ترجمه مقاله:ویژگی های نوری (اپتیکال) نان در نزدیکی محدوده مادون قرمز


دسته: رشته صنایع غذایی

Optical Properties of Bread in the Near-Infrared Range Christina Skjijldebrand, Christina Ellbj&-, Claes G&-an Andersson


دانلود رایگان نسخه انگلیسی مقاله



چکیده:

این مقاله یک روش برای تعیین خواص نوری نان بیان می کند و در اینجا خواص نوری نان سفید را مورد بررسی قرار می دهد. اندازه گیری برای خمیر، مغز و پوسته انجام شد. اندازه گیری انتقال و انعکاس را با دستگاه اسپکتروفتومتر بکمن در قسمت خمیر نان خواهد داشت. عملکرد انتقال و عمق نفوذ محاسبه شده در مقایسه با تحقیقات قبلی ایجاد شده و در این موسسه (SIK) مورد بررسی قرار گرفت. تاثیر اوج طول موج قدرت و محدوده طیفی (800-1250 نانومتر و 1250-2500 نانومتر) در عمق نفوذ برای پوسته و میله های آهنی مشخص شده است. این مطالعه نشان داده است که ممکن است برای محاسبه عمق نفوذ برای هر رادیاتور با استفاده از انتقال داده ها در محدوده 800-25 نانومتر استفاده شود.   

پیشینه:

مزیت استفاده از اشعه مادون قرمز برای عملیات حرارتی مواد غذایی می باشد که با توجه به انتقال حرارت موثر خواهد بود و خواص نفوذ را به همراه خواهد داشت. به منظور کنترل عملیات حرارتی و درک نفوذ مقدار انرژی به مواد غذایی منتقل شده است، آگاهی از خواص نوری مواد مهم است. نان مواد غیر همگنی دارد که توصیف خواص نوری آن را مشکل می سازد. این به طول موج و درجه پخت بستگی دارد. طول موج کوتاه همراه با نفوذ مواد به عمق بیشتر خواهد بود. تابش طول موج با توجه به مقدار انرژی به مواد منتقل می شود. بازتاب زمانی است که تابش در سطح نان (بازتاب سطح) و در ناهمگونی از میله های آهنی (بازتاب حجم) ایجاد شود. در مورد بازتاب حجم تابش همراه با پراکندگی بوده و تحت برخی از موارد جذب خواهد شد (بریس 1976).


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد