رشته: حسابداری
Influencing factors of trust in consumer-to-consumer electronic commerce with gender and age
جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید
چکیده
اگرچه مصرف کننده (C2C) تجارت الکترونیکی (تجارت الکترونیک) مشخص شده است و تجارت الکرونیک محبوبیت زیادی به دست آورده است، تمرکز اصلی B2C تجارت الکترونیکی بر مسیر اصلی و منطقه موجود می باشد، بدون اینکه تفاوتی بینی C2C و B2C تجارت الکترونیک ایجاد کند. در این مطالعه، یک مدل موثر بر فکتورهای C2C تجارت الکترونیک، توسعه داده شد که شامل چهار دیدگاه می باشد: (1) گرایش طبیعی به فاکتورهای موجود (NPT) به عنوان یک چشم انداز شخصیتی، (2) درک کیفیت وب سایت (PWsQ) با توجه به ویژگی های موجود، (3) اعتماد به خریداران و فروشندگان (oTBs) به عنوان یک چشم انداز معامله بین فردی، و (4) به رسمیت شناختن شخص ثالث (TPR) به عنوان یک چشم انداز از ویژگی های سازمانی می باشد.
ادامه دارد (Full-text)
