فهرست مطالب :
چکیده ....................................................................................................................5
مقدمه ....................................................................................................................5
ضرورت تحقیق..........................................................................................................6
تعریف مساله .........................................................................................................7
انواع افسردگی .......................................................................................................8
بررسی علل افسردگی................................................................................................8
درمان افسردگی .....................................................................................................12
تاثیرات افسردگی..................................................................................................16
تبعیض ها............................................................................................................21
زنان و فعالیت بدنی..............................................................................................24
افسردگی و تغذیه..................................................................................................25
پیشینه تحقیق.......................................................................................................30
روشهای جمع آوری اطلاعات ..................................................................................31
جامعه و نمونه آماری و روش نمونه گیری ............................................................31
نتیجه گیری............................................................................................................32
پیشنهادات ...........................................................................................................32
فهرست منابع ......................................................................................................33
پایان نامه بررسی تأثیر نانو سیالات در انتقال حرارت قیمت: 40000 تومان ![]() فهرست مطالب فصل اول : مقدمه مقدمه. 1 فصل دوم : نانوسیالات 2-1 . تهیه نانوسیالات.. 5 2-2 انتقال حرارت در سیالات ساکن.. 6 2-3 مدلسازی نانو سیالات : 9 2-4مطالعات رئولوژیکی.. 13 2-5 ضریب هدایت حرارتی نانو سیال. 15 2-6 سیستم اندازه گیری ضریب هدایت حرارتی نانوسیال. 16 2-7 انتقال حرارت جابجایی نانوسیال. 17 2-8 مدل هموژن. 19 2-9 مدل پراکندگی.. 20 2-10مقایسه مدلهای هموژن و پراکندگی.. 22 2-11انتقال حرارت همراه با تغییر فاز. 23 2-12نتیجه گیری.. 24 فصل سوم :مطالعه اثر کاربرد نانوسیالاتCuO و Al2O3در بهینه سازی مصرف انرژی در سیستمهای حرارتی و برودتی 3-1 بحث و تحلیل روش... 26 3-2مزیت استفاده از نانوسیال اکسید آلومینیوم در آب جهت افزایش انتقال حرارت در سیستم سرد کننده الکترونیکی: 26 3-3محاسبه ضریب انتقال حرارت و آشکارساز ی رسوب نانوسیال بر پایه اکسیدآلومینیوم به روش امگا3. 27 3-4بررسی انتقال حرارت در میکروکانال با استفاده ازنانوسیالات.. 28 3-5 بررسی ضریب هدایت حرارتی نانوسیالات.. 29 3-6پایداری و هدایت حرارتی نانوسیالات.. 29 3-7 بررسی ویسکوزیته نانوذرات اکسید مس در اتیلن گلیکول و آب.. 31 3-8 هدایت حرارتی نانوذرات آلومینیوم پراکنده شده در اتیلن گلیکول. 32 3-9 نتیجه گیری نهایی.. 33 3-10نانوسیالAl2O3/EGقبل ازعملیات پایدارسازی.. 34 فصل چهارم : بررسی مدلهای ریاضی ارائه شده برای محاسبة ضریب رسانش گرمایی نانوسیالات 4-1کاربردهای نانو سیالات : 38 4-2تفاوت نانو سیالات با سوسپانسیونهای ماکرو : 38 4-3رسانش گرمایی نانو سیال : 39 4-3-1 کاربرد مدلهای ماکرو در زمینة رسانش گرمایی نانوسیال : 39 4-3-2 مکانیسم های بالقوه افزایش ضریب رسانش گرمایی در نانوسیالات: 41 4-3-2-1رسانش ناشی از حرکت براونی.. 41 4-3-2-2 لایه سازی مایع در سطح مشترک آن با ذره جامد: 42 4-3-2-3 انتقال گرما توسط فونونها: 43 4-3-2-4 تاثیر خوشه شدن نانو ذرات: 44 4-3-3 مدلهای ریاضی ارائه شده در زمینة رسانش گرمایی نانوسیال: 45 4-3-3-1تئوری وانگ: 45 4-3-3-2تئوری کو : 46 4-3-3-3 تئوری هیو و لی : 48 4-3-3-4 تئوری کینگ زونسو: 51 4-3-3-5 تئوری یو و چوی: 51 4-4 مقایسه مدلهای ارائه شده : 52 4-5 نتیجه گیری : 53 فصل پنجم: استفاده از پلی نانو سیالات در افزایش انتقال حرارت و کاهش اصطکاک سیالات خطوط لوله 5-1 آشنائی با خواص و کاربردهای پلی نانو سیالات در افزایش انتقال حرارت : 55 5-2 انتقال حرارت در نانو سیالات پلیمری.. 59 5-3 نانو سیالات پلیمری: 59 5-4 روشهای تولید نانو سیالات پلیمری.. 60 5-4-1 روش دو مرحلهای (Two-step process). 60 5-4-2 روش تک مرحلهای (Single-step process). 61 5-5 پایداری حرارتی پلی نانو سیالات.. 63 5-6 لباس فضا نوردان. 64 5-7 مقاومت در برابر حرارت.. 65 5-8 مزیت های استفاده از پلی نانو سیالات.. 66 5-9 مکانیسمهای انتقال حرارت در پلی نانو سیالات.. 67 5-9-1 مکانیسم هدایت حرارتی.. 67 5-9-2 مکانیسم جابجایی حرارتی.. 71 5-9-2-1 مدل تک فازی: 72 5-9-2-2 مدل دو فازی: 72 5-10 افزایش ضریب انتقال حرارت جابجایی در مبدلهای حرارتی با استفاده از پلی نانو سیالات.. 73 5-11 انتقال حرارت در سیالات ساکن.. 74 5-12 خلاصه و نتیجه گیری.. 77 فصل ششم: استفاده از پلی نانو سیالات در کاهش اصطکاک جریان سیالات در خطوط لوله 6-1 تعریف نانوسیال و ارتباط آن با کاهش اصطکاک جریان سیالات در خطوط لوله. 79 6-2 نمودار سیلان مواد. 80 6-3 جریان آرام درلوله ها ودرفاصله بین دولولة هم محور. 81 6-4 جریانهای درونی وبیرونی تاثیر گذار بر پلی نانو سیالات.. 86 |
چکیده:
این تحقیق به بررسی تاثیر اشتغال زنان بر ساختار خانواده می پردازند. جامعه آماری در این تحقیق، زنان متأهل شاغل در بیمارستان، مدارس ابتدایی، راهنمایی، متوسطه و برخی از موسسات دولتی نظیر فرهنگسراها و ... تشکیل یم دهند. شیوه نمونه گیری بر اساس نمونه گیری تصادفی سیتماتیک می باشد و حجم نمونه کل این تحقیق 100 نفر از زنان شاغل شهر تهران است.
فرضیه هایی که در این تحقیق به کار برده شده است به شرح زیر می باشد که با انجام مراحل تحقیق تایید یا رد هر یک از آنها به اثبات رسیده است:
1-به نظر می رسد بین تعداد فرزندان و اشتغال زنان رابطه وجود دارد ! تأئید شد.
2-به نظر می رسد بین وضعیت تحصیلی فرزندان و اشتغال زنان رابطه وجود دارد ! تأئید شد.
3-به نظر می رسد بین اختلافات زناشویی و اشتغال زنان رابطه وجود دارد ! تأئید شد.
4-به نظر می رسد بین قدرت تصمیم گیری زن در خانواده و اشتغال زنان رابطه وجود دارد ! تأئید شد.
5-به نظر می رسد بین رابطه مادر فرزندی و اشتغال زنان رابطه وجود دارد ! تأئید شد.
6-به نظر می رسد بین موقعیت اقتصادی و اشتغال زنان رابطه وجود دارد ! رد شد.
7-به نظر می رسد بین موفقیت اجتماعی و اشتغال زنان رابطه وجود دارد ! رد شد.
8-به نظر می رسد بین میزان خودباوری زنان و اشتغال زنان رابطه وجود دارد ! رد شد.
9-به نظر می رسد بین ساعات کاری زنان و اشتغال زنان رابطه وجود دارد ! رد شد.
شاخص سازی متغیرها
متغیر مستقل
شاخص سازی متغیر وابسته
تجزیه تحلیل توصیفی داده ها
سوال مربوط به نوع استخدام
سوال مربوط به ساعت کاری
سوال مربوط تاثیر ساعت کاری بر وظایف مادری و رهبری
سوال مربوط به میزان درآمد شخصی
سوال مربوط به میزان درآمد همسر
سوال مربوط به نوع مسکن
سوال مربوط به محل سکونت
سوال مربوط به احترام در معاشرت
سوال مربوط به پذیرش عقاید
سوال مربوط به به ارزش گذاری اشتغال
سوال مربوط به اعتماد بنفس
سوال مربوط به الگوپذیری
سوال مربوط به تصمیم گیری
سوال مربوط به مخالفت همسر با اشتغال
سوال مربوط به تعصبان سنتی
سوال مربوط به اشتغال عامل نرسیدن به خانه
سوال مربوط به تامین مخارج اعظم خانواده
سوال مربوط به تنظیم مخارج منزل
سوال مربوط به موقعیت تحصیلی
سوال مربوط به وضعیت تحصیلی
سوال مربوط به رابطه صمیمانه
سوال مربوط به گفتگو با فرزندان
سوال مربوط به تفریح میان مادر و فرزند
سوال مربوط به حسن اعتماد میان فرزند و مادر
سوال مربوط به کاهش تعداد فرزندان
سوال مربوط به اختلال در روابط زناشویی
سوال مربوط به اهمیت به سلامت روحی و جسمی
سوال مربوط به خستگی و بی حوصلگی
سوال مربوط به فرزندان با مسئولیت
سوال مربوط به اختلال در سلامت روح و جسم فرزندان
تجزیه و تحلیل استنباطی داده ها
تجزیه و تحلیل استنباطی داده ها
مقدمه:
بطور کلی وسایل آموزشی به ابزارها و امکاناتی اطلاق می گردد که در جریان تدریس جهت تفهیم بهتر مطالب درسی و یادگیری موثر توسط معلم و دانش آموز بکار می روند . این وسایل آموزش را از حالت سخنرانی محض خارج می کنند و یادگیری را با بهره گیری از حواس مختلف آسان و ممکن می سازند. در این شرایط شاگردان قادرند اطلاعات رفتار و مهارتهای جدید را با درک کامل بدست آورند.
آنچه می شنوم فراموش می کنم آنچه می بینم به خاطر می آورم و آنچه انجام می دهم می آموزم.
سخن فوق حکایت از این دارد که یادگیری زمانی تحقق می یابد که دانش آموز خود مستقیما در جریان آموزش قرار گیرد و خود را در آموزش شریک و سهیم بداند وقتی دانش آموز سیمی را از یک طرف به باطری و از طرفی دیگر به لامپ وصل می کند و با زدن کلیدی لامپ روشن می شود احساس شعف زاید الوصفی به او دست می دهد . آنچنانکه گویی کشف مهمی انجام داده است . این آموزش در ذهن او بیشتر ماندگار خواهد بود. البته تاکید بر استفاده از این وسایل هیچ گاه به معنی نفی نقش معلم نیست. زیرا هیچ وسیله ای نمی تواند جایگاه اصلی و با ارزش معلم را پر کند اما وقتی معلم این وسایل را در آموزش بکار می برد کودکان را در فراگیری بهتر عمیق تر و سریع تر مطالب یاری می کند، مفاهیم درسی جذابیت بیشتری پیدا می کند و کلاس ساکن و خاموش تبدیل به کلاسی سیال و پر هیاهو می گردد.
بنابراین با استفاده از وسایل و امکانات آموزشی گفته ها و مطالب درسی برای دانش آموزان عینی تر و ملموس تر می شود حتی گاهی اتفاق می افتد که آنها در هنگام مشاهده و کار با وسایل نکاتی ریز و ظریف را کشف می کنند که برای همیشه در ذهنشان باقی می ماند پس هر اندازه که آنها از حواس خود بیشتر بهره بگیرند استعداد و خلاقیتشان بیشتر شکوفا می شود ذهنشان بیشتر فعال می شود و معلم نیز از کار خود نتیجه بهتری می گیرد در واقع معلم با بکارگیری این روش به سلامت روانی خود نیز کمک کرده است.
پس باید در عصر انفجار دانش از کوتاهترین و موثرترین راه به اهداف آموزشی مورد نظر خود برسیم و باید بدانیم که تحقق این امر جز با بکارگیری و بهره گیری صحیح و برنامه ریزی شده از وسایل و امکانات آموزشی مقدور نیست.
فهرست مطالب:
عنوان
فصل اول
1-1-مقدمه
2-1-تقسیم بندی رسانه های آموزشی
فصل دوم
تحققات تجربی درباره ی موضوع تحقیق
1-2- تحقیق بر روی دانش آموزان پایه پنجم منطقه 13 تهران
2-2-تحقیق در درس علوم در دبستان های منطقه 2 تهران
3-2- تحقیق بر روی مسئله از دیدگاه معلمین خوروبیابانک
4-2- تحقیق بر روی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان کرمانشاه
5-2- تحقیق بر روی دانش آموزان دوره ابتدایی مناطق 2و10و17 تهران
6-2- تحقیق بر روی مدارس ابتدایی پسرانه ناحیه 4 کرج و دانشجویان ضمن خدمت
7-2- تحقیق بر روی ندارس ابتدایی پسرانه منطقه 17 تهران
8-2- تحقیق بر روی مسئله از دیدگاه معلمان منطقه اشتهارد
9-2- تحقیق بر روی دانش آموزان مدارس راهنمایی منطقه اشتهارد
10-2- تحقیق و بررسی مقایسه وضع موجود و مطلوب وسایل کمک آموزشی
11-2- تحقیق بر روی معلمان دبستانهای ناحیه یک زنجان
12-2- بررسی وضع موجود آزمایشگاهی مدارس راهنمایی ناحیه یک اسلام شهر
13-2- تحقیق در مقطع راهنمایی منطقه بوئین زهرا
14-2 تحقیق بر روی مدارس ابتدایی منطقه آبیک
15-2- تحقیق بر روی مدارس راهنمایی ناحیه 3 کرج
فصل سوم
نتیجه گیری و منابع و ماخذ
1-3- جمع بندی و نتیجه گیری
2-3- موانع و مشکلات کاربرد مواد و وسائل آموزشی
3-3- منابع و ماخذ
قیمت:59000 ریال