ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
امروزه ثابت شده است که جهانی شدن و انفجار تکنولوژی عناصر اصلی تشکیل دهنده ی محیط اقتصادی جهان امروز است .چشم انداز رقابتی جدید به خودی خود گویاست و نیازی به بحث درباره مکانیزم تاثیرگذاز برآن نیست. مسئله ای که اهمیت دارد شناخت عواقب این تغییرات جهانی بر مدیریت است. . به بیان دیگر قدرت اقتصاد از تولید کننده به مصرف کننده تحویل داده شده است دانشمندان مفهوم پیروزی مشتری را در مقابل نارضایتی مشتری از عملکرد پایین در ارائه احضاری کالا و خدمات قرار می دهند . در این مفهوم (پیروزی مشتری) مرزهایی که قبلاً بازار را از حرفه خود که توزیع موثر ثروت است باز می داشتند در حال تخریب اند خدمات ویژه ی اینترنتی پیروزی مشتری را به افراط می کشند مدیران باید به دنبال شناسایی و دسترسی به راه های جدید برای رساندن کالای مشتری با موفقیت هر چه بیشتر باشند زیرا که این عامل از پیش نیاز های اساسی برای موفقیت می باشد همان طور که قبلاًنیز گفته شد انعطاف پذیری و نوآوری سبب تشکیل اصلی در یک مقاله ی علمی و عملی می شود که برای تفهیم مسیر تغییری که برای دستیابی به یک رقابت زیستی پایدار است. مورد استفاده قرار می گیرد عامل حیاتی برای اجرای موفق این امر ضروری نیز است توانایی های مناسبی وقف شرکت ها شوند و آن چه سریع،خلاقانه،آگاهانه در بهره برداری از پتانسیل در حال تکامل عرضه شده توسط فناوری اطلاعات و ارتباطات اقدام کنند در حالی که ضرورت نوآوری و انعطاف پذیری به طور مستقیم یا غیر مستقیم به توانایی های شرکت در سازگاری و کسب رضایت مشتریان که هر لحظه در حال تغییراند مربوط است.
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید