رشته: مدیریت / بازاریابی
From Creativity to Innovation in Organizations
جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید
چکیده:
خلاقیت به طور کلی با نوآوری و تغییر همراه است. اکثر شرکت های خلاق نیز برای اولین بار به نوآوری در بازاریابی و تبلیغات می پردازند و کارهای یکسره، همراه با خلاقیت است که در زمان شکل بستگی به چیزهایی از مردم و کسب و کار آن دارند، در آنچه آنها باور دارند. ما همچنین در مورد ماهیت فرآیند خلاق و راه هایی برای تشویق و طبیعت عملی مواردی را ارائه خواهیم کرد. ما بر این فرض استوار هستیم که ماهیت فرایند خلاقیت تغییر ناپذیر است، و برای هر منطقه که در آن اعمال می شود. درک این طبیعت، در شناخت تفکر خلاق و در جهت به دست آوردن نوآوری حتی در مسائل اخلاقی می باشد.
واژه های کلیدی: تخیل, خلاقیت, نوآوری,سازمان.
ادامه دارد (Full-text)