ساختار پانلهای گچی خشک


در صنعت ساختمان سازی خصوصاً انبوه سازی برای منازل مسکونی که ضرورت اساسی در هر جامعه ای می باشد و هم چنین برای ساختمان های تجاری، صنعتی، بیمارستانها، مدارس، دانشگاه ها، مراکز تفریحی، مؤسسات و نهادهای دولتی و غیر دولتی یکی از مهم ترین دیدگاه ها در اعماق تفکرات مهندسین معمار، مهندسین سازه، کارفرمایان، انتخاب بهینه از مصالح موجود در بازار می باشد.

از دیدگاه مهندسین معمار و طراح (Architectural Engineers) انتخاب مصالح بر اساس زیبائی، شکل گیری مناسب، دوام، سختی و انعطاف پذیری برای اجرای انواع مختلف طرح ها برای دیوارها و سقف ها اهمیت بیشتری دارند.  

 

از دیدگاه مهندسین سازه (Structural Engineers) انتخاب مصالح بر اساس وزن، شکل پذیری، هماهنگی و سازگاری مناسب با اجزاء سازه ای، تغییرات کم در اثر تغییرات دما انقباض وانبساط، مقاومت در برابر بارهای وارده، اثرات تخریبی کمتر در زمان سوانح و حوادث غیر مترقبه از قبیل باد، باران، سیل، طوفان و زلزله و غیره اهمیت بیشتری دارند.

از دیدگاه پیمانکاران (Contractors) انتخاب مصالح بر اساس طراحی انجام شده توسط مهندسین فوق الاشاره با دقت کافی و بدون تغییرات و خطای کمتر، نصب سریع و آسان، نیروی کار کمتر و در نهایت و بطور خلاصه زحمت کمتر و سود بیشتر مد نظر می باشند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد