ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
تا بحال هر آنچه گفتیم در بر گیرنده شناخت موضوع و استانداردهای مربوط به آن بوده است. و آنچه که در این میان صحبتی از آن نشد، روح فضا و دیالوگی است که بین استفاده کننده و بنای آن بوجود آمده، برقرار خواهد شد.
چون همانگونه که گفته شد، جاده ابریشم شاهراه تبادل فرهنگی بین شرق و غرب بوده است، امروزه نمی توان از این رسالت بزرگ چشم پوشی کرد. مسافری که از روم به قصد طی کردن جاده ابریشم مسیر را انتخاب می کند باید تفاوت فرهنگ و به طبع آن معماری را در کشورهای مختلف و اقلیمهای حس کند. پس یکی از مهمترین مسائل، توجه به معماری ایرانی و چگونگی استفاده از مفاهیم معماری ایران است.