بررسی زمینه های اجرای مدیریت ارتباط بامشتری ( CRM ) در صنعت مصالح ساختمانی

بررسی زمینه های اجرای مدیریت ارتباط بامشتری ( CRM ) در صنعت مصالح ساختمانی




عنوان مقاله: بررسی زمینه های اجرای مدیریت ارتباط بامشتری ( CRM ) در صنعت مصالح ساختمانی



این مقاله تحت عنوان بررسی زمینه های اجرای مدیریت ارتباط بامشتری( CRM ) در صنعت مصالح ساختمانی بصورت کمی ارائه شده است.لذاصنعت مصالح ساختمانی نیزنیازمندفناوری های نوینی ازجمله CRM می باشد. هرسازمانی برای اجرای فناوری بدون داشتن زمینه مناسب پیاده سازی، محکوم به شکست خواهدبود. بنابراین دراین تحقیق زمینه های اجرای CRM برحسب عوامل مرتبط درچارچوب اصلی CRM بررسی گردیده است. این عوامل درپرسشنامه مربوطه تنظیم وبااستفاده ازآزمون (t تک گروهی)تحلیل گردید وپس ازبررسی داده ها مشخص شدکه فرضیات مربوط به فرآیندها وفناوری تایید نشده است ،چراکه صنعت مصالح ساختمانی شهرستان جهرم ازنظرمولفه هایی چون بازاریابی مستقیم ازطریق ایمیل،امکانات وب سایتی،تطابق با تغییرات دررفتارمشتریان ،بازنگری خدمات وبرقراری ارتباطات به موقع، ضعیف تشخیص داده شد وازطرفی درمولفه های دیگرفرضیات همچون برنامه ریزی،تدوین طرح بازاریابی ،اهداف مربوط به توسعه،استفاده ازکانالهای متعددجهت پاسخگویی وغیره دارای نقاط قوت می باشد لذا درکل باتوجه به نتایج بدست آمده ازتحقیق می توان بیان نمودکه باانجام تمهیداتی،صنعت مصالح ساختمانی شهرستان جهرم توانایی اجرای مدیریت ارتباط بامشتری را باموفقیت داراست.

...

فرمت فایل: DOCX word (قابل ویرایش) تعداد صفحات: 11


برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید




پس از خرید فایل، در قسمت نظرات ، درخواست خود را درمورد امضای درخواستی ثبت کنید.

بیاد داشته باشید که ثبت شماره تراکنش خرید فایل و آدرس ایمیل خود، الزامی می‌باشد.

پس از بررسی و تایید خرید شما، امضای هدیه طی چهار روز، به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد