تحقیق چرخه عمر صنایع روشنایی تولید نور


دسته: برق

حجم فایل: 44 کیلوبایت

تعداد صفحه: 45

مقدمه

تمایل عمومی و روند رو به رشد بهره گیری از امکانات رفاهی در جهت فراهم نمودن آسایش زندگی، از دیر باز تلاش ها، خلاقیت ها و فعالیت های مستمر صاحبان حرف و صنایع را به خدمت خویش در آورده که تعدد و تنوع چشمگیر مصنوعات مورد استفاده در زندگی روزمره طبقات مختلف اجتماعی، ضمن تصریح نیاز همیشگی جامعه به این محصولات حاکی از ضرورت انجام پیش بینی های اصولی در پاسخگویی تداومی به این نیاز ها می باشد.

در مجموعه مقتضیات متداول مذکور وسایل تولید روشنایی به مفهوم کلی در زمره مایحتاج اساسی و تقریبا اجتناب نا پذیر به شمار آمده که به واسطه رشد نا موزون جمعیت، روند متوازن رفع تقاضا را سپری ننموده و کماکان از قابلیت عرضه و جذب بازار بسیار مناسبی برخوردار می باشد.

روشنایی تولید نور در سال 1372 پروانه بهره برداری در رابطه با تولید چراغ های روشنایی را کسب نمود و تولید خود را در سطح گسترده ای دنبال نمود این واحد تولیدی سپس در سال 1378 توانست پروانه بهره برداری تولید چراغهای کم مصرف را نیزاخذ نماید.

تولید سنتی و یکسان چراغ و از طرفی تقسیم بازار به صورت سنتی در بین تولید کنندگان موجود بازار صنایع روشنایی را دچار یکنوع یک نواختی نموده بود و شرکتهای مرتبط با این صنعت به نوعی به این وضع عادت نموده بودند.  

ادامه دارد (Full-text)

گزارش کارآموزی در کارخانه ریسندگی و بافندگی (کارخانه ایران پوپلین)


فهرست:

تاریخچه شرکت ایران پوپلین 1

کنترل پارچه های خام 4

مشخصات پارچه های تولید شده در کارخانه 5

مقدمات تکمیل

پرزسوزی 6

سفیدگری بزرگ 11

سفیدگری کوچک 16

شستشو 17

اهارگیری 20

پخت 27

سفیدگری 29

سفیدبرفی 31

مرسریزاسیون 36

ماشین مرسریزه 40

کریشه یا اثر موضعی (شیر شکری) در سطح پارچه 42

چاپ

شابلون سازی 45

ماشینهای چاپ

ماشین چاپ روتاری اشتورک 60

ماشین چاپ روتاری زیمر 66

ماشین فیکسه 71

رنگسازی 75

ماشینهای رنگرزی موجود درسالن

ماشین رنگرزی ترموزول 82

پد- استیم 87

دستگاه شستشوی نهایی 95

تکمیل نهایی

کندانس 98

کالندر 99

ماشین خارزنی 101

ماشین سانفوریزه 106

استنتر 109

نرم کن 119

پرکن 120

ازمایشگاه چاپ

چاپ پیگمنت 122

چاپ راکتیو 126

چاپ دیسپرس- راکتیو 126

چاپ برداشت 127

ازمایشگاه رنگرزی

رنگرزی راکتیو 128

رنگرزی دیسپرس- راکتیو 131

رنگرزی دیسپرس- خمی 133

رنگرزی دیسپرس-گوگردی 134

اسکلت گیری 136

رنگرزی پیگمنت 137

رنگ همانندی (رنگ پیگمنت) 138

ازمایشگاه تکمیل

نرم کن کاتیونی 140

نرم کن سیلیکونی 140

سفیدبرفی 141

ضداب 141

تست ها 143

 

ادامه دارد (Full-text)

شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان رشت خوار


دسته: جغرافیا

حجم فایل: 16 کیلوبایت

تعداد صفحه: 1

نقشه مرز شهرستان رشت خوار

1. این شیپ فایل در محیط نرم افزار GIS قابل ویرایش و قابل نمایش می باشد.

2. راهنمای استفاده: این شیپ فایل، در یک فایل فشرده با پسوند rar ارائه شده است که بعد از دانلود باید آن را از حالت فشرده خارج کنید تا در محیط نرم افزار GIS قابل نمایش باشد.  

ادامه دارد (Full-text)

ترجمه مقاله حق بیمه بازبینی شده ریسک اوراق قرضه دولتی در اتحادیه اروپا



رشته: اقتصاد

Government bond risk premiums in the EU revisited: The impact of the financial crisis

جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

چکیده

این مقاله نگاهی به US $ و DM / یورو گرانترین اوراق قرضه دولتی توسعه یافته در آمریکا و آلمان و اوراق قرضه معیار قبل و بعد از شروع بحران مالی جاری می باشد. یافتههای تحقیق نشان میدهد، برای اولین بار، است که اسپرد بازدهی اوراق قرضه در طول بحران تا حد زیادی می تواند بر اساس متغیرهای همان قبل از بحران توضیح داده شود. دوم، بازارهای مجازات عدم تعادل مالی بسیار قوی تر بوده و پس از آن به طور پیش فرض لیمن در سپتامبر 2008 نیز وجود دارد و افزایش قابل توجهی در گسترش اوراق قرضه غیر معیار با توجه به بالاتر ریسک گریزی به طور کلی، و اوراق قرضه آلمان وضعیت سرمایه گذاری مطمئن و امنیت در ایالات متحده آمریکا داشته است که آنها قبل از بحران به دست آمده اند. این یافته ها پی ریزی نیاز دستیابی به موقعیت های مالی در زمان خوب و مطابق با ثبات و رشد دارد.

کلید واژه ها: حق بیمه اوراق قرضه دولتی، اوراق قرضه، بحران مالی 



ادامه دارد (Full-text)

گزارش کارآموزی شرکت تولیدی رضا نخ مشهد


عنوان کامل:

شرکت تولیدی رضا نخ مشهد 

تعداد صفحات:

137

دسته:

پروژه های کار آفرینی و زرح توجیهی


چکیده :

تاریخچه شرکت تولیدی رضا نخ مشهد (سهامی خاص)

 

این کارخانه در سال 1360 توسط برخی از افراد صنف تریکو کشباف مشهد تاسیس گردیده است.

ودرتاریخ 2/12/1360دراداره ثبت شرکتهای مشهد به شماره 2438 ثبت گردیده است.

پس از مطالعات وبررسی های کارشناسی وموافقت وزارت صنایع و معادن استان موفق به اخذ پروانه بهره برداری به شماره 354672به تاریخ 8/9/1361گردیده است. ماشین آلات این کارخانه از معتبرترین کمپانی های اروپائی خریداری ودر سال 1368نصب و راه اندازی گردیده ودر3شیفت کاری تا به اکنون به فعالیت ادامه می دهد.

 مشخصات کلی کارخانه:

سرمایه ثبت شده: 5904000000 ریال

 سهامداران: سهامداران وسرمایه گذاران این واحد تولیدی حدود 1200 نفر می باشد که عمدتااز اعضاء صنف تولیدکنندگان استان خراسان بوده ومصرف کننده تولیدات این واحد می باشند که به منظور تامین مواد اولیه مصرفی و مورد نیاز در سال 1360 اقدام به احداث این شرکت نموده اند.  



ادامه دارد (Full-text)

پلان معماری طبقه همکف ساختمان مسکونی 2 طبقه - 653


دسته: معماری

فرمت فایل: dwg

حجم فایل: 340 کیلوبایت

تعداد صفحه: 1

نام فایل: پلان معماری

قابل اجرا در اتوکد 2007 یا جدیدتر

با توجه به اینکه نقشه کشی و طراحی ساختمان به دقت فراوان و دانش کامل نیاز دارد، داشتن نمونه کار کامل و مناسب برای آشنایی با این امر بسیار الزامی است. فایل موجود توسط طراحان با تجربه رشته نقشه کشی معماری طراحی شده است. این فایل تمامی استانداردهای طراحی معماری و اصول نقشه کشی را دارا بوده و هیچگونه نقصی ندارد. همچنین این فایل تمامی استانداردهای طراحی در نرم افزار اتوکد را دارا بوده و برای الگو برداری برای دانشجویان رشته نقشه کشی معماری و مبحث اتوکد بسیار مناسب می باشد.  

ادامه دارد (Full-text)

پاورپوینت معرفی آثار موشه سفدی


موشه سفدی

موشه سفدی در شهر حیفا اسرائیل در سال 1938 به دنیا آمد. پس از تحصیلات ابتدایی به آمریکا رفت و تاکنون مقیم آن کشور می باشد. تحصیلات آکادمیک خود را در دانشگاه ام سی کیل مونترال کانادا به پایان رساند وی مدال معماری ماسی کانادا را در سال 1968 کسب کرد و در سال 1986 جایزه معماری اوردر کانادا را کسب کرد. همچنین سفدی در سال 1988 جایزه معماری کوبی اوردر را نیز کسب کرد. وی بعد از دو سال کار در دفتر لوئی کان کارش را در مونترال آغاز کرد. سفدی یکسری از هبیتتها را که الگوی طراحی آنها به خانه های سلولی تبدیل شده بود تصحیح کرد. در ابتدا ایده او ثابت کرد که اجرای آن سخت وگران تمام می شود ولی سفدی الگوی سلولی را در چندین منطقه از جمله نیویورک، پورتوریکو، جایی که ایده او پایه گذاری شد، معرفی کرد.  

ادامه دارد (Full-text)

اصول کنترل کیفیت جامع (دمینگ)


ایجاد فضای مناسب برای هضم فلسفه جدید مدیریتی در سازمان- فضای مناسب برای برخورد مثبت و توجیهی با چالشهای ناشی از تغییرات تدریجی در اثر اجرای TQM فراهم شود.

عدم اتکاء صرف به بازرسی نهایی برای نیل به کیفیت برتر- کنترل، پیشگیری و خودکنترلی در مراحل مختلف کار برای جلوگیری از بروز ضایعات و تولید محصول (خدمات یا نتیجه مطالعات) معیوب لازم است.

هزینه منابع (منابع انسانی و مواد اولیه) عامل تعیین کننده در انتخاب آنها نباشد- هدف مدیریت باید کاهش هزینه تمام شده از طریق کاهش هزینه ها در کل فرآیند و واحدهای تابعه باشد، منابع ارزان قیمت ممکن است خود باعث هزینه های بالاتر، ضایعات بیشتر و کار معیوب باشند.  

ادامه دارد (Full-text)

بازسازی تاریخچه تدفین رسوبات، مد لسازی حرارتی و مقایسه نتایج نرم افزارها در حوضه رسوبی زاگرس


عنوان کامل:

بازسازی تاریخچه تدفین رسوبات، مدل سازی حرارتی و مقایسه نتایج نرم افزارها در حوضه رسوبی زاگرس  

تعداد صفحات:

300

دسته:

پایان نامه


چکیده :

حوضه رسوبی زاگرس یکی ازنفت خیزترین مناطق جهان است که 12% کل مخازن نفت جهان درآن واقع شده است. ناحیه فروافتادگی دزفول دراین حوضه قراردارد که اکثرمیدان های نفت وگازایران درآن قراردارد. امروزه بررسی میزان بلوغ سنگ های منشاء نقش مهمی دراکتشاف وتوسعه میدان های نفت وگازدارد. میزان بلوغ سنگ منشاء به دما، زمان وتاریخچه تدفین رسوبات وابسته است. یکی ازروش های پیشرفته به منظورسنجش میزان بلوغ سنگ های منشاء استفاده ازمدل سازی حرارتی (ژئوشیمیایی) می باشد. دراین پایان نامه به منظوربررسی میزان بلوغ سنگ های منشاء هیدروکربنی دراین ناحیه، 5 چاه نفتی به نام های آغاجاری - 140، بینک - 4، گچساران - 83، منصوری - 6 وپارسی - 35 انتخاب گردید وبدین منظورازسه نرم افزاربه نام های (Pars Basin Modeler (PBM، Winburyو Genexبرای بازسازی تاریخچه تدفین رسوبات ومدل سازی حرارتی استفاده گردید. با توجه به مدل سازی انجام شده دراین منطقه، سازند های کژدمی، گدوان، پابده وگورپی سنگ های منشاء دراین چاه ها می باشند. سازند های کژدمی وگدوان دراین 5 چاه وارد پنجره نفت زایی شده اند ودرصورت دارا بودن Toc مناسب، سنگ های منشاء مولد نفت هستند. سازندهای گورپی وپابده (به غیرازچاه گچساران - 83) وارد پنجره نفت زایی شده اند ولی ازآنجا که بلوغ کمی دارند وازلحاظ ماده آلی نیزغنی نیستند، توان هیدروکربن زایی کمی دارند.

  



ادامه دارد (Full-text)

پابان نامه بررسی عوامل مؤثر بر راندمان کوره های دوار سیمان از دیدگاه بهره برداری و آنالیز شیمیایی خوراک کوره


عنوان کامل:

بررسی عوامل مؤثر بر راندمان کوره های دوار سیمان از دیدگاه بهره برداری و آنالیز شیمیایی خوراک کوره 

تعداد صفحات:

250

دسته:

پایان نامه


چکیده :

سیستم پخت سیمان مهمترین و اساسی ترین بخش یک واحد تولیدی سیمان می باشد، به طوریکه ظرفیت اسمی کارخانه های سیمان براساس میزان تولید روزانه (24 ساعته) کوره بنا نهاده شده و ظرفیت دپارتمانها- تجهیزات و ماشین آلات- سیلوهای ذخیره مواد خام- کلینکر و سیمان نیز بر پایه ظرفیت تولید کوره طراحی و ساخته می شود.

لذا راندمان کوره یکی از پارامترهای مهم در بخش تولید بوده و تلاش در جهت به ظرفیت رساندن و سپس بالا بردن راندمان تولید کوره از مهمترین اهداف تیم مدیریتی و پرسنل فنی کارخانه های سیمان می باشد. در این پروژه سعی بر این است که پس از ارائه شناخت کلی از خط تولید سیمان دو فاکتور بسیار مهم و ارزشمند یعنی عوامل موثر بر راندمان کوره های دوار سیمان از دیدگاه بهره برداری و آنالیز شیمیائی خوراک کوره ارزیابی شده و مورد تاثیر هر کدام از دو عامل مذکور پس از شناخت موضوعات و مسائل مطروحه به بررسی مشکلات موجود پرداخته و راه حلهایی صحیح جهت برخورد با این گونه مسائل ارائه شود تا انشاءالله بدین وسیله هدف اصلی از ارائه این پروژه محقق شود.

  



ادامه دارد (Full-text)