رشته: روانشناسی / مدیریت آموزشی
Perceptions of Students’ Learning Critical Thinking through Debate in a Technology Classroom: A Case Study
جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید
چکیده
تفکر انتقادی اغلب صلاحیت های مورد نظر برای فارغ التحصیلان برنامه فن آوری را در دستور کار خود دارد. اعضای سازمان نگرانی خود را از بابت عدم توانایی دانش آموزان برای تفکر انتقادی به زبان آورده اند. اگر چه روش های سنتی آموزشی، مانند سخنرانی ها و امتحانات، مرکز کسب دانش، بحث در کلاس درس فن آوری به طور موثر می تواند تفکر انتقادی را تسهیل نماید. هدف از این مطالعه به منظور جمع آوری از طریق پرسشنامه ادراکات از دانش آموزان فن آوری در فرایند بحث استفاده در کلاس درس برای افزایش تفکر انتقادی می باشد. به طور کلی، دانش آموزان معتقد بودند که روند بحث فعالیت های یادگیری مفید بوده و نتایج حاصل از پرسشنامه نشان داد که دانش آموزان معتقد بودند که بحث به آنها کمک خواهد کرد و درک بهتر موضوع را همراه یادگیری دانش جدید، و به دست آوردن درک درستی از روند بحث داشته باشند. علاوه بر این، دانش آموزان فکر می کنند که بحث افزایش مهارتهای تفکر انتقادی را در این زمینه خواهیم داشت.
ادامه دارد (Full-text)