ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
مقدمه:
علائم و نشانه ها از بدو خلقت در اشکال مختلف تصویری همراه انسان بوده است. تصاویر موجود در غارها، زمینه های پیدایش خط، نمادهای ریاضی در علوم و همچنین سایر زمینه های مختلف ریشهای ابتدایی پیدایش علائم می باشند. امروزه طراحی آرم یا نشانه از جمله وظایف هنرمند و طراح گرافیک می باشد. هر سازمان یا موسسه ای به هنگام شکل گیری، درصدد طراحی یک نشانه و آرم برای خود می باشد تا بدین وسیله بتواند هویت و شخصیت اجتماعی خود را به دیگران معرفی نماید. اصولا آرم یا نشانه مشخصه اصلی هویت سازمانی بوده و حکم امضاء و مهر آن را دارد. بنابراین طراحی یک آرم بایستی با احتساب تمامی جنبه های مختلف و بررسی دقیق صورت پذیرد. یک پوستر، بروشور و یا یک صفحه از روزنامه که توسط هنرمند گرافیک صفحه آرایی شده است یک زمان کوتاهی را به خود اختصاص داده و سپس، تصویر جدیدی جای آن را می گیرد اما یک نشانه اغلب دارای تاریخ مشخص و معینی نیست
فهرست
مقدمه 7
گرافیک و تبلیغات نوین
فصل اول: آرم و نشانه ها
فصل دوم: اوراق اداری 38
فصل سوم: پوستر 55
فصل چهارم: کاتالوگ و بروشور
فصل پنجم: فولدر 124
فصل ششم: بیلبورد 128
فصل هفتم: استند 148
فصل هشتم: هدایای تبلیغاتی 162
فصل نهم: بسته بندی 187
فصل دهم: لیبل 209
فصل یازدهم: طراحی جلد 212
منابع و مآخذ
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید