رشته: اقتصاد / حسابداری/ مالی
Measure Brand Resonance With The TRUE Brand Compass
دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید
کلید مسیر:
علامت های تجاری همیشه منجر به پیروزی مصرف کننده بر اساس معیار های سنتی مانند قصد خریدن و رضایت را فراهم میی کند که برای مصرف کننده، مناسب خواهد بود. بازاریابان باید بدانند که چگونه از نام تجاری خود با مصرف کنندهگان صحبت نموده و از صحبت آن را ابلاغ نموده و بتوانند قیمت گذاری مناسبی را داشته باشند. بازاریابان باید یک نام تجاری واقعی را بسازند. فورستر در تجزیه و تحلیل های پیشرفته خود نشان می دهد که برند هایی برای مصرف کنندگان شناخته شده هستند، برای آنها قابل اعتماد بوده و آنها ضروری در نظر می گیرند. یک نام تجاری واقعی ارتباط عاطفی با مصرف کننده بر قرار می کند که این محافظت از تهدیدات رقابتی را به دنبال دارد. اعتماد غاسب با نام تجاری است که آن را تتحت تاثیر قرار می دهد. اما وقتی اولویت ها برای بازاریابان با اعتماد شروع می شود، اعتماد بیشتر ارتباط مستقل را با نام تجاری خواهد داشت و بدون آن، نام تجای شما برای فعالیت های رقابتی آسیب پذیر خواهد بود.
ادامه دارد (Full-text)