موثر بودن یوگا برای بهبود بخشیدن به تنش های بهزیستی و ارتجاعی در محیط کار


موضوع:

ترجمه مقاله موثر بودن یوگا برای بهبود بخشیدن به تنش های بهزیستی و ارتجاعی در محیط کار

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش


پروژه کارشناسی ارشد


اهداف مطالعه اخیر نگرانی را در مورد درجه تنش و بهزیستی را در بین کارکنان دانشگاه نشان می دهد. این مطالعه موثر بودن یوگا در افزایش دادن بهزیستی و ارتجاعی را برای بیان کردن تنش بین کارکنان دانشگاه نشان می دهد.

روش ها در نمونه کنترل شده تصادفی در دانشگاه بریتانیا، ما تعداد 48 کارمند را به صورت تصادفی انتخاب کردیم و آن ها را به صورت تصادفی در گروه شاهد و یوگا قرار دادیم. گروه یوگا در طول مدت شش هفته یوگا کار کردند که یک کلاس 60 دقیقه ای در هر هفته بود. این کلاس ها به وسیله یک دستورالعمل خاصی در سال 2008 به کار برده شدند. لیست شاهد یا لیست انتظار هیچ گونه فعالیت را در طول مدت 6 هفته مطالعه دریافت نکرده بودند. اندازه های پایه ای و اندازه های مربوط به پایان برنامه به صورت خود گزارشی وخود ارزیابی بودند.   

نتایج این دوره شش هفته ای یوگا منجر به بهبود یافتن امتیازهای POMS-Bi و IPPA برای گروه یوگا در مقایسه با گروه شاهد شد. در مقایسه با گروه شاهد، گروه افراد یوگا بهبود در احساس، انرژی و اعتماد به نفس را گزارش کردند. علاوه بر این گروه یوگا افزایش در اهداف زندگی و رضایت از زندگی و اعتماد به نفس بیشتر را در طول این دوره گزارش کردند.

نتایج این نتایج نشان می دهد که حتی دوره کوتاهی از یوگا می تواند منجربه بهزیستی و کاهش استرس در محیط کار شود. ما پیشنهاد می کنیم که کارمندان بایدکلاس های یوگا را مد نظر خود قرار دهند.

کلمات کلیدی: تمرین سطح تنفس، حرکت، سلامت کاری، فعالیت فیزیکی، سلامت مثبت، PCT، استراحت


فایل محتوای:

  1. اصل مقاله لاتین
  2. متن ورد ترجمه شده به صورت کاملا تخصصی و قابل ویرایش


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد