ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
بخش اول: یادگیری
فصل اول: نظریه های یادگیری
فصل دوم: الگوهای یادگیری
بخش دوم: ارتباط و تدریس
فصل سوم: ارتباط و اثر آن درفرایند تدریس- یادگیری
فصل چهارم: نظریه های تدریس
بخش سوم: مهارتهای آموزشی پیش از تدریس
فصل پنجم: شناخت و تدوین هدفهای آموزشی
فصل ششم: تحلیل آموزشی
فصل هفتم: محتوا، روش و وسیله
فصل هشتم: تحلیل نظام ارزشیابی و کاربرد طراحی آموزشی
بخش چهارم فعالیت های آموزشی ضمن تدریس
فصل نهم: الگوهای تدریس
فصل دهم: روشهای تدریس سنتی و متداول
فصل یازدهم: روشهای جدید تدریس
بخش پنجم: مهارتهای آموزشی بعد از تدریس
فصل دوازدهم: مفاهیم کلی ارزشیابی
فصل سیزدهم: روشهای مختلف ارزشیابی
ادامه دارد (Full-text)