ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
فهرست:
چکیده 1
1- معرفی پژوهش
1-1- مقدمه 3
1-2- بیان مساله 4
1-3- اهمیت پژوهش 5
1-4- اهداف پژوهش 5
1-5- سئوالات پژوهش 6
1-6- تعاریف عملیاتی 6
1-7- متغیرهای اساسی پژوهش 8
2- مبانی نظری پژوهش
2-1- مقدمه 10
2-2- تاریخچه کاربرد فناوری اطلاعات 11
2-2-1- از ابتدا تا قرن 18 12
2-2-2-نخستین کتابشناسیها 13
2-2-3-قرن هجدهم 13
2-2-4- قرن نوزدهم 13
2-2-5- دکومانتاسیون بعد از 1958 14
2-2-6- عصر حاضر 15
2-2-7- نقش ارتباطات 16
2-3- اهمیت فناوری اطلاعات 16
2-4- فناوری اطلاعات در کشورهای در حال توسعه 17
2-4-1- زیرساخت فناوری اطلاعات در کشورهای در حال توسعه 20
2-5- فناوری اطلاعات و کتابخانه ها 23
2-5-1- تاثیر فناوری اطلاعات بر کتابخانه ها و خدماتشان 25
2-5-2-فناوری اطلاعات در کتابخانه های دانشگاهی 27
2-5-2-1-فناوری اطلاعات در کتابخانه های دانشگاهی جهان 27
2-5-2-2- فناوری اطلاعات در کتابخانه های دانشگاهی ایران 28
2-5-3- زیرساخت های فناوری اطلاعات در کتابخانه ها 30
2-5-3-1- زیرساخت فناوری اطلاعات در کتابخانه های دانشگاهی ایران 31
2-6- مروری بر مطالعات انجام شده 33
2-6-1- پژوهشهای انجام شده در ایران 33
2-6-2- پژوهشهای انجام شده درخارج 34
3- روش پژوهش و گردآوری اطلاعات
3-1- جامعه آماری پژوهش 37
3-2- روش پژوهش 37
3-3- روش و ابزار گردآوری اطلاعات 37
3-4- تجزیه و تحلیل داده ها 37
4- یافته های پژوهش
4-1- مقدمه 39
4-2- نیروی انسانی 42
4-3- امکانات و تجهیزات 52
4-4- بودجه و امکانات 74
4-5- شرایط سازمانی 79
4-6- دیدگاه مدیران 85
5 - بحث و نتیجه گیری
5-1- مقدمه 98
5-2- خلاصه یافته ها 98
5-3- نتیجه گیری 107
5-4- پیشنهادات 109
5-5-پیشنهاد برای پژوهش های آتی 110
پیوست ها
پیوست یک (پرسشنامه مدیران) 113
پیوست دو (پرسشنامه کتابداران) 120
پیوست سه: (آدرس پستی، تلفن و وب سایت واحدهای دانشگاهی منطقه پنج 122
منابع و ماخذ
منابع فارسی 124
منابع لاتین 127
چکیده انگلیسی 128
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید