ترجمه مقاله ترکیب باکتریایی: ابزاری بالقوه برای مهندسی ژنومیک


Bacterial conjugation: a potential tool for genomic engineering

رشته: مهندسی ژنتیک

جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

چکیده:

ترکیب باکتریایی یک مکانیزم برای انتقال DNA افقی با پتانسیل موجود می باشد که برای انتقال DNA در سطح کلی استفاده می شود. رلکسوم، پروتئین جفت، و یک سیستم ترشح پروتئین نوع وریدی را در اینجا خواهیم داشت. دستگاههای تناسلی زناشویی را می توان با سه ماژول کاربردی از هم جدا کرد. ماژول به کاربرده شده در میان سیستم های مختلف مزدوج باز شده و تا حد امکان جداجدا سفارش داده می شود و مهندسی تولید DNA، تقریبا برای همه سلولها خواهد بود.

کلمات کلیدی: ترکیب باکتریایی، پروتئین کوپلینگ، ترشح وریدی نوع، رلکسیس DNA، دستکاری ژنومی  

  1. مقدمه:

برای رسیدن به یک سطح کافی از تنوع ژنتیکی، سلول های باکتریایی غلبه بر عدم تمایلات جنسی را توسط انتقال DNA افقی خواهد داشت. بنابراین، یک استخر گسترده از اطلاعات ژنتیکی موجود برای کل جمعیت ساخته شده وجود دارد. هر باکتری، به رغم حمل یک مقدار محدود از اطلاعات ژنتیکی در کروموزوم ژن بسته بندی شده آن (بازدید کنندگان)، می توانید استخر DNA گسترش دسترسی داشته باشید. هر ژن خاص در استخر ژن طولانی در جامعه تنها با چند سلول نگهداری می شود، در نتیجه مصرف انرژی کمی از جمعیت به عنوان یک کل، اما آماده به گسترش بر فشار انتخابی است. به عنوان مثال چشمگیر ترین قدرت این روند را شکل داده و در واقع گسترش ژن مقاومت به آنتی بیوتیک در بین پروکاریوتها فقط در چند دهه نشان داده شده، از آنتی بیوتیک آغاز شده که به طور گسترده در بیمارستان استفاده می شود.

انتشار DNA افقی بوده و توسط چندین مکانیزم واسطه نشان داده می شود. ترکیب باکتریایی گسترده تر بوده و بیشترین مورد را در مورد استخر ژن افقی در جهان پروکاریوتی خواهد داشت. قاعدگی از ترکیب باکتریایی فراتر از پروکاریوتها می باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد