ترجمه مقاله عدم قطعیت نرخ ارز و نمونه کارهای بین المللی: A چند متغیره GARCH-در-متوسط


رشته: اقتصاد- مالی

Exchange rate uncertainty and international portfolio flows: A multivariate GARCH-inmean approach

دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

چکیده

در این مقاله به بررسی تاثیر نوسانات نرخ ارز بر روی اجزای مختلف جریان خالص نمونه کارها، یعنی سهام خالص و باند خالص جریان، و همچنین ارتباط پویا با آن می پردازیم. به طور خاص، یک مدل دو متغیره VAR-GARCH BEKK در میانگین برآورد شده است با استفاده از داده های ماهانه دو جانبه برای ایالات متحده در مقابل استرالیا، کانادا، منطقه یورو، ژاپن، سوئد، و انگلستان در دوره 1988: 01-2011: 12 مواردی را ارائه خواهیم کرد. نتایج نشان می دهد که اثر نوسانات نرخ ارز بر جریان سهام خالص در منطقه یورو، انگلستان و سوئد مثبت و در استرالیا منفی است. تاثیر بر جریان باند خالص است و در همه کشورها به جز کانادا، که در آن مثبت است منفی است. با فرض ریسک گریزی، یافته نشان می دهد که عدم قطعیت نرخ ارز باعث تعصب شده و باعث می شود سرمایه گذاران برای کاهش فعالیت های مالی خود برای به حداکثر رساندن بازده و به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض عدم قطعیت عمل کنند.


کلید واژه ها: عدم قطعیت نرخ ارز, جریان سهام, اوراق قرضه جریان, علیت در واریانس 

 

  1. مقدمه

اثرات اقتصاد کلان نوسانات نرخ ارز، به خصوص در جریان تجارت، توجه قابل ملاحظه از زمان فروپاشی نظام برتون وودز در سال 1971 و تصویب نرخ های ارز شناور مارس 1973 هر دو در ادبیات نظری و تجربی را دریافت کرده اند، (نگاه کنید به مکنزی، 1999 برای یک بررسی جامع). در مقابل، از جمله اثرات آن بر فعالیت های تامین مالی، به ویژه در حقوق صاحبان سهام و نمونه کارها اوراق قرضه جریان، به طور کامل مورد بررسی قرار نگرفته است.

علاوه بر این، ادبیات گسترده بررسی عوامل موثر بر معاملات دارایی بین المللی وجود دارد، اما تعداد کمی از مقالات تجربی تحلیل تأثیر نرخ ارز سازمان ملل متحد اطمینان وجود دارد. به عنوان مثال، Bohn و Tesar (1996) دریافتند که سرمایه گذاران تمایل به حرکت به بازار دارند، که در آن انتظار می رود بازده بالا باشد. اعتبار این بازگشت تعقیب “فرضیه شده است بکائرت و همکارانش آن را تایید کردند. (2002)، که در بر داشت شوک بازگشت مثبت منجر به افزایش سرمایه کوتاه مدت جریان استفاده از داده از 20 کشور در حال ظهور شده اند. PORTES و همکاران (2001) و PORTES و ری (2005)، در مقابل، نشان داد که معاملات مالی توسط مدل گرانش به عنوان کالاهای تجاری توضیح داده شد و حداقل است. اخیرا، Fratzscher (2012) شواهدی وجود دارد که فشار عوامل رانندگان مهم سرمایه خالص جریان در طول بحران مالی اخیر، اما نه در طول دوره بهبود (2009-2010)، زمانی است، که عوامل داخلی کشش غالب داشتند، به ویژه برای کشورهای در حال ظهور در آسیا و امریکا لاتین.


abstract

This paper examines the impact of exchange rate uncertainty on different components of net portfolio flows, namely net equity and net bond flows, as well as their dynamic linkages. Specifically, a bivariate VAR GARCH-BEKK-in-mean model is estimated using bilateral monthly data for the US vis-a-vis  Australia, Canada, the euro area, Japan, Sweden, and the UK over the period 1988: 01- 2011: 12. The results indicate that the effect of exchange rate uncertainty on net equity flows is negative in the euro area, the UK and Sweden, and positive in Australia. The impact on net bond flows is also negative in all countries except Canada, where it is positive. Under the assumption of risk aversion, the findings suggest that exchange rate uncertainty induces a home bias and causes investors to reduce their financial activities to maximise returns and minimise exposure to uncertainty, this effect being

Keywords: Exchange rate uncertainty Equity flows Bond flows Causality-in-variance

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد