کارآموزی تولید کننده کمربند ایمنی


فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

چکیده:

ضایعات انسانی و مادی فراوان حوادث ناشی از کار که آمارها مبین وسعت کثرت آنها هستند، اقدامات لازم را برای پیشگیری از آنها وظیفه ای بس خطیر و ضروری بلکه اجتناب ناپذیر می سازد. همه ساله میلیونها حادثه ناشی از کار در دنیا اتفاقم یافتد. بعضی از این حوادث باعث مرگ و برخی دیگر موجب از کار افتادگی کلی یا جزئی می شود که ممکن است پیامدهای طولانی داشته باشد. همه حوادث برای قربانیان خود موجب درد و رنج می شود. پاره ای از آنها موجب اضطراب و ناراختی شدید خانواده قربانی خود می شوند. ممکن است در زندگی خانوادگی فرد و نیز برای اجتماع اثرات وخیم، نامطلوب و فلاکت باری داشته باشد. به طور کلی همه حوادث موجب اتلاف وقت و پول و کاهش تولید می شود. در اثر حوادث ناشی از کار (برون در نظر گرفتن شدت وخامت مورد) بیشتر از تلفات مربوط به عملیات یک جنگ بزرگ بوده است. رنجها، ناراحتیها تلفات و ضایعاتی که از این حوادث نصیب بشر می شود، ارقام وحشت آوری را نشان می هند. به این جهت است که جلوگیری از آنها برای مصالح و منافع عمومی انسانها یک وظیفه اساسی، فوری و اجتناب ناپذیر است. صولاً ایمنی، حفاظت فنی و بهداشت صنعتی شاخه وسیع و گسترده ای است که تحت عنوان «حفاظت صنعتی» به مجموعه تدابیر، اصول و مقرراتی گفته می شود که با به کار گرفتن آنها بتوان نیروی انسانی و سرمایه را در مقابل خطرات مختلف و در محیط های صنعتی به نحو مؤثری حفظ و حراست کرد و یک محیط کاری بی خطر و سالم جهت افزایش کارایی کارکنان به وجود آورد. بنابراین می بایست از فرصت به دست آمده برای طی دوره کارورزی در شرکت تولیدی صنعتی اخشان نهایت استفاده را برده و در زمینه ایمنی و حفاظت فنی به تحقیق و تخصص می پردازیم. تصمیم داشتم حوادث شرکت را بررسی کرده و در هر چه کمتر شدن تعداد و شدت حوادث تلاش کنم. در آخر نیز به این نکته پی بردم که استفاده از وسیله حفاظت انفرادی دستکش ایمنی می تواند کمک مؤثری به کارگران کند. همچنین حریق و خطر آتش سوزی شرکت را بررسی کرده و پیشنهاداتی را ارائه دادم. عوامل فیزیکی زیان آور محیط کار در شرکت نیز جای بحث دارد. این مسئله نیز بررسی شد. امید است نتیجه تلاش های این حقیر در کمک به علاقه مندان نیز واقع شود و موجب رضایتمندی اساتید محترم مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی واحد یزد را فراهم آورد.

  ادامه مطلب ...

کارآموزی در شرکت صوتی تصویری سروش


فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش



مقدمه:

در حال حاضر بیشتر خانواده های ایرانی از انواع دوربین های فیلمبرداری برای ضبط لحظات و ثبت خاطره ها و وقایع جالب زندگی خود استفاده می کنند. لحظاتی از زندگی که برروی نوارهای دوربین ثبت می کنیم متعلق به ما و خانواده ما بوده و جزء دارایی های معنوی ما محسوب می شوند. ما ایرانی ها به دلیل اعتقادات مذهبی و سنت هایی که داریم، دوست نداریم تا لحظات و خاطره های خصوصی مان را با دیگران به اشتراک قرار دهیم ترجیح می دهیم تا حریم خصوصی زندگی و خانواده مان خدشه دار نشود. در عین حال مایلیم تا فیلم های گرفته شده در مقاطع مختلف را تدوین نموده و برخی صحنه ها را حذف کرده یا ترتیب برخی صحنه ها را تغییر داده و نیز افکت های زیبا را بر کلیپ ها اجرا نموده و یا موسیقی متن دلخواه را به فیلم اضافه کنیم. می خواهیم بتوانیم فیلم های خصوصی و خانوادگی را خودمان تدوین و میکس کنیم.

همچنین توضیحات و تمرینات مختلفی ارائه شده که می تواند ما را در حل مشکلاتی که در حین کار با 3D Studio با آن مواجه می شویم، کمک کند.   ادامه مطلب ...

سوالات استخدامی وزارت نیرو کارشناس بهره برداری، تعمیرات و نگهداری سازه های آبی


فرمت فایل: PDF




مواد آزمون: دو قسم است

الف) سوالات آزمون تخصصی

ب) مواد آزمون توانمندی های عمومی




الف) سوالات آزمون تخصصی

شامل:

نمونه سوالات زبان تخصصی 130 سوال با پاسخنامه

جزوء نگهداری بهره برداری از سد و شبکه 8 صفحه ایی

نمونه سوالات هیدرولوژی آبها 150 سوال با جواب

نمونه سوالات استاتیک و مقاومت مصالح 60 سوال با جواب

نمونه سوالات هیدرولیک و سیالات 110 سوال با جواب

نمونه سوالات ها سازه آبی 40 سوال با جواب  ادامه مطلب ...

سرین در گیاهان

عنوان مقاله: سرین در گیاهان: بیوسنتز، متابولیزم و نقش‌ها

رشته: مهندسی کشاورزی

تعداد صفحات: ۱۲

دریافت رایگان فایل زبان اصلی مقاله

————————————————————

چکیده

در موجودات زنده سرین در متابولیزم و علامت‌دهی (ارسال سیگنال) نقش اساسی دارد. وجود مسیرهای متفاوت برای بیوسنتز سرین در گیاهان، درک ما از هم‌ایستایی (هموستازی) این اسید آمینه را پیچیده کرده است. مسیر گلیکولات تنفس نوری به‌عنوان مسیر مهم و اصلی در نظر گرفته شده، در حالی که از مسیر غیرتنفس نوری فسفریله‌شده چشم‌پوشی شده است. پیشرفت‌های اخیر نشان می‌دهند که مسیر فسفریله‌شده در متابولیزم و نمو گیاه نقش مهمی دارد. گیاهانی که در این مسیر کمبود دارند، در نمو رویان، گامتوفیت نر و ریشه‌ها مشکل دارند. ما پیشنهاد می‌دهیم که مسیر فسفریله‌شده مهم‌تر از آن چیزی است که قبلاً تصور می‌شد، زیرا این مسیر برای برخی از انواع یاخته‌ها که در رویداد‌های نموی دخیل‌اند تنها منبع سرین به‌شمار می‌رود. در این مقاله ما درباره‌ی اهمیت این مسیر به‌عنوان اتصال بین متابولیزم و نمو در گیاهان بحث می‌کنیم.




برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


ترجمه مقاله ظرفیت جذب، نوآوری و عملکرد مالی

عنوان انگلیسی مقاله: Absorptive capacity, innovation, and financial performance
عنوان فارسی مقاله: ظرفیت جذب، نوآوری و عملکرد مالی
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده
این تحقیق در اینجا به آزمودن نقش ظرفیت جذب به عنوان مکانیزمی برای مشخص کردن و تفسیر جریانات دانش خارجی به منافع ملموس، و همچنین دست یافتن به نوآوری برتر و عملکردهای مالی با تاخیر زمانی می پردازد. با استفاده از آنالیز مسیر در یک نمونه 461تایی از سرمایه گذاران یونانی شرکت کننده در سومین همایش بررسی نوآوری، این تحقیق اثبات می کند که جریانات دانش خارجی به طور مستقیم به ظرفیت جنب و به طور غیر مستقیم به نوآوری مربوط است. ظرفیت جذب به طور مستقیم و غیر مستقیم با نوآوری و عملکرد مالی در ارتباط است اما در محدوده های زمانی متفاوت. بنابراین، این تحقیق با فهم عوامل زمینه ساز و فواید حاصل از ظرفیت جذب و با فراهم آوردن شواهد تجربی از فرم های وابسته به موقعیت جغرافیایی یک تحقیق مهم و همراه دلایل عملی را ارائه می کند.  
ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله مدل های مبتنی بر عامل شخصیت نام تجاری

عنوان انگلیسی مقاله: Brand personality factor based models
عنوان فارسی مقاله: مدل های مبتنی بر عامل شخصیت نام تجاری: یک بررسی انتقادی
دسته: اقتصاد - حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده
شخصیت نام تجاری به طور فزاینده به یک مفهوم مهم با تئوری نام تجاری تبدیل شده و پژوهش های مبتنی بر عامل، روشی است که  به طور گسترده در مطالعه شخصیت نام تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از جنبه های مدل عامل اولیه مورد انتقاد قرار گرفته که، منجر به تحول و توسعه ای در روش های بکار برده شده در گسترش مدل عامل شده است. با این حال، مشکلات متعددی باقی مانده که هنوز به آنها رسیدگی نشده، و سوالاتی را در مورد اینکه این مدلها دقیقا چه چیزی را  اندازه گیری می کنند ایجاد کرده است. این مقاله به معرفی و بیان مشکلات سردرگمی های دسته ای، دامنه تغییرات با معنی و مشکل انتخاب توصیفگر می پردازد. در انجام این کار، این مقاله به گسترش انتقادهای موجود در مورد روش های پژوهش عامل شخصیت تجاری پرداخته، و پرسشهایی را در مورد اعتبار مدلهایی مبتنی بر عامل برمی انگیزد. این مقاله با توصیه ای نتیجه گیری می کند که محققان شخصیت نام تجاری ارزیابی مجددی رابر مدل های خود و مفهوم شخصیت نام تجاری انجام داده و شخصیت نام تجاری به ریشه های خود در روش های کیفی تصویری باز می گردد.  
ادامه مطلب ...

نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو

این بسته حاوی نمونه سوالات پیشنهادی میهن همکار جهت آمادگی بیشتر داوطلبان در آزمون های استخدامی وزارت نیرو می باشد که توسط گروه نویسندگان میهن همکار تهیه و ثبت گردیده است.
- نام محصول: نمونه سوالات آزمون های استخدامی وزارت نیرو
- مواد امتحانی موجود در این بسته:
300 نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی (همراه با پاسخنامه)
270 نمونه سوال زبان انگلیسی عمومی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال ریاضی و آمار (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال فناوری اطلاعات و کامپیوتر  (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال معارف اسلامی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی (همراه با پاسخنامه)  
ادامه مطلب ...

دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت نیرو کارشناس کنترل کیفی آب و محیط زیست


فرمت فایل: PDF




مواد آزمون: د و قسم است

الف) سوالات آزمون تخصصی 





الف) سوالات آزمون تخصصی

ب) مواد آزمون توانمندی های عمومی

شامل:

نمونه سوالات زبان تخصصی 210 سوال همراه جواب

نمونه سوالات فرایند های تصفیه اب و فاضلاب 300 سوال با جواب به همراه جزوء 54 صفحه ایی

نمونه سوالات میکروبیولوژی اب 100 سوال با جواب

نمونه سوالات کنترل الودگی محیط زیست 55 سوال با جواب

جزوه آلاینده های آب 21 صفحه

جزوه کیفیت اب 69 صفحه

سوالات تخصصی محیط زیست 54 سوال بدون جواب (جهت خود ازمایی)  

ادامه مطلب ...