ترجمه مقاله دولت الکترونیک و حکمرانی الکترونیکی

عنوان انگلیسی مقاله: E-GOVERNANCE AND E-GOVERNMENT: A STUDY OF SOME INITIATIVES
عنوان فارسی مقاله: دولت الکترونیک و حکمرانی الکترونیکی
دسته: تجارت الکترونیکی
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده
دولت هند (GoI)  در زمینه توسعه کشور ها، حکمرانی الکترونیکی را به عنوان فرصتی عالی برای بهبود حکومت مطرح ساخته است. این تغییرات نه تنها می تواند راه بلندی را در بهبود کیفیت زندگی این بخش های جامعه طی کند، بلکه می تواند دسترسی متساوی را به فرصت های اقتصادی نسبت به قبل فراهم سازد. از این رو، این دولت، حکومت الکترونیکی را به عنوان خودرویی در نظر گرفته که باعث راه اندازی و تقویت اصلاحات و بهسازی ها می گردد. مقاله فعلی، بر روی روش های ابتکاری دولت الکترونیکی در هند و چین متمرکز است. هدف این مطالعه، یافتن دیدگاه کاربران بر روی سطح رضایتمندی از پروژه ثبت نام الکترونیکی در شرکت های هندی می باشد. پرسشنامه هایی در اختیار منشی های شرکت، حسابداران در بخش های تولیدی و سرویس دهی در هند قرار گرفت. به منظور تحلیل داده ها، از آمار و ارقام استنتاجی استفاده شد. تحلیل داده ها حاکی از این بود که سیستم ثبت نام الکترونیکی (یا پر کردن اسناد به صورت الکترونیکی) باید بر روی پارامتر های مختلفی مانند قابلیت اتصال با سرور، فرمت فرم ها و، آسانی در محاوره اطلاعات با بیرون و میزان صحت داده ها بهبود یابد. استلزامات این مطالعه، محدودیت ها و جهت گیری های پژوهش های آینده نیز در این مقاله مطرح شده اند.
 
ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله بازده سرمایه گذاری در شهرهایی که فعالیت 24 ساعته دارند


24-Hour Cities and Investment Returns

جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

رشته: حسابداری / اقتصاد

مقاله برای اولین بار در این سری سه قسمتی با توجه به اجاره دفتر به عنوان یک اقدام مقایسه عملکرد در بازارهای املاک و مستغلات مورد بررسی قرار گرفت. تورم تنظیم، اجاره برای یک پانل در بازارهای متشکل از MSA ها (مناطق آماری شهری) دیده می شود که در آن داده ها مورد بررسی قرار گرفت. برای هر دو مورد مرکز شهر و حومه شهر در دسترس بوده است. داده های مشابه برای یک نمونه از فرض 24- ساعت در بازارهای 3 شهرستان (بوستون، شیکاگو، لاس وگاس، میامی، نیویورک، سان فرانسیسکو، و واشنگتن دی سی) شکسته شد و برای یک نمونه مشابه 5 بازار (آتلانتا، دالاس، لس آنجلس، مینیاپولیس، فیلادلفیا، ققنوس، و سیاتل) مورد بررسی قرار گرفت. 38 MSA باقی مانده توسط اندازه به صورت “ثانویه” و یا بازار “عالی” مورد بررسی قرار گرفتند.  

ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله بررسی کلید از پیش مشترک (psk) در شبکه های حسگر بی سیم

عنوان انگلیسی مقاله: SURVEY ON PRE-SHARED KEY IN WIRELESS SENSOR NETWORK
عنوان فارسی مقاله: شِمای کلید از پیش اشتراک گذاشته شده (PSK)، در شبکه سنسوری بی سیم
دسته: فناوری اطلاعات IT
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده
در این مقاله، سعی شده است تا به ارائه رویکردی مرتبط با مدیریت کلید، و شِمای کلید اشتراک گذاشته شده از قبل  در WSN  پرداخته شود. در ادامه قصد داریم یک پیاده سازی از پروتکل کلید پیش مشترک و با استفاده از پارامترهای متفاوتی ارائه دهیم و محاورات گره ها را بر مبنای نتایج این پیاده سازی نشان دهیم. همچنین سعی خواهید داد تا محدودیت های مرتبط با PSK  نیز تشریح شود.
واژگان کلیدی: SWN، کلید اشتراک گذاشته شده از قبل، بهره وری انرژی در WSN، قابلیت اتصال WSN
 
ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله استراتژی عملیاتی هماهنگ از سیستم های ذخیره انرژی و نیروگاه بادی


Coordinated Operational Strategy of Energy Storage System and Wind Farm

رشته: مکانیک

جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

چکیده:

این مقاله یک استراتژی عملیاتی هماهنگ از سیستم ذخیره سازی انرژی (ESS) و نیروگاه بادی برای کاهش نشت قدرت باد و کاهش نوسانات قدرت باد را ارائه می کند. در مرحله اول، منحنی قدرت یک نیروگاه بادی، در قالب یک توربین بادی معادل، با حداقل اتصالات مربع تعیین می شود. بر اساس مشخصه قدرت خروجی نیروگاه بادی و عامل دوره ای، مشخصات آماری را می توان از قدرت نشت باد و نوسانات به دست آورد. 

ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله ترکیب باکتریایی: ابزاری بالقوه برای مهندسی ژنومیک


Bacterial conjugation: a potential tool for genomic engineering

رشته: مهندسی ژنتیک

جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

چکیده:

ترکیب باکتریایی یک مکانیزم برای انتقال DNA افقی با پتانسیل موجود می باشد که برای انتقال DNA در سطح کلی استفاده می شود. رلکسوم، پروتئین جفت، و یک سیستم ترشح پروتئین نوع وریدی را در اینجا خواهیم داشت. دستگاههای تناسلی زناشویی را می توان با سه ماژول کاربردی از هم جدا کرد. ماژول به کاربرده شده در میان سیستم های مختلف مزدوج باز شده و تا حد امکان جداجدا سفارش داده می شود و مهندسی تولید DNA، تقریبا برای همه سلولها خواهد بود.

کلمات کلیدی: ترکیب باکتریایی، پروتئین کوپلینگ، ترشح وریدی نوع، رلکسیس DNA، دستکاری ژنومی 

ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله مدل ساده برای ارزیابی عملکرد انرژی از پنجره های جی. کارلسون


      A simple model for assessing the energy performance of windows J. Karlsson  

رشته: عمران 

جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

چکیده:

یک مدل ساده برای تعادل انرژی سالانه با توجه به مصرف گرما و تلفات حرارت خورشیدی از پنجره ها در نظر گرفته شده و توسعه یافته است و مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. اطلاعات هواشناسی ساعتی برای تابش خورشیدی و دمای خارجی همراه با عملکرد نوری و حرارتی از پنجره می باشد و برای ارزیابی جریان گرما انرژی خالص از طریق یک پنجره مورد بررسی قرار می گیرد. مدل ارائه شده یک راه بسیار ساده برای مقایسه پنجره ها پیشرفته متفاوت در مکان جغرافیایی، جهت گیری و ساختمان های متفاوت می باشد و تنها دمای تعادل را در ورودی ساختمان شکل می دهد. تعادل انرژی و بهره وری هزینه برای چند ترکیب متفاوت ساختمانها با درجه حرارت تعادل متفاوت در آب و هوای، مناطق مرکزی سوئد در نظر گرفته شده است. این مدل دارای پتانسیل برای رتبه بندی انرژی از پنجره ها می باشد.  

ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله الگوریتم کمیتی جدید، برای حل مسئله NP Complete

عنوان انگلیسی مقاله: New Quantum Algorithm Solving the NP Complete Problem
عنوان فارسی مقاله: یک الگوریتم کمیتی جدید، برای حل مسئله NP Complete
دسته: ریاضی - کامپیوتر 
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 9
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده
در این مقاله ما به بازبینی یک الگوریتم کمیتی (کوانتم) برای حل مسائل NP-Complete و با پیچیدگی زمانی چند جمله ای پرداخته ایم. این پژوهش تقریباٌ ده سال است که  در یک سری مقاله توسط پروفسور Igor Volovich ارائه شده است.
واژگان کلیدی: الگوریتم کوانتم، مسئله NP-Complete
 
ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله فعال سازی سلول خون اندوتلیال و موارد جانبی آن در کودکان مبتلا به بتا -تالاسمی


Increased adhesive events between endothelium and peripheral blood cells play a central role
in the initiation of thromboembolic events that frequently complicate the outcome of β-
thalassemia

رشته: پزشکی، پرستاری

جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

زمینه

تعدد انفعالات بین اندوتلیوم و سلول های خون نقش کلیدی در شروع مسائل مربوط به ترومبوآمبولیک دارد که اغلب پیچیده بوده و نتیجه آن بتا تالاسمی خواهد بود.

هدف

هدف از این مطالعه بررسی اندوتلیال فعال و اختلال عملکرد و فعال شدن سلول های خون محیطی در کودکان مبتلا به بتا تالاسمی و ارتباط نشانگر فعال سازی اندوتلیال، همراه با دیگر پارامترهای خونی در همان گروه می باشد، و برای پیدا کردن این نشانگر ها به عنوان یک پارامتر، پیش بینی های مربوط به عوارض عروقی در این بیماران انجام خواهد شد.  

ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله پول نقد در چرخه تبدیل و سوددهی شرکت

ترجمه مقاله پول نقد در چرخه تبدیل و سوددهی شرکت – مطالعه شرکت های تولیدی سیمان هند

RESEARCH ARTICLE CASH CONVERSION CYCLE AND FIRMS’ PROFITABILITY – A STUDY OF CEMENT MANUFACTURING COMPANIES OF INDIA

رشته: حسابداری / اقتصاد

جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

چکیده:
چرخه تبدیل وجه نقد (CCC) که در اندازه مفید سرمایه در گردش موثر برای شرکت در نظر گرفته شده است، مدیریت به خصوص برای مدیریت پول نقد می باشد. این مطالعه با هدف چرخه تبدیل وجه نقد با اندازه و سودآوری شرکت در نظر گرفته شده است. مطالعه حاضر درباره ارزیابی نحوه چرخه تبدیل وجه نقد بر سودآوری شرکت های تولید سیمان در هند است. هدف پژوهش خاص از مطالعه بررسی ادبیات موجود در مورد نقش تبدیل وجه نقد چرخه در بالا بردن بازده دارایی ها و حقوق صاحبان سهام از شرکت ها و برای اندازه گیری تاثیر تبدیل وجه نقد چرخه در سودآوری شرکت های تولیدی می باشد. نتایج این مطالعه برای دانشگاهیان و کارشناسان صنعت برای سیاستگذاری و اهداف کنترل مفید خواهد بود.  

ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله الگوی جدیدی برای مدیریت تطبیقی


A New Paradigm for Adaptive Management

رشته: مدیریت

جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

چکیده:

عدم قطعیت یکی از ویژگی های فراگیر در مدیریت منابع طبیعی می باشد. مدیریت تطبیقی، رویکردی است که در شناسایی عدم قطعیت بحرانی از طریق آزمایش های مدیریت تشخیصی کاهش می یابد تمرکز، یک رویکرد مورد علاقه مقابله با این واقعیت خواهد بود. در حالی که مدیریت تطبیقی به عنوان یک روش کلیدی در منبع مدیریت زیست محیطی شناسایی شده و باقی می ماند. عدم شفافیت بیش از زمانی که استفاده از آن مناسب یا امکان پذیر است. اجرای آن اغلب به عنوان موارد مناسب تنها در مجموعه ای محدود از شرایط مشاهده شده است. 

ادامه مطلب ...