منابع و قابلیت ها به عنوان درایورهای استراتژی بازاریابی محیطی هتل: مفاهیمی برای مزیت رقابتی و کارایی آن
رشته: بازاریابی / جهانگردی
Resources and capabilities as drivers of hotel environmental marketing strategy: Implications for competitive advantage and performance
جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید
چکیده:
بر اساس این دیدگاه های مبتنی بر منابع موجود، ما توسعه یک مدل از درایورها و نتایج استراتژی های بازاریابی سازگار با محیط در بخش هتل یونانی خواهیم داشت. اطلاعات جمع آوری شده از 152 هتل نشان می دهد که در اختیار داشتن منابع مالی و فیزیکی کافی، ابزاری برای دستیابی به استراتژی های بازاریابی سبز خواهد بود. علاوه بر این، چشم انداز و فن آوری قابلیت های سنجش و پاسخگویی مشترک کمک به توسعه یک استراتژی بازاریابی سازگار با محیط زیست را خواهد داشت. به نوبه خود، اتخاذ چنین استراتژی منجر به مزیت رقابتی خواهد شد، که پس از آن پتانسیل را برای رسیدن به بازار برتر و عملکرد مالی افزایش می دهد. علاوه بر این، در مطالعه دریافت اثر استراتژی بازاریابی زیست محیطی در مزیت رقابتی در مورد شرایط شدید رقابتی قوی تر می باشد، در حالی که دیگر بر پویایی بازار دیگر اثر ندارد و تعدیل در این انجمن را می توان از یافته های این مطالعه برای هر دو سیاست گذاران شرکت های بزرگ و عمومی و جهت جالب توجهی برای آینده در دسترس داشت.
ادامه دارد (Full-text)