ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
فهرست
چکیده الف
فصل اول1
مقدمه 2
بیان مساله 6
اهمیت و ضرورت تحقیق8
اهداف تحقیق11
تعریف اصطلاحات 12
فصل دوم، پیشینه، تحقیق14
مقدمه 15
دیدگاههایی درباره شخصیت16
شخصیت از نظر فروم16
شخصیت از نظر یونگر17
شخصیت از نظر ماری17
نگرش فرانکل به شخصیت18
نگرش مزلو به شخصیت18
چشم اندازی به رشد شخصیت 18
دیدگاههایی در باره رشد شخصیت 19
رشد شخصیت از نظر یونگر19
رشد شخصیت از نظر ماری20
عوامل موثر بر رشد شخصیت20
نظریه های نسخ شناسی شخصیت21
نظریه های تحلیلی عاملی شخصیت23
نظریه کاتل23
نظریه انسان گرایی در شخصیت25
نظریه های شناختی شخصیت26
ماهیت شخصیت 27
سنجش شخصیت28
مسائل اساسی در سنجش شخصیت28
اعتبار29
مهار 29
میل به مهار30
توهم مهار31
پیامدهای اعتقاد داشتن به مهار32
تفاوتهای فردی در درک جایگاه مهار 33
واکنش در برابر از دست دادن مهار35
جایگاه مهار35
جایگاه مهار درونی – بیرونی 37
طبقه بندی سه بعدی از نظر واینر40
جایگاه مهار درونی و بیرونی از نظر واینر42
نظریه یادگیری اجتماعی43
توان رفتاری 43
انتظار44
ارزش تقویت44
موقعیت روان شناختی 45
آزادی حرکت45
روشهای راتر برای سنجش مفاهیم خود46
انگیزش رفتار از نظر راتر48
انتظارات مربوط به جایگاه هندسی مهار49
نظریه اسناد53
اسنادهای بعد از موفقیت و شکست53
تغییر دادن اسنادها برای بهبود عملکرد55
دیدهای بازده تحصیلی بر اسناد56
زمینه های کاربردی آزمونها58
زمینه تحصیلی 59
پیشنهادات 61
نتیجه گیری62
خلاصه 63
منابع 65