عنوان انگلیسی مقاله: The performance of multinational agribusiness, effect of product and geographical diversification
عنوان فارسی مقاله: عمکرد مربوط به بازاریابی کسب و کار کشاورزی چند ملیتی: تاثیر تولید و تنوع جغرافیایی
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 24
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله:
دانلودترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده
در
این فصل ما به بررسی تاثیر تنوع جغرافیایی و صنعتی نرخ رشد 100 مورد از
بیشترین غذا ها و نوشیدنی های چند ملیتی می پردازیم. در میان شرکت های
بزرگی که صنعت غذا و نوشیدنی ها را در سر تا سر جهان تحت تاثیر قرار می
دهند مسئله رشد یک موضوع بسیار مهمی، حتی مهمتر از چند ملیتی بودن در
صنایع دیگر می باشد. این شرکت ها نماینده یک سوم تولیدات و بیش از نیمی از
فعالیت های فنی صنایع مواد غذایی و نوشیدنی های جهان می باشند. شرکت های
چند ملیتی غذا و نوشیدنی هدفشان بیشتر افزایش منفعت خودشان می باشد. آن ها
دریافته اند که شرکت های بزرگ این فرصت را دارند تا وارد بازار های پر
سود و جدید مورد مواد غذایی همانند (انواع سس، غداهای حاضری و غیره ...)
شوند و در عین حال کنترل بر روی تولید کالا در بازار برای مواد غذایی
مانند (شکر، آرد و غیره ...) زمانی که سود حاشیه اس کمتر می باشد، داشته
باشند. شرکت های کوچکتر اغلب فاقد این امکان می باشند زیرا آنان نمی توانند
بین سود ناخالص با آن حجم عظیمی از مواد غذایی که توسط شرکت های بزرگتر به
بازار می آید تعادل برقرار کنند. شرکتی که ما در این فصل مورد بررسی
قرارمی دهیم دارای نرخ رشد سالانه 3 تا 4 درصد بیشتر از تولید غذا و مواد
نوشیدنی در سطح جهانی می باشد. ولی در سالهای اخیرپویایی خود را از دست
داده اند. موارد استثنایی شامل شرکت های بزرگی از ژاپن و بعضی از کشور های
اروپایی می باشند که باسرعت زیادی در حال گسترش هستند. برای شرکت های رقیب
این می تواند یک مسئله نگران کننده باشد.
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید