رشته: گردشگری
Tourism product development and product diversification in destinations
جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید
چکیده:
محصولات گردشگری اولیه شرط کلیدی جذب گردشگران به مقصدهای (مکانهای) خاص می باشند. تنوع، تشدید و ارتباط این محصولات می تواند برای رقابت و توسعه پایدار مقصد حیاتی باشد. با این وجود این ویژگی ها متنوع و روابط محصولات گردشگری اولیه در مقصدهایی در پژوهش موجود نادیده گرفته شده است. این مقاله دو چارچوب مفهومی با تجزیه و تحلیل و درک ویژگی ها، روابط و گزینه های استراتژیک مرتبط با توسعه محصول گردشگری، غلظت، تنوع و تشدید در مقصدها دارد. ویژگی های محصول گردشگری و گزینه های در نظر گرفته شامل توسعه یکپارچگی و گردشگری محصولات، تنوع موازی و یکپارچه، و هم افزایی موضوعی و مکانی بین محصولات خواهد بود. نوع شناسی از گزینه های استراتژیک برای توسعه محصول گردشگری و مونتاژ در مقصدهای ارائه شده است که به درجه ای از تشدید و غلظت و تنوع محصولات گردشگری می رسد.
کلمات کلیدی: محصولات اولیه گردشگری، مقاصد گردشگری، توسعه گردشگری، تنوع محصولات توده گردشگری، تصویری یکپارچه از گردشگری، خوشه گردشگری، مونتاژ محصول
ادامه دارد (Full-text)