فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
سازما ن ها همواره نیاز به تغییرات ریشه ای و خلاقیت ها ی کاری دارند ؛نیروی رقابتی جهانی، سازمان های امروزی را مجبور کرده است که بعد از ده ها سال ادامه روش ها و رویه های کاری ثابت خود، روش ها ی کاری جدید را در پیش بگیرند، به گونه ای که سازمان ها دارای ثبات کاری نبوده واز نوعی ثبات نسبی برخوردارند. و برای اینکه از قافله رقابت عقب نیافتند اکثر این سازمان ها توجه خود را معطوف به رهبران سازمانی کرده و با شجاعت و جسارت خاصی سعی در ایجاد تغییرات بنیادی در درون سازمان دارند، چرا که رهبری با ایجاد تغییر سروکار دارد. لذ ا وجود رهبری در چنین نهادهایی مانند دانشگاه ها مستلزم تغییر و تحول ، موفقیت،یادگیری مستمر و توانمندسازی می باشد. رهبری در سازمان و مدیریت، به عنوان چالش قرن حاضر ، مدیران سازمان ها باید الزاما با این پدیده نوپا دست و پنجه نرم کنند .نقش رهبران تحریک و بر انگیختن کارکنان با استفاده از چشم انداز بر اساس ارزش های انسانی می باشد تا کارکنانی توانمند، دارای بهره وری بالا، متعهد و با انگیزه را تربیت و پرورش دهند . از طرفی دیگر، مهمترین عامل بهره وری در سازمان ها و در نهایت کل جامعه ، منابع انسانی است . تردیدی نیست که شکوفایی هرجامعه ای در بهبود و پرورش منابع انسانی آن نهفته است ؛ بدین سبب است که مسئولان با یاری متخصصان و منا بع انسانی توجه خاصی را به پرورش کارکنان مبذول می دارند . این مقاله قصد دارد به صورت اجمالی موضوع توانمندسازی ،ریشه ها و عوامل موثر را بیان کند که باعث عدم اجرای موفقیت آمیز توانمندسازی واقعی در سازمان ها می شود. در ابتدا به بررسی ارزش های نهفته در نظریه توانمندسازی، خصوصاً آن مواردی که در محیط های کاری متداول است پرداخته می شود. اگرچه تمرکز اولیه بر روی سازمان های بازرگانی است؛ ولی به طورکلی آنچه که توسط مدیران و کارکنان در اجتماع، شرکت های غیرانتفاعی و نهادهای سیاسی و نظایر آن در رابطه با توانمندسازی به کار می رود را شامل می شود. در این مقاله تلاش می شود تا نقش رهبری درتوانمندسازی کارکنان تبیین شود.
کلمات کلیدی: مدیریت، رهبری ، توانمند سازی،نیروی انسانی،سازمان ها
فهرست مطالب :
چکیده
مقدمه
تعریف توانمندسازی
ضرورت توانمندسازی نیروی انسانی سازمان ها
اهداف توانمندسازی
مزایای توانمندسازی نیروی انسانی
عوامل مؤثر بر توانمند سازی کارکنان
رهبری و توانمندسازی کارکنان
استراتژی های توانمند سازی رهبران سازمانی
روش های توانمندسازی کارکنان
سلسله مراتب برنامه های توانمندسازی رهبران
دام های توانمندسازی
نتیجه گیری
فهرست منابع
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
فرزندخواندگى نهاد قانونى است که به موجب آن رابطه خاصى بین فرزندخوانده و پدرخوانده و مادرخوانده به وجود مىآید.این امر در طول تاریخ حقوق، سابقه نسبتا طولانى دارد و در ادوار مختلف با اهداف گوناگون مورد توجه قرار گرفته است. این تاسیس حقوقى پس از سیر تحولاتى در حال حاضر به صورتهاى کامل و ساده یا ناقص در حقوق کشورهاى غربى با آثار متفاوت پذیرفته شده است. در ایران با وجود سابقه پذیرش این نهاد در دوران حکومتساسانیان و اعتبار آن در نزد زرتشتیان، با نفوذ اسلام منسوخ گردید ولى به علت فواید فردى و اجتماعى و نیاز مبرم جامعه و استقرار عدالت و حمایت از اطفال بدون سرپرست تحت عنوان «سرپرستى اطفال بدون سرپرست» با آثار حقوقى مشخصى احیا گردیده است. پذیرش کودکان بی سرپرست و یتیمان به فرزندی ، خواه به منظور کمک به آنان و خواه در جهت رفع نیازهای معنوی پدران و مادرانی که به هر دلیل فاقد فرزند هستند ، از دیر باز در جوامع بشری معمول و مرسوم بوده است . از این رو ، پذیرفتن فردی که فرزند واقعی و طبیعی زوجین محسوب نمی گردد ، تحت عنوان فرزند خواندگی در جوامع گوناگون از سابقه ای طولانی برخوردار است و در زمان ها ونظام های مختلف حقوقی ، شرایط و آثار متفاوتی دارد. با توجه به دیدگاهای مختلف و شیوهای متفاوت با موضوع ، پذیرش فرزند خوانده در یک خانواده به ایجاد روابط حقوقی منجر می شود که به ویژه در صورتی که فرزند خوانده و فرزند پذیر دارای شرایط ویژه ای باشند ، مشکلات عدیده ای حاصل می گردد که بر این مبنا ، در تحقیق حاضر ، فرزند خواندگی از دیگاه تعارض قوانین حاکم از نظر مقررات داخلی و حقوق بین الملل خصوصی ایران نسبت به موضوع ، مورد بررسی قرار می گیرد .
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
شرکت مهر باف یزد درسال ۱۳۶۸ به مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع در بخش خصوصی افتتاح ودر سال ۱۳۷۱ موردبهره برداری قرارگرفت ودر ۳۰ کیلومتری مرکز استان و درشهرک صنعتی شهیدچمران مهریز قرارگرفته است.
۲٫ مشخصات کلی وموقعیت کارخانه
کارخانه دارای دو سالن بافندگی می باشد که به صورت سه شیفت کار می کنند .همچنین دارای ۲ سالن انبار ویک قسمت برای کنترل کیفیت و یک قسمت برای تأسیسات ویک قسمت برای تهیه هوای مطبوع وقسمتی برای سرویس دستگاه ها درنظر گرفته شده است.
از ۲۰۰۰۰ متر مساحت آن ۸۰۰۰ متر آن سالن و ۱۰۰۰ متر آن ساختمان اداری وبقیه آن محوطه حیاط ودرختکاری می باشد ودارای چاه آب ودو استخر می باشد.
۲- مقدمه ۶
۳- چله پیچی ۱۲
۴- چله کشی بخشی ۲۴
۵- آهار ۲۸
۶- آماده ساختن مخلوط آهار ۲۹
۷- نخ کشی ۳۳
۸- مقایسه ماشین های بافندگی با ماکوو بی ماکو ۴۰
۹- ویژگی های ماشین های بی ماکو ۴۴
۱۰- ماشین بافندگی اسمیت ۴۹
۱۱- اجزاء وساختمان ماشین های بافندگی ۵۲
۱۲- روش کار ماشین اسمیت ۵۶
۱۳- تشکیل حاشیه کناره پارچه ۵۹
۱۴- کناره گیر (تمپل) ۶۲
۱۵- مکانیزم تشکیل دهنده دهنه ۶۳
۱۶- مکانیزم نخ پود ۶۵
۱۷- تعمیر ونگهداری ۶۸
۱۸- تهویه سالن ۶۹
۱۹- پیشنهادات ۷۰
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
این پرسشنامه در راستای انجام پروژه کارشناسی ارشد با عنوان " بررسی نگرش کشاورزان به کاربرد فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی(مطالعه موردی شهرستان اهواز)" تهیه شده است. در مرحله نخست این پژوهش، نظرات و پیشنهادهای شما صاحب نظر عزیز درباره نگرش کشاورزان به کاربرد فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی ، که بر اساس مطالعات علمی توسط محقق و با راهنمایی و مشاوره اساتید اینجاب پیشنهاد شده است، مورد پرسش قرار می گیرد. از نتایج این پرسشنامه صرفاً به منظور افزایش اعتبار چارچوب پیشنهادی استفاده خواهد شد. تمام پاسخ ها به صورت محرمانه باقی خواهد ماند.
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
امروزه ادارات گمرک با مشکلات مهمی که ناشی از افزایش حجم کار، ثابت ماندن یا کاهش سطح منابع، انتظارات اقتصادی بالا و فشار تأمین درآمدهای دولتی، تسهیل تجارت، سیاستهای تجاری، حمایتهای اجتماعی و تأمین امنیت ملی است، مواجه هستند. به منظور مقابله با این فشارها، گمرکات سراسر جهان بهدنبال بهرهبرداری از فناوری اطلاعات بهعنوان ابزاری جهت افزایش تأثیر و کارآیی خود هستند. تحول در فناوری اطلاعات و ارتباطات تأثیر بسزایی بر عملکرد گمرکات خواهد داشت، چه از لحاظ محدوده تجاری که گمرک در آن فعالیت میکند و چه از حیث مسئولیتهای روزمرهای که انجام میدهد. نگرشهای نوین تجاری و رقابت تنگاتنگ در عرصه تجارت، شرکتهای تجاری بزرگ در سراسر جهان را برآن داشته است که سرمایه عظیمی را معطوف فناوری اطلاعات و راهحلهای آن کنند. فن آوری اطلاعات با محوریت دانش و خردگرایی انسان و اندیشه هایش به منظور بهره برداری از اندیشه و سپردن امور تکراری و غیر اخلاق به ماشین و همچنین افزایش کارایی و آزادسازی مهارتهای انسانی، در دهه های اخیر مورد توجه خاصی قرار گرفته است.
فناوری اطلاعات که حاصل تلاقی پردازش داده ها، ارتباطات و مخابرات می باشد، باعث مکانیزه شدن سیستم های ارتباطی و افزایش ظرفیت های انتقال داده، شده است و این امر موجبات افزایش سرعت وکیفیت تصمیم گیری و مدیریت کالا را فراهم ساخته است.دفتر فناوری اصلاعات و ارتباطات گمرک جمهوری اسلامی ایران، در راستای تحقق یکی از محورهای پنجگانه طرح جامع گمرک نوین، ارتقا و بروزآوری فن آوری های مورد استفاده در سازمان با توجه ویژه به فن آوری اطلاعات، با بهره گیری از سامانه های متمرکز اطلاعاتی در راستای ارتقا سطح عملکرد کسب و کار سازمان، امکان ارایه خدمات گمرکی بهینه، تعامل کارامد با سازمانهای همجوار و بین المللی گمرکی و صیانت شایسته از حقوق دولت، جامعه و ذینفعان کلیدی با توجه ویژه به توسعه بسترهای ارتباطی و امنیت اطلاعات معطوف داشته است.
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
چکیده:
امکانات بالقوه فراوانی برای کاربرد فناوری اطلاعات در نظام ترویج و آموزش کشاورزی وجود دارد. یکی از عواملی که برای به فعل در آمدن این امکانات نقش اساسی دارد، دیدگاه ها و نگرش های افراد استفاده کننده از آن می باشد. نگرش مثبت به فناوری اطلاعات باعث می گردد حتی اگر کاربران میزان مهارت اندکی در این رابطه در محیط کاری خود داشته باشند، برای استفاده از این فناوری در محیط کاری شان از خود علاقه نشان دهند. بدین منظور تحقیق حاضر با هدف بررسی نگرش کشاورزان در زمینه به کارگیری فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی انجام گردیده است. تحقیق حاضر از لحاظ هدف،کاربردی است و از لحاظ میزان نظارت و درجه کنترل متغیرها میدانی است. همچنین این تحقیق از لحاظ نحوه گردآوری داده ها، از نوع تحقیقات توصیفی است چون هدف آن توصیف شرایط شرایط مورد بررسی می باشد از بین روش های توصیفی نیز این تحقیق از روش تحقیق همبستگی بهره برده است . جامعه آماری تحقیق را تمام کشاورزان شهرستان اهواز تشکیل داده اند و با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی با انتساب متناسب تعداد 241 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای جمع آوری اطلاعات از ابزار پرسش نامه استفاده گردید که روایی محتوایی آن توسط متخصصان تایید گردید. هم چنین با توجه به این که حداقل ضریب آلفای کرونباخ به دست آمده در بخش های گوناگون پرسش نامه 0.75 بود به نظر می رسد ابزار تحقیق از پایایی مناسبی برخوردار باشد. در نهایت داده های گردآوری شده با استفاده از نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج تحلیل هم بستگی نشان داد که بین نگرش کشاورزان و متغیرهای تحقیق رابطه معنی داری وجود دارد. هم چنین نتایج آزمون t نشان داد که زنان نگرش مثبت تری نسبت به مردان در زمینه به کارگیری فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی داشتند. نتایج حاصل از مقایسه میانگین ها تفاوت معنی داری را بین نگرش کشاورزان با مدرک تحصیلی بالاتر نشان می دهد.
کلمات کلیدی: نگرش کشاورزان،فناوری اطلاعات،ترویج و آموزش کشاورزی،شهرستان اهواز
فهرست مطالب :
فصل 1- کلیات موضوع. 1
1-1- مقدمه........... 2
1-2- بیان مسئله. 3
1-3- سوالات تحقیق.. 5
1-4- اهمیت و ضرورت سمینار 6
1-5- اهداف سمینار 6
1-6- تعاریف عملیاتی.. 7
1-7- منطقه مورد پژوهش.... 8
فصل 2- پیشینه موضوع. 9
2-1- مفهوم ترویج و آموزش کشاورزی.. 10
2-2- ماهیت ترویج و آموزش کشاورزی.. 11
2-3- اهداف ترویج و آموزش کشاورزی.. 13
2-4- نقش ترویج و آموزش کشاورزی در بهره وری کشاورزان.. 15
2-5- روش های ترویج کشاورزی.. 16
2-6- آموزش نیروی انسانی برای ترویج و آموزش کشاورزی.. 19
2-7- اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات در ترویج و آموزش کشاورزی.. 20
2-8- فناوری اطلاعات و ارتباطات و نقش آن در ترویج و آموزش کشاورزی.. 23
2-8-1- نقش اینترنت و آموزش online در ترویج و آموزش کشاورزی.. 24
2-8-2- آموزش از راه دور - ترویج و آموزش کشاورزی.. 28
2-9- رویکردها، تحولات و زمینههای مناسب برای کاربرد فناوری اطلاعات در آموزش کشاورزی.. 33
2-9-1- اهداف فناوری اطلاعات در آموزش کشاورزی.. 35
2-9-2- رویکردهای توسعه فناوری اطلاعات در مراکز آموزش کشاورزی.. 38
2-9-3- نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتقای کشاورزان.. 39
2-10- نقش فن آوری اطلاعات بر نگرش کشاورزان و توسعه کشاورزی.. 40
2-11- نقش دانش بومی در ترویج و آموزش کشاورزی.. 44
2-12- نقش فناوری های اطلاعات در احیای دانش بومی کشاورزان.. 47
2-13- نقش پیوندهاى موردى در تنظیم الگوى ترویج کشاورزی.. 48
2-14- مروری بر تحقیقات انجام شده 53
فصل 3- روش شناسی پژوهش.... 55
3-1- مقدمه..... 56
3-2- روش تحقیق.. 56
3-3- جامعه آماری.. 57
3-4- روش نمونه گیری.. 57
3-5- روش و ابزار گردآوری اطلاعات... 57
3-6- روائی و پایائی پرسشنامه. 58
3-7- تبیین متغیرهای تحقیق.. 59
3-8- فرضیات تحقیق.. 60
3-9- روشهای تجزیه و تحلیل داده ها 60
فصل 4- تجزیه و تحلیل اطلاعات... 62
4-1- یافته های توصیفی مربوط به متغیرهای تحقیق.. 63
4-2- یافته های تحلیلی مربوط به فرضیه های تحقیق.. 67
فصل 5- نتیجه گیری و پیشنهادات... 72
5-1- خلاصه ای از سمینار 73
5-2- یافته ها و نتایج سمینار 74
5-3- پیشنهادات... 75
فهرست منابع.. 78
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
شرکت دانش هوشیار الکترونیک یکی از معتبرترین شرکت های الکترونیکی در استان بوشهر می باشد این شرکت در بافت قدیمی و در بازار این بافت قرار دارد. (خیابان امام خمینی)
این شرکت فعالیت های خود را از ۱۳۷۸ آغاز کرده و در تفکر کلی مدیریتی این شرکت همیشه هدف گذاری و رشد پی در پی این شرکت مورد توجه بوده که با تلاش پیگیر یا مدیریت صحیح به این مهم دست یافته و افق روشن و امیدوارکننده ای در مقابل این شرکت دیده می شود.
فهرست مطالب :
فصل اول: آشنایی کلی با مکان کارآموزی
معرفی شرکت دانش هوشیار الکترونیک
فصل دوم: ارزیابی بخشهای مرتبط با رشته علمی کارآموز
تولید کنندگان، بخش طراحی و ساخت، بخش تعمیرات و نگهداری
نتیجه گیری
پیشنهاد برای بهبود کار در صنعت الکترونیک
فصل سوم
مقدمه : آشنایی با ساخت پیوند p-n
ساختمان کریستالی نیمه هادی
ترانزیستورها
ترانزیستور دوقطبی پیوندی۱۵
ساختار و طرز کار ترانزیستور اثر میدانی – فت
شکل و پایه های ترانزیستورها
آشنایی با آی سی های سری ۷۴۰۰
TTL
CMOS
خازن
خازنهای قطب دار
خازن های تانتالیوم
خازنهای بدون قطب
کد رنگی خازن ها
خازن های متغیر
خازن های تریمر
سنسورها
حسگرهای مافوق صوت
حسگرهای تماسی
حسگرهای هم جواری
حسگرهای دور برد
حسگر نوری
آشنائی با LCD
رله ها
منابع تغذیه
منطق دیجیتال
سیستم های دیجیتال
مدارهای ترتیبی
حافظه های الکترونیکی
کار با مولتی متر
کار با اسیلوسکوپ
فصل چهارم: چند آی سی پر کار برد
آی سی ۵۵۵۳
آی سی موتور درایور ال ۲۹۸
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
فرمت :stp
قابل مشاهده در CATIA – SOLIDWORKS – NX – PRO
همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی
آماده جهت رندرگیری
برای سفارش هرنوع پروژه یا مدل دیگر یا تهیه نقشه از مدل ها به آدرس زیر ایمیل بزنید تا درخواست شما در اسرع وقت در سایت قرار داده شود
forosh46@gmail.com
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
موضوع تحقیق:
بررسی استرس قبل از ازدواج در میان دانشجویان دختر رشته مشاوره و راهنمایی
در ورودیهای سال ۱۳۸۴ دانشگاه آزاد اسلامی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
«اِنَّ الاِنسانَ لَفی خُسر» «بدرستیکه انسان همواره در زیانکاری است» (قرآن کریم)
از آغاز خلقت و استقرار آدمی بر روی کرۀ زمین خاکی تا به امروز همواره بشر گرفتار بیماری، ترس، مرگ و تباهی و رنج و جنگ و گرفتاری و اختلال و آسیب های محیطی و اجتماعی بوده و هست.
تهدیدات طبیعی و محیطی و بیماریها همواره انسان ها را تهدید می کرده و می کند. و فقط این مشکل تهدیدات است که تغییر پیدا کرده است.
اگر در میلیونها سال پیش انسانهای غارنشین از ترس حیوانات درنده به بالای درخت ها و غارها پناه می بردند. امروزه بشر از ترس بمب های شیمیایی به زیرزمین ها و کانال های غیرقابل نفوذ پناه می برد.
اگر در گذشته از خطر زلزله و سیل و طوفان و سرما در غارها و پوست حیوانات و شکاف کوه ها پناه می برده است.
امروزه از وسایلی نظیر خانه های ضدزلزله و لباس های ضد سرما و دستگاه های پیش بینی کننده طوفان و ... پناه می برد.
فصل اول : ۱
* مقدّمه ۲
* بیان مسأله ۴
* اهمیت و ضرورت مسأله ۷
* اهداف تحقیق ۹
* فرضیه تحقیق ۹
* تعاریف واژه ها و اصطلاحات ۱۰
* فصل دوم :۱۱
* استرس چیست؟ ۱۲
* راه های غلبه براسترس ۱۵
* تعریف فشار روحی ۱۵
* انواع فشار روحی ۱۶
* فشار روحی منفی ۱۸
* عوامل استرس زا ۲۱
* شیوه های کاهش فشار روحی۲۵
* حمایت و پشتیبانی دیگران ۲۶
* مُنحرف ساختن حواس و توجه ۲۷
* استرس در روابط ازدواج ۲۷
* نقش ازدواج در سلامت روان جوانان۳۳
* هشت راه مقابله با استرس۴۲
* فصل سوم :
* روش تحقیق ۴۳
* جامعه ۴۵
* حجم نمونه ۴۶
* روش آماری ۴۶
* فصل چهارم : ۴۸
* نمرات خام استرس ۸۰ دانشجو از ۲۳ – ۰۴۹
* جدول شماره ۱ ، نمرات استخراج شده استرس ۴۹
* جدول شماره ۲ ، تعداد دانشجویان در هر طبقه استرس با درصد ۵۰
* جدول شماره ۳ ، جدول کامل نمرات ۵۲
* نمودار شماره ۱ ۵۳
* نمودار شماره ۲ ۵۴
* جدول محاسبه ۲ K کای دو ۵۵
* تحلیل آماری ۵۶
* فصل پنجم : ۵۹
* نتیجه گیری ۶۰
* مشکلات و محدودیت های تحقیق ۶۵
* پیشنهادات و توصیه ها ۶۷
* منابع و مآخذ ۶۸
* آزمون(پرسشنامه )
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
طرفداران اصلی روان شناسی انسان گرایانه در این دهه گوردن آلبورت، آبراهام مازلو وکارل راجرز عقیده دارند که یکی از احتیاجات ضروری و مبرم انسان این است که نسبت به خودش احساس خوبی داشته باشد هیجان های خود را مستقیماً تجربه نماید و از نظر هیجانی رشد کند.
در حطیه روانشناسی اندیشمندان بزرگ از طرفی به علت شناسی دردهای روانی انسان و از طرف دیگر به طرح روش هایی برای بهره مندی انسان از ظرفیت کامل خود در جهت سلامت عمومی پرداخته اند که همه در جای مقبول و هر یک تکامل بخش و یا حداقل مپوش نظریه های خود بوده است. فروید به عنوان چهره ی معروف، روان شناسی نیروی اول معتقد است هسته مرکزی روان نژندی یا نورتیک اضطراب است. اضطراب یک ترس درونی شده است ترس از اینکه مبادا تجارب دردآور گذشته یادآوری شوند.
فهرست مطالب :
مقدمه
فصل اول
گسترده علمی موضوع مورد پژوهش
۱-موضوع پژوهش
۲- ابعاد موضوع پژوهشی
۳- هدف پژوهش
۴- امکان بررسی موضوع اهمیت آن از لحاظ علمی و نظری
۵- سوالهای پژوهش
۶- فرضیه های تحقیق
۷- متغیر پژوهش و تعریف عملیاتی و اطلاعاتی
۶-۷-۱- متغیر پیش بینی کننده
۷-۲- متغیر پیش بینی شونده
۷-۳- هوش هیجانی
۷-۴- هیجان
۷-۵- سلامت روانی
۷-۶- علائم جسمانی
تعریف نظری
تعریف عملیات
۷-۷- اضطراب و اختلال در خواب
تعریف نظری
تعریف عملیاتی
۸-۷- اختلال در کنش اجتماعی
تعریف نظری
تعریف عملیاتی
۹-۷- افسردگی شدید یا اساسی
تعریف نظری
تعریف عملیاتی
چکیده فصل
فصل دوم
مرور و تحلیل یافته های پیشین
در قلمرو و موضوع
تاریخچة هوش هیجانی
تعریف و پیشینه هوش هیجانی
پیشینه مطالعه هوش غیر شناختی
تعریف هوش و انواع آن از نظر گاردنر
هوش میانی فردی
هوش انتزاعی
هوش عینی
هوش هیجان و مؤلفه های آن
خود آگاهی
خود کنترلی یا مدیریت خود
شعور اجتماعی
خود انگیزی
۴- مهارتهای اجتماعی
اساس فرهنگی هوش هیجانی
تفاوت IQ با هوش هیجانی
زمینه های بحث هوش هیجانی
۹- کالبد شکافی یک تسخیر هیجانی
۹-۱ مقدمه
۹-۲- سیستم ارتباط عصبی
۹-۳- قراول هیجانی
۹-۴- متخصص حافظه هیجانی
۹-۵- هماهنگی فکر و هیجان
۱۰- مختصری درباره بهداشت روانی
۱۱- تعریف مفاهمی بداشت روانی
۱۲- صلامت روان از نظر آلپورت
۱۳- سلامت روان از نظری رل راجرز از یک فرم
۱۴- ملاکهای مهم از نظر فیشن
۱۵- عوامل مؤثر بر بهداشت روانی
۱۴- ملاکهای مهم از نظر فیشن
۱۵- عوامل مؤثر بر بهداشت روانی
تأمین نیازهای جسمانی
تأمین نیازهای روانی
احساس ایمنی
احساس ارزشمندی
میل به موقعیت
واقع بینی
یادگیری گذشته
عوامل اجتماعی
نمادهای اجتماعی
شرایط محیطی
اصلاح و سبک روش زندگی
۱۷- نقش مذهب و فلسفة زندگی در بهداشت روانی
۱۸- انسان سالم
۱۱- ویژگیهای انسان سالم از نظر راجرز
فصل سوم
فرآیند روش شناختن و بررسی تجربی موضوع
روش تحقیق
جامعه مورد بررسی
نمونه منتخب
روش نمونه گیری
ابزار و روش اجرای پژوهش
۵-۱- آزمون هوش هیجانی (سیبر یا شرینگ)
روش اجرای آزمون
روش نمره گذاری
جدول مربوط به هر کدام از سؤالات در مؤلفه های هیجانی در آزمون سیریا شرینگ است
۵-۲- پرسشنامه سلامت روانی( GHE )
روایی و اعتبار
روش اجرای آزمون
روش نمره گذاری
روش قراردادی
۵-۳- روشهای آماری و منطق استفاده از آن
فصل چهارم
ارائه و تحلیل نتایج
یافته های توصیفی
جداول داده های توصیفی مربوط به الگوهای هوشی هیجانی و سلامت عمومی
محاسبات مربوط به میانگین فرضیه اول
محاسبه انحراف استاندارد
محاسبه شریب همبستگی
محاسبه آزمون معناداری همبستگی
جدول سطح معنادار بودن
محاسبات مربوط به فرضیه دوم
رابطه هوش هیجانی و رابطه کار جسمانی
محاسبات مربوط به فرضیه سوم هوش هیجانی با اضطراب
محاسبات مربوط به فرضیه چهارم هوش هیجانی با به کارکرد اجتماعی
محاسبات مربوطه به فرضیه پنجم رابطه هوش هیجانی با افسردگی
فصل پنجم
بحث ونتایج کلی
فهرست منابع و مآخذ
پیوست
پرسشنامه
پرسشنامه سلامت عمومی
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید