ترجمه مقاله استفاده از کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد اشاعه مدیریت زنجیره تامین الکترونیک

عنوان انگلیسی مقاله: Using the balanced scorecard in assessing the performance of e-SCM diffusion: A multi-stage perspective
عنوان فارسی مقاله: استفاده از کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد اشاعه مدیریت زنجیره تامین الکترونیک: دیدگاه چند مرحله ای.
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی (e-SCM) ، شکل  مشخصی از سیستم های درون سازمانی است ، که به طور کلی به عنوان یکی از استراتژی های مهم برای ایجاد مزیت های رقابتی در نظر گرفته میشود  . اشاعه  e-SCM در میان شرکای تجاری برای کاربرد نهایی و تاثیر موفق عملکردش حائز اهمیت است  . با این حال، فرایند  اشاعه  در ماهیت خود فرایند ی  پیچیده و پویا است و در طول زمان مالکیت تکاملی را در گیر میسازد . نظریه اشاعه نوآوری (IDT) بر اساس  بررسی موثر فرایند اشاعه  با مراحل مختلف تعریف شده است . علاوه بر این ، مطالعات قبلی  به نتایج بی معنایی در عملکرد با قابلیت IT با توجه به اندازه گیری های  ناکافی دست یافته اند . کارت امتیازی متوازن (BSC) با فرمت SCM ، چهار دیدگاه عملکرد را ترکیب میکند که  برای غلبه بر این مشکل مناسب است. در خصوص IDT و BSC ، این مطالعه یک چارچوب جدیدی را برای بررسی روابط بین ساختار مرحله ای و بر اساس BSC می باشد. داده ها از پرسشنامه جمع آوری شده اند . نتایج نشان می دهد که در چهار دیدگاه BSC تفاوت معنی داری میان  اشاعه  خارجی و دو مرحله اولیه ، پذیرش و اشاعه  داخلی وجود دارد . علاوه بر این، تمامی چهار دیدگاه  بخوبی در مرحله اشاعه  خارجی تحقق مییابند . مفاهیم  برای مدیران و محققان مورد بحث قرار میگیرد .

کلیدواژه: مدیریت زنجیره تامین الکترونیک، سیستم های درون سازمانی، نظریه اشاعه نوآوری، کارت امتیازدهی متوازن، عملکرد سازمانی
  
مقدمه:
سازمان های کسب و کار با یک محیط پیچیده تر و رقابتی  بیشتری نسبت به قبل از دوران اینترنت مواجه میشوند . بسیاری از سازمان ها  کم کم به این اهمیت پی میبرند  که باید به عنوان بخشی از زنجیره تامین در برابر سایر زنجیره رقابتی داشته باشند ، که به سرعت منعکس کننده تغییر نیاز های مشتریان باشد . مدیریت زنجیره تامین (SCM) تریتب مهمی است که شرکای کسب و کار را به استفاده از محصولات و خدمات خود به طور موثر و در نهایت ایجاد یک رابطه دراز مدت قادر می سازد . SCM  می تواند به طور گسترده به عنوان هماهنگی های موثر بر مواد، محصول، تحویل، پرداخت، و جریان اطلاعات بین شرکت و شرکای تجاری تعریف شود  . بنابراین، ترتیب SCM  پیچیده و پویا ست در حالی که شامل جریان کار های مختلفی در سراسر مرزهای درون سازمانی است. بنابراین حمایت از فناوری اطلاعات (IT)، خصوصا ، اینترنت و فن آوری های ارتباطی ، برای شیوه های ممکن  SCM ضروری می باشد  .  SCM الکترونیکی (E-SCM) به عنوان اجرای فیزیکی فرایند SCM با حمایت از IT تعریف میشود  در حالی که تلاش برای تمایز مفهوم SCM است . با این حال ، E-SCM ، اگر چه هنوز هم در مراحل آغازین  خود  و با نرخ بالای شکست گزارش در نظر گرفته میشود ، با این حال کلید موفقیت نهایی فرایند SCM محسوب میشود. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد