From meticulous professionals to superheroes of the businees word
A historical portrait of a cultral change in the field of accountancy
دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید
چکیده:
هدف – هدف از این مقاله بررسی تغییر نسبی فرهنگ حرفه ای برای تجارت در حرفه حسابداری می باشد، بر اساس تجزیه و تحلیل از روزنامه ها، مجلات تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد، بیش از 40 سال گذشته، برای جذب اعضای جدید وقت صرف شده است.
طراحی / روش شناسی / رویکرد – اهداف خاص این مطالعه عبارتند از: بررسی بازنماییهای فرهنگی حسابداری که در روزنامه ها و مجلات تبلیغاتی به تصویر کشیده می شود. به منظور بررسی این بازنمودها نشان دهنده تغییر در ادبیات مستند هستند. و آیا تضمینی تحت مطالعه برای بینش بیشتر به ماهیت تغییر فرهنگی وجود دارد. با توجه به رویکرد نشانه شناختی توسعه یافته توسط رولان بارت، تجزیه و تحلیل نویسندگان بر این ایده است که روزنامه ها، مجلات تبلیغاتی و تبلیغات، هر چند اغلب در ظاهر ساده، تشکیل تضمینی پیچیده ای هستند که انتقال اطلاعات معنی دار را در مورد ارزش نفوذ و تغییر فرهنگی پیش بینی می کنند.
یافته ها – نویسندگان دریافتند که ارزش تجاری به طور فزاینده ای از طریق جشن خدمات چند رشته ای و تاکید بر جبران خسارت سخاوتمندانه و پویایی بالا خواهد بود.
ادامه دارد (Full-text)
