ترجمه مقاله جنایات دولت علیه دموکراسی در جنگ با تروریسم: اعمال اصول دادگاه نورنبرگ در دولت بوش-چنی


State crimes against democracy in the war on terror: applying the Nuremberg principles to the Bush–Cheney Administration

رشته: علوم سیاسی

جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

این مقاله می پرسد که آیا در جنگ خاورمیانه، دولت بوش-چنی تاثیری داشته است و توطئه قابل مقایسه با رهبران نازی، محکوم شده است، و در نورنبرگ پس از جنگ جهانی دوم حکم اعدام اجرا شده است. با توجه به استانداردهای دادگاه نورنبرگ، چنین توطئه ای باید تلاش جهت سرنگونی قانون اساسی باشد. امروز، سیاستمداران به این اقدامات به عنوان “جنایات دولت علیه دموکراسی” (مقدار زیاد) اشاره می کنند. پس از تبیین استانداردهای نورنبرگ، مقاله آنها در مورد دولت بوش-چنی و «جنگ با ترور» صدق می کند. نتیجه رسیده از شواهد توطئه SCAD بوده و قطعا استانداردهای دادگاه نورنبرگ به حکم تحقیق و محاکمه ضروری می باشند.   
کلمات کلیدی: جنایات دولت علیه دموکراسی، اصول دادگاه نورنبرگ، دولت بوش-چنی
هر چیز دیگری ممکن است در آینده در مورد دولت بوش-چنی آموزش داده شود، شواهد موجود نشان می دهد که دولت ایالات متحده آمریکا به جنگ های غیر ضروری با عراق، رهبری و رفتارهای بی رحمانه، غیر معمول، و تحقیرآمیز مشکوک مجاز تروریست ها اقدام نموده است (McCoy در سال 2006، گلد اسمیت 2007، گرینوالد، مینهسوتا 2007، Paust 2007، مایر 2008). این موارد همچنان مبهم باقی مانده است که آیا این موارد مرتبط با اقدامات حکم پیگرد قانونی به عنوان نقض قوانین ملی و بین المللی است. بسته به اینکه چگونه شرایط تفسیر شده و چه اصول قانونی اعمال می شود، شیوه های بازجویی و اقدامات نظامی از دولت می تواند به عنوان قانونی و یا برعکس بازدید، به عنوان جنایت از نوع جدی تر – جنایات بالا (د لا وگا 2006)، قتل (Bugliosi 2008)، و یا جنایات جنگی (Paust 2007) باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد