رشته: مکانیک
Double-Mode Vehicular Electronic Throttle for Driver Assistance Systems
دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید
چکیده:
به طور معمول سیستم دریچه گاز الکترونیکی برای تحقیق و توسعه در سیستم خودرو ها با راننده کمکی مانند ACC مورد استفاده قرار می گیرد که ممکن است با سیستم دریچه گاز اصلی خودرو در چالش بوده و مشکلاتی را در کنترل سوئیچACC و راننده به وجود بیاورد. به منظور غلبه بر معایب فوق این مقاله به طراحی کنترل و آزمایش سیستم دریچه گاز الکترونیکی دو حالته (DMET) پرداخته است. که می تواند به طور همزمان توسط ACC و راننده عمل کنند.
ادامه دارد (Full-text)
