ترجمه مقاله مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها

عنوان انگلیسی مقاله: Customer Relationships Management in Organizations
عنوان فارسی مقاله: مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها.
دسته: مدیریت - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 6
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده
در سالهای اخیر، بازار بر حسب تقاضای کار و برنامه های کاربردی  CRM، به خصوص در شرکت های کوچک و متوسط با مشکلاتی همراه بو ده  و این مشکلات، مرتبط با هزینه و پیچیدگی یک درخواست (تقاضا) بود.
CMR مخفف Customer relationship management و به معنای مدیریت ارتباط با مشتری می باشد.  
هدف عمده یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری اینست که با استفاده از فرآیند های قابل اطمینان و رویه های تعامل با مشتریان، شرکت را در خدمات رسانی بهتر به آنها یاری دهد.  
ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله بحران مالی در بازارهای کارامد، نقش بنیادگرایان در ایجاد نوسانات

عنوان انگلیسی مقاله: Financial crises in efficient markets: How fundamentalists fuel volatility
عنوان فارسی مقاله:  بحران مالی در بازارهای کارامد، نقش بنیادگرایان در ایجاد نوسانات
دسته: اقتصاد - حسابداری - بانکداری و امور مالی
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده
زمانی که بحران مالی رخ می دهد، دیدگاه سنتی چنین است که سفته بازان سرزنش می شوند، در حالی که تحلیگران فاندامنتال به عنوان افرادی موفق در شناسایی حباب ها و محافظت در مقابل نوسانات بیش از حد در مقابل بحران ها شناحته می شوند. این مقاله یک مدل قیمت گذاری دارایی را که شامل دو نوع معامله گر عقلائی است را ارائه می کند: معامله گران سفته باز کوتاه مدت و فاندامنتال های بلندمدت. که فرض می شود هر دو به مجموعه مشابه از دسترسی دارند. در حقیقت نه تنها نوسانات بیش از حد وجود دارد بلکه فاندامنتال ها سبب تقویت این امر می شوند. بازارهای کارا با حضور تعداد کمی سفته باز نوسان بیشتری دارند تا بازار کارا با حضور تعداد بیشماری سفته باز. همچنین قانونگذاران باید برای محدود کردن سفته بازان اقدام کنند، زیرا این امر می تواند به کاهش بی ثباتی کمک کند.  
ادامه مطلب ...

نمونه سوالات استخدامی نیروگاه اتمی


فرمت فایل: PDF



شامل:

285 سوال زبان انگلیسی به همراه پاسخنامه
265 سوال هوش و استعداد یادگیری به همراه پاسخنامه

450 سوال مهارت های ICDL (هفتگانه) به همراه پاسخنامه  ادامه مطلب ...

نمونه سوالات استخدامی نیروگاه اتمی مهندسی مکانیک


فرمت فایل: PDF

الف) سوالات آزمون تخصصی

شامل:

دانلود نمونه سوالات ترمودینامیک 60 سوال با پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات مکانیک سیالات 55 سوال با پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات انتقال حرارت 55 سوال با پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات استاتیک و مقاومت مصالح 40 سوال با پاسخنامه

جزوء دینامیک 29 صفحه ای  ادامه مطلب ...

سوالات استخدامی نیروگاه اتمی مهندسی برق گرایش قدرت


فرمت فایل: PDF



سوالات تخصصی

شامل:

دانلود نمونه سوالات مدارهای الکتریکی 100 سوال با پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات اندازه گیری الکتریکی 24 سوال با پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات تشریحی تجهیزات پست 107 سوال با پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات ماشین های الکتریکی، 35 سوال با پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات، بررسی سیستم های قدرت 25 سوال بدون پاسخ

جزوء انواع و تولید نیروگاه 222 صفحه ای

جزوء رله و حفاظت 71 صفحه ای 

ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله نوسانات نرخ ارز و تجارت خارجی: مطالعه موردی قبرس و کرواسی

عنوان انگلیسی مقاله: Exchange Rate Volatility and Foreign Trade: The case for Cyprus and Croatia
عنوان فارسی مقاله:  نوسانات نرخ ارز و تجارت خارجی: مطالعه موردی قبرس و کرواسی
دسته: اقتصاد و دارایی
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 9
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده
این مقاله به بررسی تاثیر نوسانات نرخ ارز برای مجموعه دو کشور کرواسی و قبرس در طول دروره سال های 2012-1990 در راستای صادرات پرداخته است. محققین ادعا دارند که نوسانات نرخ ارز باعث کاهش مبادلات تجاری می شود. محققان اغلب از استاندارد انحراف از میانگین از لگاریتم نرخ ارز به عنوان معیاری از نوسان نرخ ارز یاد می کنند. به طور کلی نتایج در این پژوهش نشان می دهد که این نوسانات اثرات منفی قابل توجهی در صادرات کشورهای نمونه (کرواسی و قبرس) دارد.
 
ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله بررسی رویکردی کاربردی به وفاداری نگرشی به نام تجاری

عنوان انگلیسی مقاله: Exploring a functional approach to attitudinal brand loyalty
عنوان فارسی مقاله: بررسی رویکردی کاربردی به وفاداری نگرشی به نام تجاری
دسته: اقتصاد - بازاریابی
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده
کاربرد روانشناسی وفاداری در نام تجاری چیست؟ با توجه به تئوری عملی کتز (1960) معتقدیم که وفاداری چهار کارکرد (یا سوابق انگیزشی) دارد: عملی، دانش، بیان ارزشی و واکنش دفاعی. هر یک از این کارکرد ها به سه جنبه از وفاداری مربوط است (عاطفی، شناختی و وفاداری رفتاری). سپس به این مفهوم از نام تجاری با استفاده از چهار گروه متمرکز مشتری خواهیم پرداخت. نتایج این آزمایش نشان می دهد که بکارگیری رویکرد عملی در وفاداری به نام تجاری دریچه هایی را آشکار می سازد که در تحقیقات قبلی مشخص نشده اند. به طور دقیق تر این مقاله به بیان نگرش نسبت به وفاداری به نام تجاری از دیدگاه مشتری می پردازد به علاوه این مطلب را روشن می کند که واکنش دفاعی گرایشیست نسبت به تفکر و احساس دیگران. این امر امکان تحقیقات آتی در مورد وفاداری به نام تجاری از طریق بررسی شبکه های اجتماعی به منظور درک بهتر چگونگی تاثیر تفکر دیگران بر وفاداری مصرف کنندگان را فراهم می کند.
دانشکده بازاریابی استرالیا و نیوزیلند 2012. چاپ نشریه السویر.
تمامی حقوق محفوط است.
 
ادامه مطلب ...

نمونه سوالات استخدامی بانک کارآفرین

این بسته حاوی نمونه سوالات پیشنهادی میهن همکار جهت آمادگی بیشتر داوطلبان در آزمون های استخدامی بانک کار آفرین می باشد که توسط گروه نویسندگان میهن همکار تهیه و ثبت گردیده است.
- نام محصول: نمونه سوالات آزمون های استخدامی بانک کار آفرین
- مواد امتحانی موجود در این بسته:
200 نمونه سوال بانکداری عمومی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال زبان انگلیسی (همراه با پاسخنامه)
200 نمونه سوال هوش و استعداد (همراه با پاسخنامه)
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
- آیا جهت خرید این محصول دو دل هستید! درباره این محصول بیشتر بدانید:
مزیت منحصر به فرد این فایل: اکثر سایت هایی که در زمینه فروش محصولات استخدامی مشغول به فعالیت هستند با کپی کردن یک سری نمونه سوالات مشابه و تکراری اقدام به عرضه می نمایند، در نتیجه اکثر سوالات موجود علاوه بر تکراری بودن، خاصیت اختصاصی و بروز بودن خود را از دست داده و به صورت کلی فاقد کیفیت های لازم هستند.
بسته عرضه شده در "میهن همکار" با صرف وقت و هزینه توسط گروه نویسندگان متخصص و حاذق "میهن همکار" تهیه و ثبت شده است.   
ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله بررسی روشهای ورود به بازار مبتنی بر تأثیرات سازمانی و منابع

عنوان انگلیسی مقاله: Examining market entry mode strategies via resource-based and institutional influences
عنوان فارسی مقاله: بررسی استراتژی های ورود به بازار مبتنی بر تأثیرات سازمانی و منابع؛ شواهد تجربی از یک منطقه با بافت اقتصادی
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده
این تحقیق دو هدف عمده دارد. اول توسعه و بررسی یک چهارچوب به منظور بازاریابی و انتخاب حالت ورودی مبتنی بر منابع و نظریه نهادی در چار چوب منطقه ای در داخل کشور از لحاظ بازاریابی است. در این مساله تأثیرات مبتنی بر منابع محیط زیست محرک های اصلی استراتژی حالت ورودی هستند. به ویژه، مساله اساسی یک شرکت، استراتژی های ورودی به بازار است که منابع آن (مشخصات شرکت، مشخصات محصول، بزرگی شرکت) است که می تواند انتخاب را تقویت کند و همچنین این انتخاب به درک شرکت ها از دو محیط (خصوصیات میزبان و میهمان بازار) بستگی دارد. دوم بررسی چارچوب نظری در وضعیت های ویژه از حالت های ورودی شرکت های هنگ کنگ به سرزمین اصلی چین به عنوان اقتصاد خاص منطقه ای در چارچوب داخل کشوراست. جمع آوری اطلاعات از 208 مدیر ارشد شرکت های هنگ کنگ با بررسی پست الکترو نیکی انجام گرفت. نتایج نشان می دهد که مشخصات شرکت، مشخصات محصول، خصوصیات بازار داخلی و میزبان) اما نه به بزرگی شرکت (به طور قابل توجهی در استراتژی  انتخاب و ورود صاحبان سهام به منظور شرکت هایی دارد که از هنگ کنگ به دیگر مناطق در چین می روند.
 
ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله بررسی ائتلاف های برند بین المللی: نژاد پرستی مصرف کننده

عنوان انگلیسی مقاله: Evaluation of international brand alliances: Brand order and consumer ethnocentrism
عنوان فارسی مقاله: بررسی ائتلاف های برند بین المللی؛ ترتیب برند و نژاد پرستی مصرف کننده
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده
این تحقیق به بررسی این مساله می پردازد که مصرف کنندگان بومی، اتحاد برندها بین المللی (IBA) بین برند خارجی و برند داخلی را چگونه ارزیابی می کنند. نتایج تجربی بدست آمده حاکی از اثرات تعدیل کننده سفارش نام تجاری و نژاد پرستی مصرف کننده (CET) بر اثرات نگرش های برندی شریک خارجی و داخلی بر نگرش نسبت به یک اتحاد برند بین المللی (IBA) است. هنگامی که برند شریک در IBA اول قرار می گیرد تا دوم، نگرش برند شریک (صرفنظر از اینکه یک برند بومی یا خارجی است) تاثیر بسیار زیادی بر دیدگاه ما نسبت به IBA دارد. CET به طور مطلق موجب افزایش تاثیر نگرش برند بومی بر نگرش IBA می گردد، اما هنگامی که تناسب برند خارجی کم است، تاثیر نگرش برند خارجی بر نگرش IBA را کاهش می دهد.  
 
ادامه مطلب ...