ترجمه مقاله اثرات هندسی در جدایی جریان ایرفویل و انتقال



رشته: کامپیوتر / برنامه نویسی / ریاضیات

Geometrical effects on the airfoil flow separation and transition

جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

چکیده:

ما در حال حاضر نتایج حاصل از شبیه سازی عددی مستقیم (DNS) جریان تراکم ناپذیر را بیش از دو ایرفویلها، NACA-4412 و NACA-0012-64، به بررسی اثر هندسه در جدایی جریان و الگوهای گذار در پاسخ بروز = 104 و 10 درجه می باشد. دو ایرفویلهای انتخاب هندسی مشابه به جز برای حداکثر موارد خمیده (به ترتیب 4٪ C و C با طول 0 وتر) می باشد، که منجر به یک منطقه طرح ریزی بزرگتر با توجه به جریان ورودی برای NACA-4412 ایرفویل می باشد و انحنای سطح بزرگتر بادپناه در لبه پیشرو برای ایرفویل NACA-0012-64 خواهد بود و معادلات حاکم با استفاده از انرژی مرتبه چهارم محافظه کار طرح گسسته فضایی می باشد. یک ارزیابی در ارتباط دو نقطه نشان می دهد که اندازه دامنه در جهت span می باشد و به اندازه کافی برای شبیه سازی در حال حاضر بزرگ است. ما بحث را در مورد جریان جدایی در ایرفویل لبه، انتقال از لایه برشی از هم جدا به جریان سه بعدی و پس از آن مشکلات موجود داریم. نتایج عددی نشان می دهد یک میدان گرادیان فشار منفی قوی تر در منطقه منجر لبه ایرفویل NACA-0012-64 با توجه به سرعت در حال انحنای سطح مختلف وجود دارد. به عنوان یک نتیجه، جریان تجارب دکولمان در x / C = 0. 08، و از هم جدا برشی لایه انتقال از طریق مکانیزم کلوین-هلمهولتز رخ می دهد X / C = 0. 29 با جریان آشفته به طور کامل توسعه اطراف X / C = 0. 80 قرار دارد و این مراحل توسعه جریان ها با تاخیر در موقعیت های پایین دست بسیار رخ می دهد، 



ادامه دارد (Full-text)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد