ترجمه مقاله تست بازسازی شهری با استفاده از فرهنگ و هنر در شهر سنبا: مرکز تاریخی شهر اوزاکا با تمرکز بر بازسازی فضای شهری.


ترجمه مقاله تست بازسازی شهری با استفاده از فرهنگ و هنر در شهر سنبا: مرکز تاریخی شهر اوزاکا با تمرکز بر بازسازی فضای شهری.

رشته: معماری

An experiment in urban regeneration using culture and art in Senba, Osaka’s historic urban center, with a focus on the regeneration of urban space

دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

چکیده:

بازسازی شهری از طریق فرهنگ و هنر توجه بسیاری از شهر ها را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. در این مقاله محقق از طریق تخصص خود در برنامه ریزی شهری در نظر دارد بااستفاده از پتانسیل فرهنگ و هنر مسیر های جدید بازسازی شهری را مورد مطالعه قرار دهد. مطالعه موردی شهر سنبا در مرکز اوزاکا واقع در کشور ژاپن است که اساسا ساختار منطقه ای خود را حفظ نموده و به عنوان قلب اوزاکا جایگاه خود را به عنوان یک مرکز اقتصادی برای بیش از 400سال حفظ نموده است. لذا این آزمایش در باز سازی شهری از طریق فرهنگ و هنر و توسعه و روند آن می باشد. نتایج این آزمایش به وضوح نشان می دهد که همراه با تلاش برای گسترش به اشتراک گذاری معنا و مفهوم منابع خفته در مرکز تاریخی شهر از طریق رسانه ای مانند هنر امکان پذیر بوده و همچنین یک پیشرفت اساسی در نوع باز سازی شهری با عنوان مدیریت منطقه شناخته شده است که در آن تجدید حیات و تنوع فعالیت ها به سمت بازسازی شهری وجود داشته و همچنین افزایش بازدید کنندگان را در بر خواهد داشت. علاوه بر این از طریق این معنی این مقاله نشان می دهد که این چشم انداز در آینده جهت باز شهری در مرکز تاریخی آن است.


کلمات کلیدی: بازسازی شهری از طریق استفاده از فرهنگ و هنر در بسیاری از شهرهای سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است. (بیا بچینی و پارکینسون 1993و بویر 1988 و اوزوکین 1982)   

به عنوان مثال تجدید حیات محلی از طریق بازسازی ساختمان های تاریخی و نو سازی و تبدیل محله های تاریخی می باشد و راه اندازی فضاهای شهری مانند تئاتر و یا موزه ها و استفاده از آنها به عنوان فضایی برای بیان هنر همیشه مد نظر بوده و همه تلاش می کنند تا آن شناخته شود. (انجمن تحقیقات پراید سال 2008 و دانشگاه شهر اوزاکا 2008)

چنین روشی اغلب به عنوان آزمایش مورد بحث بوده و افقهای جدیدی با هدف تقویت فرهنگ و سیاست های هنری داشته و یا به عنوان وسیله ای جهت استفاده از نام تجاری شهر ها و سیاست های گردشگری است که موضوعات مورد علاقه محبوب را ارائه می کند که توسط حوزه سیاست موجود محدود شده است. با این حال از نظر نویسنده به طور عمده مطالعات برنامه ریزی شهری شایستگی توجه به سمت بازسازی شهری از طریق فرهنگ و هنر دارد اما توسعه آن با شیوه ای پیچیده در ارتباط است. این مقاله تعهداتی در سنبا در شهر اوزاکا را با محوریت تمرکز فعالیت محقق در نظر دارد و یک مورد در رابطه با دانشگاه ها و شهروندان جهت بازسازی شهری از طریق فرهنگ و هنر را در نظر دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد