پروژه سینک ظرفشویی


فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش




فهرست

جمع آوری اطلاعات
-فصل 1
شرح و توضیح مسئله
تعیین احتیاجات
بررسی گروه مخاطب
نیاز استفاده گر
نیاز تولیدکننده
-فصل 2
آنالیز گروه اجتماعی
- شناخت استفاده گر محصول
-فصل 3
بررسی تاریخچه کار
-فصل 4
بررسی محیط قرارگیری
-معرفی محیط مصرف
-تاثیرات محیط بر تولید
-تاثیرات تولید بر محیط
-فصل 5
نمونه های موجود در بازار
-معایب ری نس نمونه ها
-فصل 6
آنالیز کارکرد عملی
-فصل 7
آنالیز فاکتورهای انسانی
-آنتروپومتری
-ایمنی – بهداشت
-استانداردها
-فصل 8
آنالیز فنی
-معرفی فنی محصول
-نقشه ها
-مواد مصرفی
-مراحل تولید و ساخت
-بسته بندی
-فصل 9
منابع

  



مقدمه

پیشرفت تکنولوژی در طی قرن گذشته به انسان قرن 21 توانایی و قدرت فراوانی ارزانی داشته است که طی اعصار گذشته هیچ طبقه ای از اجتماع حتی تصور این توا نایی ها و قدرت و آسودگی را هم نمی کرد. اگر کمی در مراحل بشریت در این قرون جدید دقت کنیم خواهیم دید که انسان ها همواره این آسودگی و رفاه را مدیون بزرگانی بودند که آسودگی و آرامش خود را برای تکامل علمی، فرهنگی، سیاسی اجتماعی خود مصرف کرده اند.

در واقع اینان با خریدن سختی ها و مشقات بساری آسودگی و زندگی سالمتر را برای همنوعان خود به ارمغان آوردند از میان اندیشمندان و نخبگان جامعه سهم محققان، مخترعان و طراحان صنعت بسیار والا و پراهمیت بوده است نقش تحقیقات در ایجاد و تکامل صنعت امروز از هر عامل دیگری بیشتر خودنمایی می کند.

در حال حاضر این موضوع با پیوند خوردن قدرت اقتصادی جوامع بشری مورد توجه قرار گرفته است و رهبران سیاسی که قدرت نفوذ خود را تسلط هرچه بیشتر در اقتصاد دنیا می دیدند خیلی زود به اهمیت قدرت اقتصادی در نفوذ در جوامع پی بردند و برای غلبه در صنایع نفتی لزوم کاربرد تفکرات علمی در صنعت را احساس کردند.

لذا با بها دادن به طراحان و محققان و مخترعان و بالابردن مقاوم و درجه اجتماعی آنان زمینه پیشرفت و تقویت هرچه بیشتر صنعت را ایجاد کردند به طوری که در طی مدت نسبتاً کوتاهی که ابتدای آن انقلاب صنعتی در فرانسه و امتداد آن تا به امروز می باشد بشر به چنان تکنولوژی و پیشرفتی دست یافته که به اعتقاد بسیاری این موج هجوم روزافزون بی تفاوت باشد و از تأثیرات و نفوذ پیدا و پنهانی در زندگی خود در امان باشند.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد