ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
مقدمه
مهمترین علت عدم استفاده از رایانه و اینترنت در نظام آموزشی چیست؟
فرضیه های تحقیق
1. عدم آگاهی معلمین و دانش آموزان از کارآیی آموزشی رایانه و نحوه استفاده از آن.
2. عدم توجه کافی نظام آموزش و پرورش به این امر.
3. ترس از جایگزینی رایانه به جای معلمین و کمرنگ شدن نقش آنها.
4. عدم توانایی پرداخت هزینه های مربوط به آن.
روش تحقیق
بخشی از تحقیق به روش کتابخانه ای و بخش دیگر آن به روش پیمایشیانجام شده است.
هدف تحقیق
بررسی محدودیت های کاربرد صحیح رایانه و ارائه راهکارهای مناسب.
ادامه دارد (Full-text)