پروژه مطالعه مقایسه ای و تطبیقی مسئولیت مدنی مدیران شرکتهای تجاری و مدنی در انجام معاملات
فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
چکیده
امروزه اشخاص ثالثی که با مدیران شرکتهای تجاری و مدنی که در مقام نماینده شرکت می باشند نسبت به انعقاد عقد مبادرت می نمایند از حیث احقاق حقوق خود با مشکل مواجه می باشند یعنی از جهت اینکه شرکت را طرف دعوی قرار دهند یا مدیران را دچار سردرگمی هستند. حال در این صورت وقتی مدیران در مقام نماینده موارد مقرر شده قانونی و قراردادی فیمابین خود و شرکت را رعایت کرده باشند چنین عقدی صحیح و نافذ خواهد بود. لذا شخص ثالث علیه شرکت طرح دعوی خواهد کرد در غیر این صورت ماهیت عقد فضولی خواهد بود و امکان مراجعه به شرکت نیست. البته همیشه اینگونه نیست یعنی بعضاً قانون برای حمایت حقوق اشخاص ثالث اقدام می کند و حتی در صورت عدم رعایت موازین قانونی از سوی مدیران، شخص ثالث می تواند همچنان به شرکت مراجعه نماید. به هر ترتیب با بررسی ماهیت عقود منعقد شده از سوی مدیران با اشخاص ثالث تکلیف اشخاص ثالث مشخص خواهد شد تا به چه شخص یا اشخاص جهت احقاق حق خود مراجعه نمایند و در صورت فضولی بودن عقد و عدم رعایت موازین از سوی مدیر مسئولیت مدیر در قبال اشخاص ثالث و همچنین شرکت نیز مشخص خواهد گردید. ادامه مطلب ...
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش )
چکیده :
امروزه دادها قلب تپنده فرایند تجاری بیشتر شرکت ها تلقی می شوند،آن ها فارغ از خرد و کلان بودن نوع صنعت در تمامی صنایع نظیر ارتباطات ، تولید ،بیمه ،کارت اعتباری و بانکداری از طریق تعاملات در سیستم های عملیاتی شکل می گیرند.لذا نیازی به ابزاری است که بتوان داده های ذخیره شده را پردازش کرده و اطلاعات حاصل از آن را در اختیار کاربران قرار دهد.در این راستا سازمان های بسیاری در حال استفاده از داده کاوی برای کمک به مدیریت تمام فازهای ارتباط با مشتری هستند.این سازمان ها می تواند با برسی ویژگی ها و علت استفاده برخی از مشتریان از کالا ها و یا خدمات خود یا برسی علل عدم استقبال برخی از مشتریان از برخی کالاها نقاط قوت و ضعف خود را بیابند و در راستای بهبود کیفیت گام بردارند.امروزه به دلیل وجود بانکداری الکترنیکی ثبت اطلاعات تراکنشی راحت تر صورت می گیرد و همین امر موجب شده است روش های کمی جایگزین روش های کیفی شود.در این تحقیق به منظور شناسایی مشتریان بانک و تدوین استراتژی مناسب برای برخورد با آنها از داده کاوی و ابزار استفاده می شود. وهمچنین تقلبهای صورتهای مالی به شکل چشمگیری توجه عموم جامعه ،رسانه ها،سرماگذاران را به خود جلب کرده است و موسسات مالی و پولی به شدت به دنبال تسریع و سرعت عمل در شناخت فعالیت کلاهبرداران و متقلبان می باشند.لذا بکارگیری تکنیکهای شناسایی تقلب به منظور جلوگیری از اقدامات متقلبانه درسیستم های بانکداری الکتزونیک لازم است،عموما روش های شناسایی تقلب به دو دسته اصلی تشخیص ناهنجاری و تشخیص سوء استفاده تقسیم می شوند.در روش تشخیص ناهنجاری ،تاریخچه رفتار مشتری به عنوان یک ناهنجاری یا تقلب ثبت شود.روش سوء استفاده بر رفتارهای خاص مشتری تمرکز دارد و دقیقا رفتارهای شناخته شده را تقلب فرض می کند.در این تحقیق علاوه بر مقایسه روش های فوق و تشریح چگونگی عملکرد سازوکارهای مبتنی بر آن ،انواع تکنیکهای تشخیص تقلب در بانکداری الکترونیک ارائه و روشهای داده کاوی مورد استفاده در کشف تقلب مزایا و معایب هریک به تفصیل شرح داده خواهد شد.
فهرست مطالب :
فصل اول: مقدمه
مقدمه
تعریف مسائله و بیان سوال های اصلی تحقیق
سابقه و ضرورت انجام تحقیق
هدف
کاربرد
فصل دوم : مفاهیم واصطلاحات
مقدمه
تاریخچه ی داده کاوی
تعریف داده کاوی
روش های داده کاوی
خوشه بندی
روش تقسیم بندی
روش سلسه مراتبی
روش مبتنی بر چگالی
کشف قواعد وابستگی
طبقه بندی
مراحل داده کاوی
اندازه گیری نتایج
آمار و داده کاوی
بانکداری الکترونیک
تاریخچه بانکداری الکترونیک در ایران
سیستم های بانکداری الکترونیکی
شاخه های بانکداری الکترونیک برحسب نیازهای بازار بانکداری الکترونیک
مزایای بانکداری الکترونیک
پول الکترونیکی
انواع پول الکترونیکی
پول الکترونیکی شناسایی شده
پول الکترونیکی غیرقابل شناسایی (بینام و نشان)
نتیجه گیری
فصل سوم : مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری الکترونیکی
مقدمه
مدیریت ارتباط با مشتری CRM
ارتباط
هرم ارزش مسشتری
خوشه بندی مشتریان بانک ملت با استفاده از داده کاوی
استخراج داده های مربوط به شاخص ها
بررسی وضعیت داده و آماده سازی آن
برسی عدم همبستگی فیلدها با استفاده از آنالیز واریانس
تقسیم بندی مشتریان در گروه به صورت غیر فازی
تقسیم بندی مشتریان به 5 گروه به صورت فازی
تحلیل خوشه ها
استخراج قواعد
ایجاد نرم افزار های داده کاوی برای مدیریت روابط مشتری
تقسیم بندی مشتری
پیش بینی رویگردانی
پیشنهادات
نتیجه گیری
فصل چهارم : روش ها و راهکارهای شناسایی تقلب در بانکداری الکترونیک
مقدمه
تقلب
شناسایی تقلب
انواع تقلب در بستر بانکداری الکترونیک
تشخیص سو استفاده
تشخیص ناهنجاری
تکنیک تشخیص تقلب
سیستم خبره
برون هشته ای
شبکه عصبی
استدلال بر پایه مدل
رویکرد میتنی بر قواعد
تجزیه و تحلیل حالت گذار
تکنیک ها
داده کاوی
وظایف داده کاوی
طبقه بندی
خوشه بندی
پیش بینی
کشف نقاط پرت
رگرسیون
تصویرسازی
روشهای داده کاوی در مورد استفاده در تحقیقات کشف تقلبهای مالی
مدل رگرسیون
شبکه های عصبی مصنوعی
شبکه استنباط بیزین
درختان تصمیم
یک چارچوب کلی برای الگورتیم های داده کاوی
راه آینده چالشهای پیش رو
نتیجه گیری
منابع و مراجع
واژه نامه فارسی به انگلیسی
واژه نامه انگلیسی به فارسی
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش ) + فایل PDF
مقدمه :
فهرست مطالب :
سطح دسترسی معاونت آموزشی
درج ، حذف ، ویرایش درس
ثبت دانشجو ( اطلاعات دانشجو به همراه عکس دانشجو )
ثبت استاد
ثبت گروه درسی
سطح دسترسی دانشجو
نمایش برنامه هفتگی دانشجو
نمایش نمرات دانشجو ( کارنامه ) ترم جاری
نمایش گروه های درسی ارائه شده
انتخاب واحد ( با توجه به گروه های درسی که ارائه شده است )
حذف دروسی که قبلا توسط دانشجو انتخاب شده است
تغییر کلمه عبور دانشجو
ویرایش اطلاعات دانشجو
سطح دسترسی استاد
نمایش برنامه هفتگی استاد
ثبت نمره (برای دانشجویانی که با استاد درس انتخاب نموده اند)
تغییر رمز عبور استاد
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
(ارسال منابع+برگزاری جلسات تلفنی/اینترنتی)
آموزشگاه زبان رایز به منظور ارتقای سطح عمومی زبان(در دوره های ترمیک) و آمادگی زبان آموزان برای شرکت در آزمون های بین المللی(IELTS) نسبت به برگزاری دوره های حضوری(درمحل آموزشگاه) و غیرحضوری(قابل استفاده کلیه ی علاقه مندان) اقدام نموده است.
خدمات و ویژگی های دوره های غیرحضوری زبان بصورت زیر است:
با خرید کارت زیر و ارسال کد تایید به شماره پیامک آموزشگاه(30007546709709) از کلیه خدمات بالا بصورت رایگان بهره ببرید.
1-1 خرید کارت ثبت نام در دوره های غیرحضوری
1-2 ارسال پیامک کد تایید به شماره 30007546709709
1-3 تماس مشاور جهت تکمیل فرایند ثبت نام، دریافت اطلاعات تماس و آدرس پستی و برطرف کردن سوالات احتمالی زبان آموز
1-4 برگزاری آزمون تعیین سطح تلفنی پس از هماهنگی قبلی
ارسال منابع
2-1 ارسال پستی رایگان منابع(کتاب، جزوه، سی دی و دی وی دی) پس از آزمون تعیین سطح
2-2 ارسال پیامک کد رهگیری مرسوله
2-3 دریافت مرسوله توسط زبان اموز پس از 2-4 روز کاری
برگزاری جلسات:
3-1 تماس مشاور پس از دریافت منابع جهت هماهنگی زمان و برگزاری جلسات مطابق درخواست زبان آموز (از8 صبح تا10 شب، بجز روزهای جمعه)
3-2 برگزاری جلسات توسط مدرس، طبق برنامه مشخص شده
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید