقدمه:
هرگاه سخن از بانک داری الکترونیکی به میان می آید، ناخودآگاه به یاد دستگاه های خودپرداز می افتیم؛ اما از همان آغاز، یعنی سال 1918 میلادی که بانک های فدرال آمریکا با کمک تلگراف به انتقال وجوه می پرداختند، ماجرا به همین جا، یعنی دریافت و پرداخت پول ختم نمی شد و حتی در ایران که با فاصله تاریخی حدود پنجاه و سه چهار سال بعد، یعنی در سال 1350، کار خود را آغاز کرد، ماجرا به پرداخت اتوماتیک پول و دستگاه های خودپرداز ختم نمی شد. بانک داری الکترونیکی در ایران، کار خود را به طور رسمی در سال های 1372 و 73 و با ایجاد ارتباطی میان بانک ملی و فروشگاه شهروند، آغاز کرد؛ سپس در سال 1381 و با تدوین مجموعه مقررات حاکم بر شبکه تبادلات بین بانکی یا همان طرح شبکه شتاب، زمینه های گسترده تری از بانک داری الکترونیکی در ایران مطرح شد. با ایجاد شبکه شتاب، ابتدا بانک های کشاورزی، توسعه صادرات و صادرات ایران، به این شبکه پیوستند.
ترجمه مقاله:دیدگاه هویت اجتماعی بر اساس وفاداری به نام تجاری
Social identity perspective on brand loyalty
چکیده
این مقاله یک دیدگاه هویت اجتماعی ارتباط با مشتری و نام تجاری را پیشنهاد می کند و هویت نام تجاری و شناسایی را با اعتبار، اعتماد و رضایت در پیش بینی وفاداری به نام تجاری ادغام می کند. نتایج تجربی دو مطالعه از این روش برای چارچوب وفاداری به نام تجاری حمایت می کند. این نتایج به ارائه چند مفاهیم نظری میپردازد. ابتدا، این تحقیقات، حضور اثرات قابل توجه مستقیم و غیر مستقیم هویت نام تجاری و تشخیص نام تجاری در سوابق قدیمی وفاداری به نام تجاری را تایید می کند (اعتبار، رضایت و اعتماددرک شده) دوم، این تحقیق نشان می دهد که دیدگاه شناسایی اجتماعی وفاداری به نام تجاری می تواند با دیدگاه های دیگر به منظور مدل سازی مسیر روانی مشتری به وفاداری به نام تجاری ادغام می کند. سوم، تحقیقات، نقش محوری شناسایی نام تجاری را در توسعه وفاداری به نام تجاری تایید کرده و بر اثر واسطه ای شناسایی نام تجاری بر اثرات هویت نام تجاری در مسیر وفاداری به نام تجاری تاکید می کند.