رشته: بازاریابی / اقتصاد / حسابداری
Create A Customer-Centric Brand Experience
دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید
چرا این گزارش را می خوانیم.:
در عصر مشتری مداری، مدیران ارشد بازاریابی (CMOS) یک صعود ساخت را در ساختعلائم تجاری با فن آوری قوی مصرف کنندگان را دارد. این منجر به تجدید نظر قوانین بازاریابان در ساخت یک نام تجاری می شود. در این عصر جدید، CMOS باید یک روی کرد مدیریتی شرکت محور با تغییر نام تجاری به عنوان یک دارایی در یک سیستم مشتری محور تبدیل شود و محور ایجاد یک تجربه با نام تجاری را داشته باشد. راهکار نام تجاری تجربی کمک می کند تا دوباری استراتژی های CMOS جهت ایجاد یک نام تجاری دوباره به یکدیگر متصل شوند. نام تجاری تجربی مشتری محور با شرایط زیر است:
ادامه دارد (Full-text)