ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
مقدمه
سازمان های امروزی در جهت جهانی شدن رقابت می کنند که این رقابت به سطوح
بی سابقه ای منجر شده است. بازارهای رقابت جهانی و سازمانها به یافتن راه
حل های کاری بهتر با ساختارهای انعطاف پذیر و قابل اطمینانی نیاز دارند.
بسیاری از زیر ساختارهای سازمانی و تشکیلاتی توسط سیستم های اطلاعاتی (که
فرآیندهای کاری را به طور مستقیم و یا غیر مستقیم در جهت رشد و ابقاء
سازمان پشتیبانی می کنند). توانمندتر شده اند. با اداره بهتر این فرآیندهای
مزایای رقابتی قوی تر از طریق کاهش هزینه، افزایش تولید و بهبود سرویس دهی
مشتریان حاصل شوند. در دو دهه گذشته گرایش خاصی به راه حلی متمرکز که
فرآیندهای کاری را بهبود می دهند ایجاد شده است. این راه حل عبارتست از
برنامه ریزی منابع سازمان (ERP).
ادامه دارد (Full-text)