رشته: مکانیک
Hybrid Control for Longitudinal Speed and Traction of Vehicles
دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید
چکیده:
در این مقاله یک رویکرد سیستم هیبریدی در سرعت طولی و کنترل کششی از یک وسیله نقلیه با محدودیت لغزشی چرخ ارائه شده است. سیستم خودرو به عنوان مدل ترکیبی است، که در آن سیستم به زیر سیستم های محلی تقسیم شده و زیر سیستم ها برای کنترل وسیله نقلیه از نظر حالت های کنترل و منطقه عامل، انتخاب شده است. برحسب طراحی، یک مقدارسرعت مورد نظر ارائه شده است. درحالیکه حفظ محدودیت ایمنی از لغزش بین چرخها و زمین باید مقدارکمتری داشته باشد تا از لیزخوردن جلوگیری کند. نتایج شبیه سازی برای نشان دادن امکان سنجی سیستم کنترل ارائه شده است.
ادامه دارد (Full-text)