ترجمه مقاله 250MHz برنامه ریزی تقویت کننده برای رسیور کم توان UWB


رشته: برق

A 250MHz Programmable Gain Amplifier for Low Power UWB Receivers


دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

چکیده:

برنامه ریزی تقویت کننده قدرت بهینه سازی شده (PGA) برای گیرنده UWB کم قدرت ارائه شده است. PGA متشکل از یک بافر و سه سلول افزایشی است، که مراحل ورودی های اضافی موازی را خواهد داشت. با افزایش جریان در مرحله ورودی اضافی که در سطح به دست می آید، برنامه ریزی اعمال می شود، به دست آوردن بزرگتر از دست آورد و هزینه منطقه به لحاظ نظری در همان زمان کاهش می یابد. از PGA است برنامه ریزی در محدوده 0-40dB با گام 5DB و پهنای باند های 3dB آن بزرگتر از 250MHz است. مصرف فعلی (1٫9mA در ODB به دست آوردن تا 2٫5mA در افزایش 40dB با توجه به سطح به دست آورد انتخاب بهینه شده است.

کلمات کلیدی: برنامه ریزی تقویت کننده با گین (PGA) , گیرنده UWB, به دست آوردن برد, آنالوگ مدارهای مجتمع.   

  1. مقدمه

در سال های اخیر، گیرنده فوق العاده گسترده ای باند به طور گسترده ای برای شبکه های حسگر بی سیم، استفاده با توجه به پیچیدگی کم آن می باشد. مصرف برق کم و قابلیت اطمینان بالا در CMOS تکنولوژی یکپارچه شده است. در سیستم های ارتباطی، قدرت سیگنال نامشخص است و همیشه با زمان تغییر می کند. برنامه ریزی تقویت کننده (PGA) یک بلوک مهم در گیرنده به ارائه طیف کنترل پویا بزرگ است [1]. PGA اغلب به تصویب رسیده و برای پردازش تغییرات سیگنال های ورودی و برای ارائه سطح سیگنال مناسب برای ADC است و در تکنولوژی CMOS، چالش برای طراحی PGA است که برای حفظ خطی، قدرت کم و کم سر و صدا از طریق تمام پهنای باند و بهره وسیعی است.

              

Abstract-A power-optimized Programmable Gain Amplifier (PGA) for low power UWB receivers is presented. The PGA consists of a buffer and three gain cells which have additional input stages in parallel. By enhancing the current in additional input stage which is applied in programmed gain level, larger gain is acquired and the area cost is reduced theoretically at the same time. The PGA is programmable in the 0-40dB range with 5dB step and its 3dB bandwidth is greater than 250MHz. The current consumption (1. 9mA at OdB gain up to 2. 5mA at 40dB gain) is optimized according to the selected gain level.

Keywords-programmable gain amplifier (PGA) ; UWB receiver; gain range; analog integrated circuits.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد