ترجمه مقاله Arctan با قدرت فرکانس Droop برای بهبود ریز شبکه پایداری


رشته: برق-الکترونیک -مخابرات

IEEE TRANSACTIONS ON POWER ELECTRONICS, VOL. 28, NO. 8, AUGUST 2013

Arctan Power–Frequency Droop for Improved Microgrid Stability

دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

چکیده

این ریزشبکه است که معمولا برای یک اندازه معین و نسل شبکه توزیع محلی نسبتا کم استفاده می شود، که تا حد زیادی مستقل خواهد بود (یعنی بدون اتصال به شبکه.) محفظه روش کنترل جریان قدرت از رایج ترین موارد مورد استفاده در یک ریزشبکه مستقل بوده و یک تکنیک شناخته شده به عنوان قدرت و افت فرکانس می باشد. در این مقاله مفهوم استفاده از یک arctan تابع برای مشخصات افت قدرت فرکانس تعریف می شود. استفاده از این arctan تابع را بهبود می بخشد و پایداری سیگنال کوچک از ریزشبکه-اینورتر دو، محدوده فرکانس طبیعی را فراهم می کند، و انعطاف پذیری در نرم افزار آن خواهد بود. شبیه سازی SABER برای به دست آوردن نقطه کار در مورد سیستم برای تجزیه و تحلیل ثبات خطی انجام می شود. نتایج تجربی به دست آمده از دیاسپیس تحت کنترل، ولتاژ کم، سیستم سخت افزاری دو اینورتر ارائه شده و به منظور بررسی نتایج نظری و شبیه سازی استفاده می شود.


واژه ها: توزیع کنترل, تولید پراکنده (DG) , ریز شبکه, افت فرکانس قدرت, تقسیم قدرت ثبات 

 

مقدمه

XISTING با تولید پراکنده (DG) برجسته نیاز به یک محیط مناسب دارد، که در آن برای توسعه و کنترل این فن آوری نسبتا نابالغ استفاده می شود. ریز شبکه، چرا که آنها با این تعریف اساسا مستقل از شبکه برق شبکه عمل می کنند، و موارد کلی آن برای شبکه های برق موجود نمی باشد. در شرایطی که آنها به شبکه متصل هستند، می توان آنها را به عنوان یک قدرت واحد تولید یا جذب نهاد کنترل ارائه کرد [1]. در واقع، تحقیقات معاصر بسیار است که در ریز شبکه متصل به شبکه انجام می شود و بهینه سازی این سیستم را خواهیم داشت. با این حال، این مقاله مربوط به قسمت کنترل داخلی از شبکه میکرو با این فرض است که هیچ باس بی نهایتی به عنوان یک بافر برای شبکه میکرو عمل وجود ندارد.

Abstract—The term microgrid is usually reserved for a modest sized, local distributed generation network that will largely operate standalone (i. e. , without a grid connection.) The most common power flow control method utilized in a standalone microgrid is a technique known as power–frequency droop. This paper introduces the concept of utilizing an arctan function for the power–frequency droop profile. The use of this arctan function improves the small signal stability of the two-inverter microgrid, provides natural frequency bounding, and is flexible in its application. SABER simulations are performed to obtain the operating points about which the system is linearized for the stability analysis. Experimental results obtained from a dSPACE-controlled, low-voltage, two-inverter hardware system are presented to verify the theoretical and simulation results. Index Terms—Distributed control, distributed generation (DG) , microgrids, power frequency droop, power sharing stability.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد