ترجمه مقاله بازده سرمایه گذاری در شهرهایی که فعالیت 24 ساعته دارند


24-Hour Cities and Investment Returns

جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

رشته: حسابداری / اقتصاد

مقاله برای اولین بار در این سری سه قسمتی با توجه به اجاره دفتر به عنوان یک اقدام مقایسه عملکرد در بازارهای املاک و مستغلات مورد بررسی قرار گرفت. تورم تنظیم، اجاره برای یک پانل در بازارهای متشکل از MSA ها (مناطق آماری شهری) دیده می شود که در آن داده ها مورد بررسی قرار گرفت. برای هر دو مورد مرکز شهر و حومه شهر در دسترس بوده است. داده های مشابه برای یک نمونه از فرض 24- ساعت در بازارهای 3 شهرستان (بوستون، شیکاگو، لاس وگاس، میامی، نیویورک، سان فرانسیسکو، و واشنگتن دی سی) شکسته شد و برای یک نمونه مشابه 5 بازار (آتلانتا، دالاس، لس آنجلس، مینیاپولیس، فیلادلفیا، ققنوس، و سیاتل) مورد بررسی قرار گرفت. 38 MSA باقی مانده توسط اندازه به صورت “ثانویه” و یا بازار “عالی” مورد بررسی قرار گرفتند.   

این مقاله به تجزیه و تحلیل یک گام بیشتر و یک بررسی از بازده سرمایه گذاری به دست آورده شده در شهرستانها به صورت 24 ساعته می پردازد، در مقایسه با مجموعه نمونه 9-به-5، و همچنین به عنوان بازده معیار برای مردم به عنوان یک کل می باشد.

شورای ملی املاک و مستغلات سرمایه گذاری (NCREIF) وارد شده را به صورت داده ها بر روی سرمایه گذاری تجاری املاک و مستغلات در صنعت صندوق بازنشستگی از سال 1978 قرار داد. انتشار NCREIF گزارش بازده سرمایه گذاری برای دارایی های ارائه شده توسط داده کمک اعضا با چنین بازده تجزیه شده بر اساس اجزای درآمد و قدردانی و بازگشت کل (ترکیبی از درآمد و قدردانی سرمایه) می باشد. بازده NCREIF ها سه ماهه توسط اعضای با توجه به معیارهای استاندارد گزارش شده است. این شاخص بر اساس ارزیابی است، و در فرم “کلاسیک” خود، فهرست ویژگی گزارش بازده بر اساس ارزشها می باشد. بازده در سه ماهه به سه ماهه درصد تغییر بدون آنالیز بیان شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد