مقدمه 1
دانستنیهای فنی خودروهای انژکتوری 2
دانستنیهای عمومی خودرو 3
انژکتور چیست و سیستم انژکتوری چگونه کار می کند 4
اجزاء تشکیل دهنده سیستم سوخت رسانی انژکتوری 7
ECU و سیستم جرقه زنی اتومبیل 11
AIR BAG 11
انواع سیستم های جرقه زنی پلاتینی 13
شبکه مالتی پلکس بر روی خودرو های پژو 19
عیب یابی 22
یاتاقان 31
سیستم خنک کاری 33
سیستم روغنکاری 35
تعویض روغن جعبه دنده 37
آچار کشی میل گاردان 39
لنت ترمز 40
تکمیل روغن جعبه فرمان 43
روغنکاری شانه فرمان 44
صداهای غیر عادی از اتومبیل 44
یاتاقان می زند 46
استارت صدا می دهد 48
صدای گاردان 49
سوت کشیدن ترمز 50
مقدمه:
تعمیرگاه پارت پراید در شهرستان قزوین خیابان میرزا کوچک خان – روبیروی آهن فروشی اره چی قرار دارد این تعمیرگاه از سال 1372 تاسیس گردیده که آقای حیدری اولین کسی بود که این مکان را به عنوان تعمیرگاه و مکانیکی به راه انداخت .
بعد از گذشت چندین سال که از افتتاح این مکان می گذرد الان به یکی از مجهزترین تعمیرگاه های موجود در این مکان شده است و به دلیل این که قدمت زیادی نیز دارد مشتریان بسیار زیادی دارد و مهم ترین کار این تعمیرگاه کار بر روی ماشین پراید و رنو و پژو 206 می باشد که کلیه مراحل تعمیراتی این ماشین ها در خود این کارگاه انجام می شود .
در این تعمیرگاه چند نفر تکنسین مکانیک بودند که از شرکت سایپا و ایران خودرو مدرک گرفته بودند و شارژ کولر خودروهایی که کولر دار بودند نیز در این کارگاه انجام می شد .
و بنده به عنوان کارآموز در این کارگاه مدت 240 ساعت کارآموزی خود را پشت سر گذرانده و نیز در این مدت کارهایی که در سوله و کارگاهای مکانیک دانشگاه انجام داده بودیم و یه صورت تئوری سر کلاسهای درس خوانده بودیم به صورت عملی انجام داده و این دوره بسیار آموزنده و تاثیر گذار بر روی آموزش دانشجویان فنی می باشد که امیدوارم همه دانشجویان این مدت را به عنوان مهمترین واحد دوره درسی دانسته و از همه امکانات مکان کارآموزی و نیز سعی و تلاش خود برای افزایش دانسته های خود و کامل نمودن مدت درس خوانده در دانشگاه باشند و نه فقط به عنوان گذراندن 2 واحد درسی و گرفتن نمره باشند باشد .
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه…………………………………………………………………………………………………….. 2
بیان مساله……………………………………………………………………………………………… 5
اهمیت و ضرورت تحقیق………………………………………………………………………….. 9
اهداف تحقیق…………………………………………………………………………………………… 10
سوال اساسی تحقیق………………………………………………………………………………… 11
فرضیه های تحقیق………………………………………………………………………………….. 11
فرضیه اصلی………………………………………………………………………………………….. 11
فرضیه های فرعی…………………………………………………………………………………… 11
تعاریف عملیاتی……………………………………………………………………………………….. 11
فصل دوم:ادبیات و زمینه تحقیق
مقدمه…………………………………………………………………………………………………….. 18
مدیریت مشارکتی……………………………………………………………………………………. 19
فرهنگ سازمانی، عوامل تعیین کننده………………………………………………………….. 21
تاریخچه…………………………………………………………………………………………………. 23
مدیریت مشارکت جو چیست؟ ………………………………………………………………….. 31
چرا مدیریت مشارکت جو؟……………………………………………………………………….. 31
پیش نیازهای مشارکت…………………………………………………………………………….. 33
سطوح مشارکت………………………………………………………………………………………. 34
ویژگیهای نظام مدیریت مشارکتی……………………………………………………………… 35
نظام پیشنهادها در بخش دولتی ایران………………………………………………………… 38
پیش فرضهای نادرست در مورد مشارکت کارکنان…………………………………….. 39
مدیریت مشارکتی درایران………………………………………………………………………… 42
مؤلفه های مدیریت مشارکتی……………………………………………………………………. 49
گرایش به عدم تمرکز………………………………………………………………………………. 49
مدیریت مشارکتی در سازمانها…………………………………………………………………. 50
مشارکت………………………………………………………………………………………………… 51
فلسفه مشارکت……………………………………………………………………………………….. 53
الگوی مشارکت……………………………………………………………………………………….. 56
مقتضیات مشارکت………………………………………………………………………………….. 57
سرشت مشارکت کارکنان………………………………………………………………………… 60
پیش نیازهای مشارکت…………………………………………………………………………….. 63
محدودیتهای مشارکت……………………………………………………………………………… 64
مشورت و شورا……………………………………………………………………………………… 66
برخی نتایج عمده نظام مدیریت مشارکتی……………………………………………………. 68
کوهدشت……………………………………………………………………………………………….. 69
دبیرستانهای کوهدشت…………………………………………………………………………….. 71
پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………………….. 73
نتیجه گیری از فصل دوم…………………………………………………………………………. 77
فصل سوم:روش تحقیق
مقدمه…………………………………………………………………………………………………….. 84
روش تحقیق……………………………………………………………………………………………. 84
جامعه آماری، حجم نمونه و شیوه نمونه گیری…………………………………………… 84
ابزار گردآوری ………………………………………………………………………………………. 85
ابزار اندازه گیری (تجزیه و تحلیل) اطلاعات……………………………………………….. 85
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه…………………………………………………………………………………………………….. 87
بررسی و توصیف سوالهای تحقیق……………………………………………………………. 88
نتیجه گیری کلی از سوالهای تحقیق…………………………………………………………… 108
فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادها
مقدمه…………………………………………………………………………………………………….. 114
نتیجه گیری از فرضیه های تحقیق…………………………………………………………….. 114
نتیجه گیری از فرضیه فرعی 1…………………………………………………………………. 114
نتیجه گیری از فرضیه فرعی 2…………………………………………………………………. 115
نتیجه گیری از فرضیه فرعی 3…………………………………………………………………. 116
نتیجه گیری از فرضیه اصلی…………………………………………………………………….. 117
یافته های چند تحقیق دیگر در مورد موضوع تحقیق……………………………………. 117
پیشنهادهای تحقیق…………………………………………………………………………………… 119
منابع……………………………………………………………………………………………………… 121
پیوستها
پرسشهای تحقیق…………………………………………………………………………………….. 124
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
نرم افزار کارنامه ویژه امتحانات داخلی مدارس با امکانات فوق العاده
فقط کافیست اسامی دانش آموزان و نام دروس را ثبت کرده و نمرات دانش آموزان را وارد کنید:
سپس امکان تهیه گزارشات متعددی از قبیل لیست مادر ، کارنامه ، نمودار و گزارشات متنوع دیگر را خواهید داشت.
قابل ذکر است که در کارنامه علاوه بر اطلاعات عمومی و نمرات دانش آموز موارد ذیل قابل چاپ است:
1- میانگین نمره دروس در کلاس و پایه
2- رتبه دانش آموز در هر درس در کلاس و پایه
3- رتبه کلی دانش آموز در کلاس و پایه
4- وضعیت تحصیلی دانش آموز بر اساس نمره اخذ شده
5- توضیحات زیر کارنامه که توسط آموزشگاه تنظیم می شود
و . . .
این نرم افزار در محیط اکسل طراحی شده و بسیار سهل الاستفاده می باشد.
برای دیدن نمونه کارنامه چاپ شده و امکانات این نرم افزار اینجا کلیک کنید.
فهرست مطالب:
قیمت:80000ریال
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
موضوع مقاله: وزرای دورة مغول
نام درس: نقد و بررسی تاریخ ایران در دورة مغول و تیموریان و حکومتهای محلی
1- مقدمه
2- اهمیت وزارت
3- وزرای ایرانی دورة مغول
محمود یلواچ ) وزیر ایرانی چنگیزخان و اوگتای )
مسعود بیک بن محمود یلواج (وزیر کیوک و منگو )
امیراحمد بناکتی- وزیر قوبیلای قآن (یکی از چهار وزیر او)
4- وزرای عهد ایلخانان:
سیف الدین بیتکچی( وزیر هلاکو )
شمس الدین جوینی( وزیر هلاکو، آباقا، احمد تکودار)
امبربوقا( وزیر ارغون)
جلال الدین مخلص سمنانی( وزیر ارغوان )
سعد الدوله یهودی( وزیر ارغون)
خواجه صدرالدین اجمد خالدی زنجانی( وزیر گیخاتو)
جمالالدین دستجردانی( وزیر امور مالی باید و خان )
خواجه صدرالدین احمد زنجانی( وزیر غازان )
خواجه جمالالدین دستجردانی ( وزیر غازان )
5- وزارت توأمان :
خواجه رشیدالدین فضل الله و خواجه سعدالدین ساوجی ( وزیر غازان ، اولجایتو)
خواجه تاج الدین علیشاه جیلان و خواجه رشیدالدین (وزیر اولجایتو، ابوسعید خواجه علیشاه به طور مستقل - وزیر ابوسعید )
رکن الدین صاین (وزیر ابوسعید)
دمشق خواجه ( وزیر ابوسعید)
غیاث الدین محمد بن رشیدالدین و خواجه علاءالدین محمد ( وزیر ابوسعید و ارپاخان)
فهرست منابع و مأخذ:
2- اشپولر، تاریخ مغول در ایران، ترجمة محمود میرآفتاب ، تهران: انتشارات علمی و فرهنگی ، 1380 .
3- اقبال آشتیانی ، عباس، تاریخ مغول و اوایل ایام تیموری، تهران: نامک، 1376.
4- اقبال آشتیانی، عباس، تاریخ مغول (از حمله مغول تا تشکیل دولت تیموری)، تهران: امیر کبیر، 1379.
5- بیانی، شیرین، دین و دولت در ایرن عهد مغول، 2 ج، تهران: مرکز نشر دانشگاهی، 1375.
6- بیانی، شیرین، مغولان و حکومت ایلخانان در ایران، تهران: سمت ، 1379.
7- پطروشفسکی ، تاریخ ایران کمبریج، ترجمه حسن انوشه، تهران: امیرکبیر، 1379.
8- حمد الله مستوفی، ابن ابی بکر احمدبن نصر قزوینی، تاریخ گزیده، به اهتمام عبدالحسین نوائی، تهران: امیر کبیر، 1329.
9- خواند میر، غیاث الدین بن همام الدین الحسینی، تاریخ حبیب السیر، ج3، تهران خیام، 1333.
10- خواندمیر، غیاث الدین بن همام الدین، دستور الوزرا، مصحح سعید نفیسی، تهران: اقبال 1317.
11- رشیدالدین فضل الله همدانی، جامع التواریخ، به کوشش بهمن کریمی، 2 ج، تهران: اقبال، 1338،
12- رشیدالدین فضل الله همدانی، مکاتب رشیدی، تصحیح محمد شفیع، لاهور: انتشارات کلیة پنجاب، 1945
13- رجب زاده، هاشم، خواجه رشید الدین فضل الله، تهران: انشارات طرح نو، 1377
14- شبانکارهای، محمد بن علی، مجمع الانساب، تصحیح میرهاشم محدث، تهران: امیرکبیر، 1363.
15- القشانی، ابوالقاسم عبدالله بن محمد، تاریخ الجایتو، به اهتمام مهین همبلی ، تهران، انتشارات بنگاه ترجمه و نشر کتاب، 1348.
16- لمبتن، تداوم و تحول در تاریخ میانه ایران، ترجمة یعقوب آژند، تهران: نشرنی، 1372.
17- میرخواند، محمد بن خاوند شاه بن محمود، روضه الصفا، به تصحیح جمشید کیانفر، تهران، اساطیر، 1380.
18- مرتضوی، منوچهر، مسائل عصر ایلخانی، تهران: موسسة تاریخ و فرهنگ ایران، 1358.
19- ناصرالین منشی کرمانی، نسائم الاسحار من لطائم الاخبار (در تاریخ وزراء) به تصحیح میر جلال الدین حسینی ارموی (محدث) ، تهران: دانشگاه تهران، 1338.
وصاف الحضره، فضل الله بن عبدالله شیرازی، تجزیه الامصار و تزجیه الاعصار، به اهتمام محمد مهدی اصفهانی، بمبئی، 1269.
در تشکیلات اداری و کشوری و گاه لشکری، همواره وزیر نقش اول را ایفا کرده است. در طول تاریخ ایران وزارت، مهمترین رکن اداره کشور محسوب میشد چه در دورانی که ایرانی بر ایران حکومت می کرد و چه زمانی که مهاجمان بر این آب و خاک حکمرانی کردند، همه به کمک وزیران کاردان بوده. و اگر حاکمی از برکت وجود وزیر شایسته محروم بود به طور حتم عمر دولت او نیز کوتاه بود و اگر رعیت در آرامش و کشور در ثبات قرار می گرفت در سایه تدبیر و کفایت وزیر بود.
همه حکومت های بزرگ ایران چه در قبل از سلام و چه بعد از اسلام، جملگی وزرای مدبری را به خود دیده اند. آخرین ایشان، قبل از هجوم فعول ، سلجوقیان بودند که با کمک وزاری کاردان توانستند یکی از بزرگترین امپراطوریها را در زمان خود به وجود آورند و به وسیلة همین وزرا توانستند آن قلمرو وسیع را اداره کنند. شاید یکی از دلایل افول زود هنگام و سریع خوارزمشاهیان تهی بودند حکومت ایشان از وزرای با کفایت بوده باشد. چنگیزخان و جانشینانش نیز به این نکته واقف بودند، حضور دیوانیان و وزراء ایرانی در دربار مغولان و همراهی ایشان در ادارة قلمرو وسیع مغولان بدون شک بنا به درخواست مهاجمان بود.
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
طراحی سیستم مدیریت تحت وب شرکت سوپر کامپیوتر
فهرست مطالب:
* مقدمه ۱
* فصل اول – مفاهیم استفاده شده در پروژه ۲
* ۱-۱-برنامه نویسی لایه ای ۲
* ۱-۱-۱-برنامه چند لایه چیست؟ ۲
* ۱-۱-۲-مزیت برنامه چند لایه ۴
* ۴presentation1-1-3-انتخاب لایه
* ۵Business logic1-1-4-انتخاب لایه
* ۵Data access1-1-5-انتخاب لایه
* ۵Data lager1-1-6-انتخاب لایه
* ۱-۱-۷-ارسال داده از یک لایه به لایهدیگر ۶
* ۱-۲-پیشینه ۶
* ۱-۳-سیر تکامل زبان های برنامه نویسی تحت وب ۸
* چیست؟ ۹Ajax 1-4-ای جکس
* ۱-۵-مکانیزم ای جکس ۱۲
* فصل دوم – شرح امکانات و محدودیت های سیستم ۱۳
* ۲-۱-چشم انداز ۱۳
* ۲-۱-۱-شرح مساله ۱۳
* ۲-۱-۲-شرح عملیات ۱۳
* ۲-۱-۳-مخاطبین سیستم ۱۵
* ۲-۱-۴-محدودیت ها ۱۵
* ۲-۲-مستند واژه نامه ۱۶
* ۲-۳-مفاهیم سیستم گزارش گیری ۱۶
* فصل سوم – تجزیه و تحلیل سیستم ۱۸
* ۳-۱-تعریف مساله ۱۸
* ۳-۲-امکان سنجی ۱۹
* ۳-۲-۱-امکان سنجی منطقی ۱۹
* ۳-۲-۲-امکان سنجی فیزیکی۱۹
* ۳-۲-۳-امکان سنجی فرهنگی ۱۹
* ۳-۲-۴-امکان سنجی اقتصادی ۲۰
* ) ۲۰Iteration plan3-3-طرح تکرار (
* ) ۲۱Class diagram3-4-نمودار های کلاس (
* ۳-۴-۱-توضیحات کلاس ۲۲
* ۳۱Uml 3-5-نمودار های
* فصل چهارم – پیاده سازی سیستم ۳۸
* ۴-۱-نگاهی به اجزای پروژه در ویژوال استودیو ۳۸
* ۴-۲-جداول استفاده شده در پایگاه داده ۴۳
* ۴-۲-۱-نمای کلی از جدول های موجود ۴۳
* ۴-۳-توضیح جداول بانک اطلاعاتی ۴۴
* ۴۴Anbar 4-3-1-جدول
* ۴۵Anbar 14-3-2-جدول
* ۴۵Anbargardani 4-3-3-جدول
* ۴۷Bime 4-3-4-جدول
* ۴۸check4-3-5-جدول
* ۴۹fish4-3-6-جدول
* ۵۰Crash code4-3-7-جدول
* ۵۰Etelaeie 4-3-8-جدول
* ۵۱Factor 4-3-9-جدول
* ۵۲Factor num4-3-10-جدول
* ۵۳Good price4-3-11-جدول
* ۵۴kala4-3-12-جدول
* ۵۵Mojoody 4-3-13-جدول
* ۵۵Kargoziny 4-3-14-جدول
* ۵۶Khadamat pas az forosh4-3-15-جدول
* ۵۷Boff 4-3-16-جدول
* ۵۸Kharid_forosh4-3-17-جدول
* ۵۸Pass 4-3-18-جدول
* ۵۹Tashilat 4-3-19-جدول
* ۶۰Tashilat etaie4-3-20-جدول
* ۶۱Tavoun request4-3-21-جدول
* ۶۱Tavoun 4-3-22-جدول
* ۶۲Units 4-3-23-جدول
* ۶۳Validation 4-3-24-جدول
* ۴-۴-نتایج پیاده سازی ۶۴
* منابع و مراجع ۶۶
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
فهرست مطالب:
فصل اول
طرح تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهداف تحقیق
اهمیت موضوع تحقیق
فرضیه های تحقیق
تعریف واژه ها واصطلاحات
موانع ومحدودیت های تحقیق
فصل سوم
روش تحقیق
جامعه آماری
نمونه و روش نمونه گیری
وسایل جمع آوری اطلاعات
روش جمع آوری اطلاعات
فصل چهارم
بررسی سؤال اول تحقیق
بررسی سؤال دوم تحقیق
بررسی سؤال سوم تحقیق
بررسی سؤال چهارم تحقیق
بررسی سؤال پنجم تحقیق
فصل پنجم
خلاصه ونتیجه گیری
پیشنهادات
منابع و مأخذ
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
موضوع طرح: باشگاه ورزشی ( ورزشهای رزمی ) با ظرفیت پذیرش ٢۶٠٠ هنرجو در سال
محل اجرای طرح: قابل اجرا در کلیه مناطق شهری کشور
دورة بازگشت سرمایه: ٢۴ ماه
اشتغالزایی: ٧ نفر
تمایل روزافزون افراد جامعه به روش زندگی مدرن و ماشینی ، موجب ایجاد تغییراتی در امور روزمره گشته است. کاهش فعالیتهای فیزیکی از مهم ترین این تغییرات است که عامل اصلی در افزایش نرخ ابتلا به بیماریهای گوناگون بالاخص امراض قلبی به شمار می اید. پرداختن به ورزش به منظور جبران این کاهش در فعالیت های روزانه می تواند تضمین کننده حفظ سلامت افراد باشد.
طرح توجیهی احداث باشگاه ورزشی را می توانید در قالب یک فایل pdf دانلود نمایید
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
موضوع طرح: احداث استخر سرپوشیده و ارائه خدمات آموزشی و تفریحی
محل اجرای طرح: قابل اجرا در کلیه مناطق شهری کشور
دوره بازگشت سرمایه: ١٣ ماه
اشتغالزایی: ٩ نفر
تمایل روزافزون افراد جامعه به روش زندگی مدرن و ماشینی ، موجب ایجاد تغییراتی در امور روزمره گشته است. کاهش فعالیتهای فیزیکی از مهم ترین این تغییرات است که عامل اصلی در افزایش نرخ ابتلا به بیماریهای گوناگون بالاخص امراض قلبی به شمار می اید. پرداختن به ورزش به منظور جبران این کاهش در فعالیت های روزانه می تواند تضمین کننده حفظ سلامت افراد باشد.
طرح توجیهی احداث استخر سرپوشیده را می توانید در قالب یک فایل pdf دانلود نمایید.
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
تغییر روش زندگی افراد جامعه و تمایل روز افزون به زندگی ماشینی و مدرن، موجب بروز پاره ای مسائل جدید در زندگی روزمره شهروندان شده است. افزایش مشارکت بانوان در عرصه های اقتصادی و اجتماعی و حضور بیشتر این قشر جامعه در محیط های کاری خارج از منزل باعث کاهش ساعات حضور مادران در محیط خانه و به تبع آن عدم وجود امکان مراقبت از کودکان توسط مادر می شود. ادامه مطلب ...