دانلود پروژه پانل های پیش ساخته سه بعدی ۳D Panel



نام مقاله : رشته معماری :: دانلود پروژه پانل های پیش ساخته سه بعدی ۳D Panel

فرمت: word

حجم فایل: ۱۱۶۴۰ کیلو بایت

به همرا دو فایل power point بسیار عالی

در کل پروژه شامل یک فایل ورد یا word تعداد ۱۲۴ صفحه ، یک فایل powe ponit تعداد ۴۰ صفحه و یک فایل power point دیگر به تعداد ۲۴ صفحه



“لطفا قبل از خرید فهرست مطالب را با دقت مطالعه کنید “




فهرست مطالب:



چکیده مطالب ۱۳
پیشگفتار ۱۴
مقدمه ۱۵
تاریخچه ۱۷
پانل های سه بعدی ۱۹
دلایل استفاده از دیوارهای سه بعدی ۲۰
انواع پانل های سه بعدی دیواری ۲۵
برش های قائم طولی و عرضی پانل سقفی ۲۸
خواص پانل های سقفی ۳۲
ضد عایق بودن پانل چه مقدار است ؟ ۳۳
عوامل اندازه گیری عایق بودن پانل سه بعدی چیست ؟ ۳۴
نحوه اجرای سیستم تری دی ۳۶
نصب پانل ۳۸
موارد استفاده از دیوار سه بعدی ۳۹
تحوه استفاده از دیوار سه بعدی ۴۶
نماسازی روی پانل های سه بعدی دیواری ۴۷
دیتایل ۴۸
نحوه اتصال پانل دیواری باربر با سقف ۵۳
ساندویچ پانل ها ی دیواری و سقفی ۵۴
ویژگی های پلی استایرن ۵۵
نحوه مونتاژ پانل سقف ۵۶
نحوه مونتاژ پانل دیوار ۵۷
ویژگی های ساندویچ پانل ها ۶۰
پانل های سازه ای ۶۱
پانل های ساندویچی با بتن پوششی ۶۲
ساندویچ پانل ۷۲
رنگ بندی ۷۲
سبک سازی با پانل های پوما ۷۴
سیستم اجرای ساختمان با پانل های سه بعدی ۷۵
پانل پیش ساخته سبک ۷۸
سیستم کامل پانل ۷۹
حمل و نقل ، انبارو نگهداری پانل ۸۳
طراحی معماری ۸۵
مبانی طراحی سقف سازه های پانلی ۸۵
طراحی پانل ۸۶
اتصالات دیوار به دیوار ۸۸
اتصالات سقف به دیوار ۹۰
اتصالات سقف به سقف ۹۰
اتصالات دیافراگم کف به دیوار پانل ۹۱
نصب پانل های دیوار و اتصالات ۹۱
نصب تاسیسات ۹۲
پانل های غیر باربر ۹۳
اتصال به سازه فلزی ۹۴
سازه پانلی با سختی متغیر در ارتفاع ۹۵
مشخصات صوتی حرارتی پانل ۹۶
نتایج آزمایشگاهی ۹۷
نمونه نمودارهای اندرکنش بارمحوری و لنگرخمشی ۹۸
نمونه جزئیات اجرایی اتصالات ۱۰۰
نمونه جزئیات اجرایی پانل های غیرباربر ۱۱۶
نتیجه گیری ۱۲۰
منابع و ماخذ ۱۲۲



چکیده مطالب:

در سال های اخیر استفاده از پانل های سبک سه بعدی در زمینه های مختلف شبکه مفتول جوش شده می باشد که در دو سوی یک لایه پلی استایرن قرار داده شده و توسط برش گیره هایی به یکدیگر متصل می شوند در مرحله بعد روی این مفتول ها بتن شاتگریتی پاشیده شده و سپس سطح پرداخت می شود . کاربرد پانل های سه بعدی توجه به اهمیت سبک سازی ، بهینه سازی و صرفه جویی مصرف سوخت در حال افزایش می باشد . در این تحقیق سیستم ترکیبی قاب خمشی فولادی و دیوارهای سبک پیش ساخته در حالت فاصله دار با قاب تحت بارگذاری سیکلی مورد تحلیل قرار گرفته است.
می باشد .۲iPE120،ستون های قاب های مورد استفاده IPE120تیرها
و دیوار دارای ارتفاع ۱۲۰ سانتی متر و عرض ۶۴ سانتی متری ضخامت ۱۴ سانتی متر می باشد .که دو لایه بتن به ضخامت ۲ سانتی متر و یک لایه پلی استایرن به ضخامت ۶ سانتی متر را شامل می گردد
انجام شده است .PERFORM,ANSYSتحلیل های عددی به کمک نرم افزار و در مرحله بعد نتایج تحلیل های عددی با این دو نرم افزار با هم مقایسه می شود . در پایان نتیجه می شود که ظرفیت باربری تین سیستم ترکیبی نسبت به حالت قاب تنها افزایش قابل ملاحظه ای یافته است .
ترکیب سیستم پانل سه بعدی با قاب خمشی باعث افزایش سختی و مقاومت جانبی سازه خواهد شد .
در این تحقیق ، علاوه بر ویژگی های مکانیکی ، ظاهری و…. پانل ها ، پانل های پیش ساخته باربر و غیر باربر و ضوابط طراحی ، ساخت و اجرای سیستم های پانل های پیش ساخته ، مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است .



پیشگفتار:

استفاده از سیستم های پانل پیش ساخته سبک سه بعدی در صنعت ساختمان سازی کشور به نحو فزاینده ای رو به گسترش دارد .این روش ساخت و ساز هم به عنوان اعضای باربر در ساختمان های با عملکرد جعبه ای و هم به عنوان دیوارهای غیرباربر مورد استفاده قرار می گیرد .نگاهی به در ادبیات فنی در سطح جهانی دلالت بر مدارک فنی مختلف دارد که از طرف تولید کنندگان این سیستم ها تهیه شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است .
در ایران نیز از سوی برخی سازندگان پانل های سه بعدی نظیر شرکت سازه های پیش ساخته سبک اقدام به تهیه گزارش های فنی و مشخصات مصالح تولیدی شده و مطالعات آزمایشگاهی در برخی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی روی مدل های ساخته شده با سیستم پانلی در مقیاس های مختلف به انجام رسیده که در ارتقاء و توسعه این صنعت ساختمانی موثر بوده است .



مقدمه:

ساختمان های با ساختار پانل های سه بعدی در زمره سیستم های پیش ساخته محسوب شده و از امتیازات ساختمان های پیش ساخته برخوردارند . مفاهیمی که در ادبیات فنی ساختمان هاپیش ساخته به کار می روند مواردی نظیر تولید انبوه فرآیندهای تضمین کیفیت و کنترل کیفیت ، ویژگی های خاص ساخت در کارگاه ، حمل و نقل و نصب در این ساختارها نیز کاربرد دارد . از جمله مزایای سیستم های پیش ساخته می توان به کاهش نسبی هزینه های کار نیروی انسانی ، پرت مصالح و ماشین آلات مورد نیاز ، کاهش زمان اجرا، کنترل کیفیت بهتر، وابستگی کمتر به شرایط جوی و صرفه جویی در تجهیزات نصب اشاره نمود.
در مقابل نقاط ضعف سیستم های پیش ساخته مواردی چون بالابودن هزینه حمل و نقل قطعات ، نیازمندی و هزینه جرثقیل برای جابجایی در محل اتصالات ناهمگون و نامطمئن و طرح معماری محدود را در بر دارد . سیستم های پانل سه بعدی با رویکردی میانه در مقایسه با سیستم های در جا و پیش ساخته می توانند مزایای روش های سیستم های پیش ساخته را در برداشته و از طرفی دیگر از برخی مشکلات آنها رهایی یابند . این سیستم ها به دلیل استفاده از فن آوری بتن پاشیده بسیاری از مشکلات ساختمان های بتن آرمه را رفع نموده است . پانل های سه بعدی به دلیل عدم حضور بتن تاقبل از نصب نهایی در ساختار طراحی شده درمحل اجرا دارای وزن کم و سهولت نقل و انتقال می باشند .
مهم ترین نکته سازه ای در سیستم های پانل های سه بعدی تکمیل نیازمندی های اتصالات بعد از نصب پانل ها درمحل و قبل از بتن پاشی آنها می باشد که این موضوع موجبات ایجاد ساختار یکپارچه با اتصالات همگون و مطمئن را فراهم می آورد ، در واقع در سیستم پانلی پس از استقرار پانل های حمل شده به محل اجرا و نصب تمامی ملزومات اتصالات در کلیه زوایا فرآیند بتن پاشی انجام گرفته و در نهایت ساختار صلب با قابلیت باربری سه بعدی و عملکرد جعبه ای برای تحمل تمامی بارهای نقلی و جانبی فراهم می آید . در این ساختار با توجه به یکپارچگی تمامی دیوارها و سقف ها و اتصال کلیه زوایا سازه ای با عملکرد جعبه ای ساخته می شود . به همین دلیل درجات آزادی فعال سیستم به تعداد فزاینده ای افزایش یافته به گونه ای که برخلاف سیستم های قابی نیروهای ایجاد شده در سیستم به صورت گسترده در نقاط مختلف پخش و شدت آنها به مراتب کاهش می یابد . این موضوع مزایای مختلفی از جمله کاهش مساحت مورد نیاز شالوده ، جلوگیری از ایجاد نیروهای بلند شدگی درپای سازه عدم ایجاد ممان پیچشی مضاعف ، افزایش مفاصل پلاستیک در سازه تا حصول ناپایداری را موجب می شود . که این موارد به دلیل یکپارچگی و درجات آزادی فزاینده سیستم می باشد .
سیستم پانل های سه بعدی به دلیل استفاده از یک لایه عایق در ساختار خود موجب می شود تا اعضای این مجموعه بتوانند به عنوان عایق های حرارتی و صوتی ایفای نقش نمایند .به دلیل گستردگی شبکه فولادی در تمامی اعضای سیستم در تمامی سطوح احتمال ایجاد آوار و ریزش های ناشی از جدایش مصالح در بارگذاری های لزره ای به حداقل ممکن کاهش می یابد ، به گونه ای که در حالات حد نهایی باربری ، اجزای گسیخته شده در محل خود باقی می مانند .(۱)
از آنجا که اعضای باربر سازه پانلی جداکننده فضاهای معماری نیز می باشند ، استفاده از سایر جداکننده های غیر باربر به حداقل می رسد . همچنین به دلیل ساخت اعضای نیمه پیش ساخته در کارخانه و حمل ونصب سریع آن ، سرعت اجرای کار به نحو قابل توجهی افزایش می یابد .
با توجه به تولید صنعتی پانل ها که اسکلت اصلی سیستم پانلی را تشکیل می دهند و همچنین ظرافت ها و نوع ساخت، این سیستم ها از نوع اجرای صنعتی ساختمان ها محسوب می شود. در این راستا با در نظر گرفتن مدیریت پروژه و فرآیند مهندسی می توان بهره وری تولید مسکن را افزایش داد .
ده ها سال است که صنعت ساختمان سازی در کشورهای پیشرفته از حالت سنتی خارج و روند صنعتی به خود گرفته است، از تبعات این تحول ویژگی‌هایی همچون سبکی، مقاومت، یکپارچگی، عایق بودن، سرعت در نصب، سهولت در اجرا و …. است که فرایند تولید استاندارد و ایمن را کامل می‌کند.کشور پهناور ایران با دارا بودن شرایط اقلیمی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی خاص و بالاخص قرار داشتن اکثر نقاط آن در مسیر کمربند زلزله خیز جهانی و کمبود شدید مسکن، به واسطه رشد روزان افزون جمعیت کشور و جوان بودن بافت جمعیت ایران، نیازمند این تحول است تا از مصالح بهینه شده و از سیستم صنعتی تولید مسکن استفاده شود.در دنباله مطلب به یکی از تولیدات ساختمانی مناسب برای ساخت و ساز صنعتی اشاره می‌شود.بیش از ۴۰ سال است که استفاده از پانل‌های سه بعدی در کشورهای صنعتی متداول گردیده است. استفاده از این گونه پانل‌ها در دهه ۵۰ در ایران نیز مطرح گردید که به دلائلی تا اواسط دهه ۷۰ پیشرفت زیادی نداشته است. اما اخیراً توجه زیادی به آن شده و سازمان محترم زمین و مسکن‌ هم در سال‌های ۸۰ و ۱۳۸۱ با انتشار دو جلد دفترچه راهنما و مشخصات فنی پانل‌های سه بعدی، در راه شناساندن آن سعی زیادی نموده است.


بخشی از متن



پانل های سه بعدی:

پانلهای سه بعدی چیست و چه کاربردی دارد ؟
پانل سه بعدی یک المان پیش ساخته متشکل از یک هسته عایق پلی استایون قرار گرفته بین دو شبکه ساخته شده از مفتول و اعضای خرپایی نظری که دو شبکه فلزی را به طور مناسبی به هم وصل می‌کند.
مشخصات فنی پانل:
شبکه استاندارد از مفتول شماره ۵/۲ تا ۵/۳ میلی‌متر تا حداکثر ۸ میلی‌متر می‌باشد که با چشمه‌های ۵× ۵ سانتیمتر ساخته می‌شود. پوش بتن از حداقل ۳ سانتیمتر تا ۵/۵ سانتیمتر می‌باشد که با توجه به باربر بودن دیوارها متفاوت می‌باشد.
ابعاد استاندارد پانل‌ها به عرض ۲۰۰/۱ متر و ارتفاع ۷۰/۲ به بالا ساخته می‌شود که بسته به مورد استفاده قابل تفسیر می‌باشد بتن پاشیده روی پانل‌ها به مقاومت حداقل mpa20 برای پانل‌هلی باربر و mpa15 برای دیوارهای غیر باربر استفاده می‌شود. مفتول مورد استفاده با مقاومت کششی kg/cm2 4000 برای پانل‌های باربرو kg/cm2 3000 برای پانل‌های غیر باربر می‌باشد عایق استفاده شده از نوع پلی‌استایون (یونولیت) منبسط شده با دانستیه تشکیل شده که حداکثر شاخص گسترش شعله ۲۵ و حداکثر شاخص گسترش دود آن ۴۵۰ می‌باشد.
دلایل استحکام دیوارهای سه بعدی:
استحکام دیوارهای سه بعدی ناشی از خرپای موربی است که از طریق جوش از هر دو طرف به مشی محکم گردیده و امکان انتقال نیروهای وارده را به صورت عملی به هر طرف میسر می‌سازد.
ویژگی‌های منحصربه فرد دیوارهای سه بعدی، استحکام بی نظیر آن است که در نتیجه طراحی مناسب سیستم سه بعذی در تحمل وزن و عملکرد صحیح نقطه جوش‌ها در شبکه از طریق خرپاهای کشیده شده که کاملاً از هر نقطه به نقطه بعدی جوش شده و تعداد زیاد نقاط جوش بین هر دو خرپا و مش باعث تقویت شبکه گردیده است.
استحکام دیوارهای سه بعدی امکان عملیات نصب را آسان می‌نماید زیرا:

این پانلها یاصفحات سه بعدی تشکیل گردیده از:

این پانل ها در کارخانه به ابعاد مورد لزوم که نوع دیواری آن معمولا ۱×۳ متر ی و نوع سقفی آن ۸۰/۰ × ۳ متری میباشد تولید و سپس به محل نصب حمل میگردد . پس از نصب از دو طرف در نوع دیواری بابتن ریز دانه ویا بتن سبک به ضخامت ۳ الی ۴ سانتیمتر پوشش میگردد و در نوع سقفی پس از نصب روی آن بضخامت ۵ الی ۷ سانتیمتر بتن ریزی میشود. ۱- خم شدن و شکستن دیوارها رخ نمی‌دهد. ۲- برای حفظ دیوارها در وضعیت مورد نظر نیروی زیادی لازم است. ۴- نصب وسایل مورد نیاز از تشکیل لوله‌های آب و برق و غیره ساده و سریع می‌باشد. ۱ -هسته مرکزی که معمو لا از عایق پلی استایرن یا پلی اورتان و یا عایق پشم سنگ و به ضخامتهای ۵ تا ۱۰ سانتیمتر میباشد . ۲- دو شبکه فولادی از مفتول بضخامت ۳ میلیمتر و چشمه های ۸×۸ سانتیمتر و بفاصله ۱ تا ۲ سانتیمتر از هسته مرکزی قرار داشته و بوسیله تعداد زیادی مفتول قطری بهم جوش برقی شده اند. ۳- نصب درب و پنجره‌ها آسان می‌باشد.



و به همراه عکس های متعدد و خیلی زیاد

بعد از پرداخت یک فایل چند کیلو بایتی دانلود می کنید که لینک دانلود فایل در آن قرار دارد.



قیمت:120000ریال

طرح توجیهی معدن سنگ نمک



موضوع طرح: بهره برداری از معدن سنگ نمک



نوع تولیدات وظرفیت : سنگ نمک وظرفیت ۳۰۰۰۰ تن
تعداد شاغلین : ۱۰ نفر

- مشخصات سرمایه گذاری طرح

- سرمایه گذاری ثابت

- سرمایه در گردش

- محاسبات اقتصادی طرح

- هزینه تعمیرات و نگهداری

- سایر جداول مربوطه

به همراه محاسبات اقتصادی طرح



قیمت:30000ریال

گزارش کارآموزی سـازه بتـن آرمـه در شرکت ورکات




فهرست مطالب:


مقدمه ............................................................................................................... 4

فصل اول

معرفی پروژه ........................................................................................................ 5

معرفی کلی........................................................................................................... 5

مشخصات فنی........................................................................................................ 6

مصرفی سیستم سازه ای ........................................................................................... 8

فصل دوم

آرماتورگذاری.......................................................................................................... 9

حمل و تخلیه و انبار کردن میلگردها.............................................................................. 9

برش میلگردها......................................................................................................... 10

خم کردن میلگردها.................................................................................................. 11

وصله کردن میلگردها.............................................................................................. 11

تمیز کردن میلگردها.................................................................................................. 12

حمل، نصب و استقرار میلگردها................................................................................... 12

آرماتور بندی ستونها................................................................................................. 12

آرماتورگذاری پله..................................................................................................... 13

آرماتوربندی تیرها..................................................................................................... 14

فصل سوم

قالبندی .............................................................................................................. 15

کلیات قالبندی......................................................................................................... 15

انواع مصالح قالب................................................................................................... 21

اقتصاد قالب بندی................................................................................................... 23

قالبندی ستون ........................................................................................................ 24

پایه های اطمینان................................................................................................... 25

قالبندی تیرهای اصلی................................................................................................ 26

قالبندی سقف ....................................................................................................... 28

باز کردن قالب......................................................................................................... 29

چند نکته برای نگهداری ازبتن بعد از باز کردن قالبها........................................................... 30

فصل چهارم

بتن ریزی................................................................................................................ 31

بتن ریزی در کارگاه................................................................................................... 31

ویبره بتن............................................................................................................... 32

فصل پنجم

اجرای سقف تیرچه بلوک........................................................................................... 34

فصل ششم

پیشنهادات............................................................................................................. 40

ترکهای ناشی از زنگ زدن و فساد میلگردها.................................................................... 40

ترکهای ناشی از پوسیدگی آرماتور به دلیل کربناسیون بتن..................................................... 43

ترکهای ناشی از پوسیدگی آرماتور به دلیل رطوبت و اتمسفر............................................... 44

فصل هفتم

ضمایم پروژه......................................................................................................... 46

نقشه ها ............................................................................................................. 46

عکس ها ............................................................................................................. 46



مقدمه:

در این گزارش باتوجه به زمان مربوط به کارآموزی مراحل، آماده سازی برای ساخت و قالبندی و آرماتوربندی و بتن ریزی سقفها، تیرها و ستونها انجام شده است.

روش ارائه این گزراش به این صورت است که در بخشهایی مستقل تحت عناوین مصرفی کلی پروژه آرماتورگذاری، قالبندی، بتن ریزی و اجرای سقف آورده شده است.

این کار به دلیل حفظ پیوستگی مطالب کارهای مختلف است مثلاً در قالبندی می‌توان به قالبها، قالبهای ستونها، تیرها و سقف و … جدا جدا اشاره کرد که پیوستگی و نظم مطالب به هم می خورد ولی با بیان کامل ان در یک فصل همه مطالب در یکی آورده شده است.

بدیهی است که ابتدا تیر یا ستون (و یا تیرچه) ساخته شده سپس در محل مرود نظر قرار داده شده، بعد قالبندی می کنیم، سپس بتن ریزی و بعد قالب برداری لذا با عنایت به دلیل فوق این گزارش به صورت بخشهای مستقل ارائه می شود.



قیمت:50000ریال


طراحی سایت شرکت به سبا




چکیده:

در این پایان نامه سعی شده است تا به شرح سایت شرکت به سبا بپردازیم.

ودر ابتدا یک سری توضیحات در مورد نرم افزار های مورد استفاده که در طی انجام پروژه با آنها کار کردیم گفته شده است .که از نرم افزار Flash Photoshop,Swish,Frontpage برای طراحی صفحات واز Php وبانک اطلاعاتی my sql برای پویا سازی سایت استفاده شده است.

وبعد به توضیح ساختار سایت وپیاده سازی سایت پرداختیم واینکه در هر صفحه از چه نرم افزارهایی واینکه هر قسمت از صفحه چگونه ساخته شده است.

مقدمه:

مکاتب الهی ودر راس آنها اسلام انسان ساز را موجودی پویا وکمال طلب می دانند.از نظر اسلام انسان در حال تکامل است وجهت گیری او به سوی خدای تبارک وتعالی است.ویکی از راههای تقرب به ذات اقدسش علم است.

تحولات چشمگیری که در اثر ورود کامپیوتر واینترنت به عرصه اجتماع در ابعاد مختلف زندگی انسان امروز بوجود آمده هم اکنون به چنان شتابی رسیده که همه ساختارهای علمی اقتصادی فرهنگی واجتماعی را در سراسر جهان با تغییراتی شگرف مواجه کرده است.سرعت وعمق این تحولات به گونه ای بوده که امروزه بقا وتداوم پیشرفت های علمی واقتصادی دنیا به پیشرفت در صنعت عظیم کامپیوتر و فن آوری اطلاعات وابستگی تمام پیدا کرده است.

درچنین شرایطی که همراهی با قافله پر شتاب فن آوری های رایانه ای به امری کلیدی در مسیر توسعه وپیشرفت کشور تبدیل شده لزوم ایجاد تغییر در شیوه های آموزشی و همگام کردن آن با آخرین یافته های علمی ضروری به نظر می رسد.

براین اساس شرکت تعاونی خدمات بهداشتی ودرمانی بهداشت گستر سبحان آرین (به سبا )که یک شرکت خدمات بهداشتی ودرمانی است برآن شد که در جهت به اطلاع رساندن طرح ها وپروژه های تحقیقاتی وبرگزاری دوره های آموزشی خود و ثبت نام از متقاضیان به صورت online از ما تقاضا کردند که یک سایت پویا برایشان طراحی کنیم.

که بر این اساس متقاضیان بتوانند دراتلاف وقت کمتر وراحتتر در هر کجا که باشند از خدمات جدید وکلاسهای آموزشی جدید بهره مند شوند.



قیمت:90000ریال

بررسی نقش رسانه‌های جمعی(با تاکید بر تلویزیون) در الگوپذیری و رفتار کودکان




پیشگفتار:

تحقیق حاضر با عنوان "بررسی نقش رسانه‌های جمعی(با تاکید بر تلویزیون) در الگوپذیری و رفتار کودکان " سعی دارد، تاثیرات مثبت وپیامدهای منفی وابستگی کودکان به تلویزیون را مورد بررسی قرار دهد. در راستای رسیدن به هدف مذکور ابتدا مبانی نظری تحقیق در مورد تاریخچه پیدایش رسانه‌های گروهی و به خصوص تلویزیون مطرح شده، سپس انواع کارکردهای تلویزیون، وظایف رسانه به عنوان یک وسیله ارتباطی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است.در فصل دوم تحقیق مقدارزمانی که کودکان در شرایط مختلف سنی صرف تماشای تلویزیون میکنند،آغاز سن تماشای تلویزیون، دلایل تماشای تلویزیون توسط کودکان و انتظاراتی که کودکان و والدین آنها از تلویزیون دارند مورد بررسی قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است آمار و ارقام مربوط به این فصل از تحقیق، در مورد جامعه آمریکا و بر اساس اطلاعات کتاب " تلویزیون در زندگی کودکان ما نوشته ویلبر شرام و دیگران، ترجمه محمود حقیقت کاشانی می‌باشد. امید است با عنایتی که مسئولین تعلیم وتربیت ایران اسلامی به الگو گیری کودکان این مرز و بوم از رسانه‌های گروهی و به ویژه رسانه‌های تصویری دارند، زمینه انجام این چنین پژوهشهای گسترده ای در سیستم آموزش و پرورش کشور مانیز فراهم گردد که این مهم حمایت همه جانبه مسئولین امر را می‌طلبد.

فصل سوم با عنوان جهان جدید تلویزون مسایلی از جمله سن شروع تماشای تلویزیون و شرایط زمانی و انواع موضوعاتی که مورد توجه کودکان با توجه به شرایط سنی و جنسی و همچنین توانایی‌های ذهنی آنها است مورد بررسی قرار گرفته است.

فصل چهارم مربوط به نحوه و میزان یادگیری کودکان از این رسانه و عوامل تاثیر گذار بر این مساله است.

در فصل پنجم تحقیق، تاثیرات روحی، روانی و جسمی تلویزیون بر کودکان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و در نهایت در فصل ششم به رسانه جدید " اینترنت "و رابطه آن با مسئله یادگیری و الگو پذیری کودکان و انواع خطراتی که این رسانه برای کودکان دارد اشاره شده است.



مقدمه:

کودکان ما امروزه در خانه ای پا به دنیا می‌گذارند که تلویزیون در آن به طور میانگین هفت تا هشت ساعت در روز روشن است. حالا دیگر بیش از آنکه از مادربزرگها داستان و از پدربزرگها خاطره بشنویم این تلویزیون است که داستانهای مربوط به انسانها، زندگی و ارزشهای آن را برای ما بیان می‌کند.

تلویزیون، امروزه به عنوان عمومی ترین و پرمخاطب ترین رسانه جمعی، سهم عمده ای در آموزش و تأثیرگذاری مستقیم و غیر مستقیم بر فرهنگ و روح و روان جمعی دارد.

تاثیر پذیری اکثریت خاموش جامعه از تلویزیون و برنامه‌های ماهواره ای تلویزیونی بسیاری از اوقات کشورهای جهان سوم را با بحران فرهنگی روبرو کرده است.

تلویزیون هر روز بر ما تسلط بیشتری می‌یابد و ما بایستی نگران آثار مخرب برنامه‌های تلویزیونی برای کودکان و خانواده‌های خود باشیم. این حق ماست و می‌بایستی عکس العمل نشان دهیم. اگر چه تلویزیون فی نفسه مطرود نیست اما برنامه‌های تلویزیونی در مجموع زیانبار بوده اند. در غرب به نوعی و در شرق به شکلی دیگر خطر برنامه‌های مخرب و منحط تلویزیونی احساس می‌شود.

ما بدبختانه فرزندانمان را با تلویزیون تربیت می‌کنیم وقتی می‌خواهیم آنان را ساکت کنیم برای آنان تلویزیون روشن می‌کنیم و یا آنان را به تماشای برناه‌هایی که خودمان هم نمی دانیم چه هستند دعوت می‌کنیم. خودمان هم متاسفانه عادت کرده ایم به آنچه پخش می‌شود فقط خیره شویم و نگاه کنیم. بشر با تولید نیازمند به شناخت دنیای اطراف خود است و انتقال فرهنگ و روحیه مدنی می‌تواند به صورتی سالم و سازنده انجام گیرد اما به نظر می‌رسد تلویزیون یک مانع اصلی بر سر راه رسیدن به دنیای بهتر است پس ما بایستی از آثار سوء این جعبه جادویی آگاه شویم و در ارتباط با تلویزیون مسؤولیت خود را بپذیریم.



قیمت:100000ریال


مقاله مداخله متمرکز بر هیجان در کاهش درماندگی زوجها



طرح مساله:



از بطن درمان خانوادگی درمان زوجین بعنوان یک رویکرد یا شیوة جدید نگریستن به مشکلات روانی پدیدار شده است. یکی از این مدل های مهم ، درمان متمرکز بر هیجان (EFT) است.

درمان EFT شامل سه مرحله و 9 گام است: مرحله اول 4 گام را در بردارد و با ارزیابی و مشخص کردن چرخه دشوار و نیز تحلیل حالتهای هیجانی همراه آن سروکار دارد. در پایان این مرحله زوج قفل را از چرخه های منفی و تثبیت روابط منفی باز می کنند و به این نتیجه می رسند که به جای اینکه یکدیگر را متهم بدانند بر چرخه تعامل متمرکز شوند. مرحله دوم شامل گامهای 5 تا 7 است، دیگر زوجها توسط هیجاناتشان در هم شکسته نمی شوند، بلکه از تجربه هیجانی شان به عنوان راهنمایی برای نیازهایشان استفاده می کنند. در مرحله سوم موقعیت امنی برای رابطه تثبیت می شود تا آنان بتوانند راه حلهای جدیدی را برای مشکلات قدیمی بیابند وداستانهای روشنی از رابطه بسازند تا وضعیتها و چرخه های جدیدی از رفتارهای دلبستگی تثبیت گردد. و زوج با توانایی تازه ای درباره بحثهای حساس گفتگو کنند و بطور واقع بینانه مشکلات رابطه‌ای را حل کنند. (جانسون 1999).



فهرست:


طرح مساله
طرح هدف
ضرورت پژوهش
طرح فرضیه
فرضیه
تعریف عملیاتی واژه ها
درمان متمرکز بر هیجان
درمان فردی متمرکز بر هیجان
درماندگی رابطه : (relation ship distress)
رضامندی زن و شوهر
بیماری مزمن
زوج درمانی
همبستگی زن و شوهر
توافق زن وشوهر
ابراز محبت
بیماری روان تنی
افسردگی
اضطراب
اختلال در عملکرد اجتماعی
روش اجرای پژوهش
مقدمه
جامعه آماری:
نمونه، حجم نمونه و چگونگی گزینش آنها

شرایط ورودی نمونه ها
راههایی برای پیشگیری از افت:
روش نمونه گیری
ابزار اندازه گیری و نحوه اجرای آن
۱-مصاحبه تشخیصی
۱- مقیاس سازگاری زن و شوهر (DAS)
2- آزمون ۲۱ سئوالی افسردگی بک (BDA)
3- پرسشنامه ۲۸ سئوالی سلامت عمومی (GHQ




قیمت:25000ریال


بررسی تریگرهای فازی در پایگاه داده فعال




فهرست مطالب:



بخش اول: مفاهیم و تعاریف، کارهای انجام شده

فصل اول: کلیات

۱-۱ مقدمه

۱-۲ مروری بر فصول پایان‌نامه

فصل دوم: پایگاه داده فعال

۲-۱ مدیریت داده

۲-۲ مدیریت قوانین

۲-۲-۱ تعریف قانون

۲-۲-۱-۱ رویداد

۲-۲-۱-۲ شرط

۲-۲-۱-۳ واکنش

۲-۲-۲ مدل اجرایی

۲-۲-۲-۱ اولویت اجرایی در قوانین

۲-۲-۲-۲ معماری پایگاه دادة فعال

۲-۲-۲-۳ آشکارساز رویداد

۲-۲-۲-۴ ارزیابی شرط

۲-۲-۲-۵ زمانبندی

۲-۲-۲-۶ اجرا

۲-۳ نمونه‌های پیاده‌سازی شده

۲-۳-۱ Starburst

2-3-2 Ariel

2-3-3 NAOS

2-4 نتیجه

فصل سوم: مفاهیم فازی

۳-۱ مجموعه‌های فازی

۳-۲ عملگرهای فازی

۳-۳ استنتاج فازی

۳-۴ ابهام‌زدایی

۳-۵ نتیجه

فصل چهارم: پایگاه دادة فعال فازی

۴-۱ تعریف فازی قوانین

۴-۱-۱ رویداد فازی

۴-۱-۱-۱ رویدادهای مرکب

۴-۱-۱-۲ انتخاب فازی اجزاء رویدادهای مرکب

۴-۱-۲ شرط فازی

۴-۱-۳ واکنش فازی

۴-۱-۴ تعیین فازی موقعیت زمانبندی

۴-۲ معماری و مدل اجرایی قوانین

۴-۲-۱ آشکارساز رویداد

۴-۲-۲ بررسی شرط

۴-۲-۳ اجرا

۴-۲-۴ زمانبندی

۴-۳ نتیجه

بخش دوم: کاربردی جدید از تریگر فازی، رونوست برداری فازی، نتایج آزمایشات

فصل پنجم: رونوشت برداری فازی

۵-۱ رونوشت برداری

۵-۱-۱ رونوشت برداری همگام

۵-۱-۲ رونوشت برداری ناهمگام

۵-۱-۳ ماشین پایه رونوشت برداری داده

۵-۱-۴ مقایسه دو روش همگام و ناهمگام

۵-۲ رونوشت برداری فازی

۵-۲-۱ استفاده از تریگرها برای فازی نمودن رونوشت برداری

۵-۳ کمیت سنج های فازی

۵-۳-۱ روش محاسبه کمیت سنج های فازی

۵-۳-۲ کمیت سنج عمومی

۵-۳-۳ کمیت سنج جزئی

۵-۳-۴ کمیت سنج جزئی توسعه یافته

۵-۴ روش جدید محاسبه حد آستانه در تریگرهای فازی برای رونوشت برداری فازی

۵-۵ معماری ماشین رونوشت بردار فازی

۵-۶ مثال

۵-۷ کارایی

۵-۷-۱ ترافیک در رونوشت برداری مشتاق

۵-۷-۲ ترافیک در رونوشت برداری تنبل

۵-۷-۳ ترافیک در رونوشت برداری فازی

۵-۷-۴ مقایسه تئوری هزینه رونوشت برداری فازی و تنبل

۵-۸ جمع بندی

فصل ششم: پیاده سازی

۶-۱ Fuzzy SQL Server

6-2 عملکرد اجزای Fuzzy SQL Server

6-3 شبیه سازی تریگرهای فازی در پایگاه داده غیر فازی

۶-۴ اجزاء تریگر فازی در پایگاه داده غیر فازی

۶-۵ جداول سیستمی مورد نیاز

۶-۶ مثال

۶-۷ کارهای آتی

مراجع و منابع



قیمت:100000ریال


ترجمه مقاله هنر نوگرایانه

عنوان انگلیسی مقاله: Modern Art - The Evolution of Modernism
عنوان فارسی مقاله: هنر نوگرا – تکامل نوگرایی
دسته: هنر
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 5
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________

چکیده

جنبش اکسپرسیونیزم انتزاعی  آمریکایی که در بر گیرنده آثار جکسن پلاک، هانس هوفمن و ویلم دکونینگ است، در پیشرفت نوگرایی (Modernism)، یکی از مهمترین جنبشها به شمار می آید. واژه نوگرایی، افکار و مفاهیمی را بیان می کند که در اوایل قرن بیستم و در رابطه با هنر، ادبیات و معماری به وجود آمدند. نوگرایی سنت را نفی کرده و در آن زمان جنجال های بسیاری را بر انگیخته بود. نوگرایی انقلابی بود که راه شکل گیری افکاری که منجر به ایجاد جنبش های هنری مدرن شگفت انگیزی شده بودند را هموار می ساخت. حتی امروزه نیز، موضوع نوگرایی در هنر، هنوز یکی از بحث برانگیزترین موضوعات است.  
ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله مقدمه ای بر موسیقی فارسی

عنوان انگلیسی مقاله: An Introduction to Persian Music
عنوان فارسی مقاله: درآمدی بر موسیقی ایرانی
دسته: هنر
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 4
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده
 استعداد هنری مردم سرزمین ایران علاوه بر خلق میراث درخشان ادبی، هنرهای تزئینی و صنایع دستی بدیع و معماری متعالی، فرهنگ موسیقی پالوده ای را نیز در بطن خود پرورید که تاثیرات آن تا دوردستهای اسپانیا و ژاپن را نیز درنوردیده است.  
ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله تمثیلهای هنر، سیاست، و شعر

عنوان انگلیسی مقاله: Allegories of Art, Politics, and Poetry
عنوان فارسی مقاله: تمثیلهای هنر، سیاست، و شعر
دسته: هنر
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده
سیاست بدون تخیل، چیزی نیست به جز کاغذ بازی، ولی تخیل هرگز بی طرف نیست. زاغه هایی که در حومه های شهر لیما، پایتخت پرو به وجود آمده اند، زاییده جنگ داخلی، آشفتگی اقتصادی، درگیری های قومی، و بحران های زیست محیطی اند. این شهرک ها مملوند از کارگرانی بی کار که از لیما به این منطقه کوچ کرده اند، و همچنین کشاورزانی که از کوه های آند به آنجا آمده اند که اکثریت آنان را نسل بومیان آمریکایی تشکیل می دهد. بسیاری از این زاغه ها در دهه هفتاد به وجود آمده اند (1). در سال 2002، یکی از این زاغه ها به نام "ونتانیلا"، محل زندگی حدود هفتاد هزار نفر بود، بدون بهره بردن ازهرگونه امکانات اولیه رفاهی چون لوله کشی، برق، راه های آسفالت شده و هر گونه زیربنای اساسی دیگری برای زندگی این جمعیت. برای جا به جا کردن تپه ای در منظره پیرامون این شهر که چیزی به جز صحرا نیست، "فرانسیس آلیس"، به هر یک از 500 داوطلبی که از ونتانیلا به آنجا آمده بودند، بیلی داده و از آنها خواسته بود تا شانه به شانه یکدیگر، از پایین تپه کار خود را آغاز کرده و شن ها را به نوک آن منتقل کنند. یا به گفته خود آلیس در مصاحبه اش با مجله "آرت فوروم": "این شانه انسانی توانست مقدار زیادی شن را جابجا کند، بدین گونه که تپه شنی ششصد فوتی را، 4 اینچ از جای خود حرکت داد" (2). این ترکیب مبهم شاعرانه همراه با دستورعملی دقیق، هسته اصلی روش داستانسرایانه پرداختن به هنر فرانسیس آلیس را تشکیل می دهد.  
ادامه مطلب ...