عنوان انگلیسی مقاله: Globalization and trends in international marketing research in Asia
عنوان فارسی مقاله: جهانی سازی و مراحلی در بررسی بازاریابی بین المللی در آسیا
دسته:
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده
چند
فاکتور نشان دهنده روند جهانی سازی می باشند که شامل آزادسازی گسترده
بازار، تاثیر تکنولوژی، روش های ارتباطی متغیر و توزیع در سطح جهانی به
طور سریع می باشد. بازارهای جهانی به طور فزاینده ای برای شرکت های چند
ملیتی حائز اهمیت بوده و این مورد منجر به تغییر در سازمان ها و فلسفه
تحقیقاتی شرکت های بازاریابی بین المللی می گردد. مزایای روش های بین
المللی در ارتباط با تحقیقات شامل کنترل و هماهنگی بهتر تحقیقات در بسیاری
از کشورها، قابل مقایسه بودن یافته های تحقیقی و درک بهتر نقش بازار بر
مبنای مرزهای فرا ملی می باشد. افراد و همچنین نمایندگی های تحقیق این
موضوع را دریافته اند که این مسئاله حائز اهمیت می باشد تا درک کلی را در
ارتباط با کل محیط عملیاتی ایجاد کرده و درک بهتری از تصمیمات و فعالیت های
رقابتی نسبت به بررسی اطلاعات بازاریابی متعارف داشته باشیم. اگر تحقیقات
مربوط به بازاریابی بین المللی بتواند مطابق با نیاز افراد باشد، می تواند
مرتبط و متناسب با هزاره جدید باشد..
مقدمه
دو
دهه گذشته، شاهد جهانی سازی سریع فعالیت های تجاری در جهان به ویژه در
منطقه آسیا در بخش های اقیانوس آرام با توجه به شکوفا شدن اقتصاد آسیا
همانند، ژاپن، کره جنوبی، تایوان و سنگاپور بوده است. اخیرا بحران
اقتصادی ضررهایی را به بعضی از کشورها وارد کرده و رشد اقتصادی این کشورها و
کشورهای کمتر شناخته شده همانند تایلند، مالزی و اندونزی را تحت تاثیر
قرار داده است. جهانی سازی و بحران های اقتصادی اگرچه به طور مکرر واقع شده و
به یکدیگر ارتباطی ندارند دارای تاثیرات وسیع و مهمی بر روی شرکت های
بررسی کننده بازار و فعالیت هایشان در آسیا می باشند.
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید